שרשור משוב כללי

יניב ריז

New member
העדר ניהול פעיל בפורום "מזג האוויר"


מזה תקופה ארוכה שלא נראית פעילות אקטיבית של מנהל בפורום מזג האוויר (393).

אשמח להציע את עצמי לניהול או כתוסף למנהל.
 

limors2

Active member
היי תפוז.

מה יהיה איתכם?
&nbsp
נכון, לפעמים יש תקלות ופריצות וצריך לשחזר את כל המידע אחורה ולהתמודד עם באגים שגורמים לגולשים להיחסם מכתיבה בפורומים שלהם בכל יום מחדש, אבל מה עם איזו מילה על זה? התנצלות? הודעה בפורומים שנפגעו? משהו בכלל?
למזלנו בפורום שרלוונטי אלי (טלוויזיה) יש לנו מנהל מעולה שמשאיר אותנו מעודכן בכל מה שקורה, אבל זה לא פוטר אתכם מהאחריות של לפחות להודיע לנו שאתם מטפלים בזה. כי במקרה שלי ושל רוב הגולשים שאני מכירה, הסיבה שאנחנו עדיין בתפוז היא מטעמי נוחות/נוסטלגיה. היינו פה ב"תקופת הזוהר" לפני עידן הפייסבוק וחבריו, אבל אם הפלטפורמה המוכרת והאהובה שלנו נותנת לנו הרגשה שלא אכפת לה מהתסכול שעובר עלינו בשבועות האחרונים, הנוחות נעלמת והנוסטלגיה די נשכחת. אז עד שתסיימו לכבות ולהדליק מחדש את השרתים, יהיה נחמד אם לפחות תזרקו לכיוונינו איזו מילה.
&nbsp
*מתפללת לאלוהי האינטרנט שההודעה תישלח לי מבלי שאצטרך לצאת מהיוזר שלי ולהיכנס אליו, שוב*
 
שלום,

שימי לב לשני העדכונים האחרונים בהודעות הנעוצות,

לאחר מכן, במידה והתקלה ממשיכה שלחי אלינו מסר

בברכה,
הנהלת הפורומים
 

kordilia snake

New member
פורום טלוויזיה שוב נמחק

ובכלל אחרי השבוע האחרון יצא כול החשק להמשיך להשתמש בפורומים שלכם. אני גולשת אצלכם כבר 12 וחצי שנים, קבועה בשנים האחרונות בפורום טלוויזיה ובאמת אוהבת את הפורום, אבל אם לא תהיה לי ברירה ואם המצב ימשיך אני אמצא לעצמי בית חדש. כזה שלא מצריך כאב ראש כול פעם שבא לי לכתוב משהו או לפחד ממה שאני עלולה למצוא בפעם הבאה שאני אכנס לפורום.
 
כל הפורומים שקובצו לשרשור אחד

כרגע בטיפול לשם שחזור.

במידה וידוע לכם על פורומים נוספים בהם זה קרה, שלחו אלינו בבקשה

שבוע טוב,
הנהלת הפורומים
 
למעלה