הודעה חשובה

RonspotNL

New member
זה תלוי בהם

אבל אם הם רוצים להצליח שוב הם צריכים להחזיר את הדיונים לפורומים השונים ולהפסיק לסתום פיות ולהפסיק לחסום חברים וחברות ללא כל סיבה כי ללא חברים וחברות אין פעילות ואם אין פעילות בפורומים השונים אז גם אין אתר הם צריכים להבין את זה זו אחת הסיבות שמלא פורומים( חלקם מאוד חשובים בתוכן)לא פעילים אבל עדיין באוויר חלק ללא חברים או חברות ובדרך להיסגר וחלק כבר נסגרו מלא מנהלי/לות פורומים (לפחות באלה שאני הייתי פעיל ) לא יודעים/עות ולא ידעו לנהל קהילה וזו בעיה בהרבה מהפורומים
 

מיכי 10

Member
נכון. אבל השאלה של מי האתר, ואם הבעלים רוצה/רוצים בכלל

להמשיך לקיים את המערכת הזאת. אולי נמאס לו/להם? ווינט, למשל, סגרו פתאום לפני כעשר, שתים עשרה שנים את כל הפורומים שלהם בבת אחת, ובלי להודיע כלום מראש... החומר הרב שהיה שם, פשוט הלך לאיבוד. ):
 

RonspotNL

New member
זו בדיוק הבעיה

אם למישהו יש עסק ונמאס לו ממנו שימכור אותו פה או שימסור אותו למישהו או מישהי שכן רוצה להפעיל אותו פה החברים והחברות הביאו הרבה מאוד דיונים מעניינים בכל הקהילות והרבה מהחומר הוא מידע חשוב שצריך לשמור עליו אם ירצו להחזיר את תפוז יצטרכו להתחשב בחברים ובחברות ובתכנים ..
 

מיכי 10

Member
אתה צודק לגמרי. באמת השקענו וגם קיבלנו באתר הרבה מאד תכנים

חשובים ומעניינים. ויכולנו לחזור אליהם מדי פעם דרך הארכיון של האתר. אם לא ישמרו את זה, זה יהיה פספוס נורא.
 

מילי08

Well-known member
חבל. אני מקווה שהמשמעות אינה שהכל יילך לאיבוד,

אלא שתוקם מערכת חדשה, על בסיס הישנה
 
האם יש לזה קשר גם לבעיית הארכיון בפורומים

שלא נפתחים תמונות בפורום של משינה, אני מבין שלא הצלחתם לטפל בזה כי שלחתי לכם את המייל שלי כפי שביקשתם ולא היה פיתרון ולא חזרתם אליי, ואני מבין שלא הצלחתם לפתור את זה, האם יש לזה גם קשר?
 

מיכי 10

Member
משינה, הפניתָ את שאלתך בטעות אלי. אבל אני לא חברת הנהלת

הפורומים, אלא גולשת כאן כמוך. כדאי שתשרשר את שאלתך להודעה של ההנהלה בראש השרשור הזה. ו/או שתכתוב מייל להנהלת הפורומים, לפי הכתובת: [email protected] בהצלחה, מיכל.
 

מיכי 10

Member
כן, הכי טוב.

ואתה צודק, הקו הכחול בין ההודעות שלך ושלי הטעה אותי. :)
 
המלצה חשובה להנהלת הפורומים


ההצעה הכי טובה שאני יכול לתת לכם היא: ! KISS = Keep It Simple Stupid בבקשה בבקשה בבקשה אל תחזרו שוב על הטעות שעשיתם כאן לפני 15 שנה! הייתה לכם בהתחלה מערכת פורומים כל כך פשוטה וידידותית, ואז התחלתם להעמיס עוד ועוד אופציות מיותרות ש 95% מהגולשים לא משתמשים בהן שסתם גרמו להאטה גדולה בטעינה של דפים, לאיטיות בפתיחה של הודעות ובעיות רבות נוספות שצצו כתוצאה מהסרבול המיותר שהכנסתם לכאן! תבינו כבר, אנשים רוצים ממשק פורומים פשוט וידידותי! עזבו את השטויות של "עולמות" וכל הסירבול המיותר שהוספתם סביב הנושא הזה! זה כל כך מיותר וגם קשה מבחינתכם לתחזוקה. טוב מאוד שהחלטתם סוף סוף לזרוק את הממשק הישן לפח, אבל בממשק החדש שאתם בונים בבקשה בבקשה בבקשה! הקפידו על פשטות! אל תיסחפו שוב עם אינספור אופציות ושיכלולים מיותרים שגם ככה אף אחד כמעט לא משתמש בהם! מזל טוב, החלטה נכונה ובזמן הנכון ! מקווה שתצליחו
 

מיכי 10

Member
אלעד, אתה כל כך צודק!

אבל אני לא בטוחה שההנהלה נכנסת לפורום משוב בימים אלה. אז אני חוזרת על דבריה של 1Shir באמצע השרשור, שהציעה/ביקשה לכתוב מייל להנהלה (כי אז יש סיכוי גבוה יותר שיקראו ויגיבו). [email protected] בתודה, מיכל.
 
למעלה