עדכון מעבר לאתר החדש

עדכון מעבר לאתר החדש

גולשים יקרים, בהמשך להודעות קודמות שפרסמנו, המערכת הטכנולוגית של תפוז אנשים אשר שימשה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ואינה ניתנת עוד להמשך תחזוקה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו פועלים להעלאת אתר חדש אשר יחליף את האתר הנוכחי. באתר החדש של תפוז, מתוכננים להיות פורומים ובלוגים נבחרים בלבד. כל יתר המדורים באתר לרבות קומונות, HIT, עולמות, Flix וכיוב' לא יישמרו. בימים אלו אנו מתחילים להעביר באופן מדורג את הפורומים למערכת החדשה במקביל לייבוא תכנים ישנים לתוך הפורומים. לאחר השלמת המעבר האתר הישן ירד מהאוויר ובמקומו יופיע האתר החדש. מי שמבקש לשמר תכנים שפרסם באתר מתבקש לגבותם. בברכה, הנהלת תפוז אנשים
 

Lhuna1

New member
פיצ'ר מאוד חשוב לשימוש בפורומים

זה האפשרות לראות בקלות איזה הודעות כבר קראת ואיזה חדשות. &nbsp בבקשה בבקשה תשמרו על האפשרות הזאת, אחרת זה ממש לא נוח כל פעם לעבור מחדש על מיליון הודעות בשביל למצוא את החדשות.
 

didalf

Well-known member


 
זה מה שמדאיג אותך?
הולכים לסגור את כל האתר, למחוק את כל ההיסטוריה של כל הפורומים והבלוגים, להשאיר רק כמה פורומים בודדים "נבחרים", ואת מודאגת מהפיצ׳ר של סימון איזה הודעות כבר קראת? את אופטימית מאוד.
 

Lhuna1

New member
בהחלט כן, זה מה שמדאיג אותי

לסגור את האתר - לא, הולכים להעביר את מערכת הפורומים למערכת חדשה (שאר האתר לא מעניין אותי). &nbsp למחוק את כל ההיסטוריה של כל הפורומים והבלוגים - לא, את ההיסטוריה של הפורומים הם מעבירים וממה שאני רואה זה כבר התחיל להתבצע. הבלוגים לא מעניינים אותי. &nbsp להשאיר רק כמה פורומים בודדים "נבחרים" - תכלס מעניינים אותי רק שניים, ואחד מהם עובר. &nbsp ובכל מקרה - אין לי מה לעשות לגבי כל שאר הדברים שמסביב, אבל את השימוש בפורומים שזה העיקר מבחינתי הם מעבירים, רק לפורמט אחר, ולכן כן, מה שהכי חשוב לי זה נוחות השימוש בהם. &nbsp מבינה שלך יש דאגות אחרות
אבל אין לזה קשר לאופטימיות.
 

RonspotNL

New member
חבל

זאת אומרת בעצם שהאתר החדש יהיה כשלון אתם הם אלה שלא עידכנתם את האתר ולא הצלחתם להביא ליותר פעילות (שוב חלק מזה בגלל חסימת חברים וסתימת פיות )זה יהיה מעניין לראות כמה זמן האתר החדש יישאר באוויר כי אם זו הכוונה שלכם הוא יירד די מהר לצערי
 

kordilia snake

New member
למה אתם לא מוציאים הודעה מסודרת

לכול הפורומים?

אתם חושבים שכול הגולשים שלכם נכנסים לכאן באופן קבוע?
 

מיכי 10

Member
זה מה שביקשתי כבר מ-4.6.20. כי להודיע רק בפורום משוב

ובפורום מנהלים הנידחים, זה גם מגוחך וגם לא הוגן. אם אינני טועה, אפשר בלחיצת מקש אחת, להודיע בו-זמנית בכל מאות או אלפי הפורומים של "תפוז" ביחד. הרי כך נשלחו לאורך שנים המון הודעות של ההנהלה, כולל הודעות לא חשובות בעליל. וחוזרת על בקשתי, שתסיימו בצורה יפה.
 

didalf

Well-known member
מה עם המסרים באמת?


וגם למה אתם לא מפרסמים בכל הפורומים?
 

kordilia snake

New member

מה זה השירות הזה? אני מצטערת מאוד אבל ההתנהלות שלכם מתחת לכול ביקורת.
&nbsp
אני נמצאת בתפוז כבר 14 שנה ויש פה גולשים שנמצאים יותר מזה. אם אתם חושבים שאנשים ימשיכו אתכם לא משנה מה, ולא יעזבו כקבוצות למקומות אחרים אם לא תתנו לנו/להם פתרונות הולמים אתם טועים לגמרי.
 
מה זה פורומים ובלוגים נבחרים בלבד?
מי בוחר?
את מה הם בחרו?
יש כבר רשימה של הפורומים שיישארו?
האם תודיעו בפורומים האחרים לפני הסגירה הסופית?
&nbsp
 
אני הולכת להיות צינית...
ולהגיד שיש פה שיקול כלכלי בבחירה. מבחינת הפורומים כנראה ישארו אלו שיש בהם ניהול מסודר ומספיק תנועה כדי להצדיק פרסומות.

מבחינת בלוגים, כנראה אלו יהיו אלו שלא עשו פה הרבה "בעיות" ולא צעקו על ההנהלה החדשה, וכנראה שיש בבלוג פוטנציאל לשיתופי פעולה עם מפרסמים כדי לפרסם מוצרים בצורה עקיפה ("השתמשתי במוצר X והוא נפלא" בלי לספר שהם קיבלו אותו בחינם מהמפרסם כדי לפרסם אותו בבלוג).
 

Lhuna1

New member
זה לא קשור לציניות

אתר תפוז זה עסק מסחרי, כל השיקולים פה הם כלכליים, אף אחד פה לא מדמיין לעצמו שהוא קיים מסיבות אידיאולוגיות או בשביל לעשות לנו נעים, ואין שום סיבה לצפות לדבר כזה.
 
הכוונה היא שזה יהיה משהו שדומה למה שהיה בסלונה
אם עד עכשיו כל אחד יכול היה לכתוב בלוג ושיהיו בו פרסומות - אז הבלוגים יהפכו לפלטפורמה לפרסומות סמויות. בסלונה למשל הכותבות היו צריכות להכניס בכוח תכנים של מוצרים שהפלטפורמה והבעלים שלה כפו עליהן להכניס, כולל ססמאות של פרסומות שהמפרסם רצה. ואז את רואה איך מישהי שכותבת על שגרת הכושר שלה מכניסה בכוח רשומה על איך תחתוניות של חברה מסוימת הן הדבר שבלעדיו היא לא היתה יכולה לצאת לריצות, או שאמהות מספרות על איך חלב מועשר בסידן של חברה אחרת הן הדבר היחידי שמספק לילדים "בטחון תזונתי".
 
למעלה