שרשור משוב כללי

gabi128

New member
לא מבין למה ניסגר הפורום שלי

לא מובן למה סגרתם אותי אבקש נימוק למה סגרתם
 
סגירת פורום

שלום,
כדי לענות לך אנו זקוקים לפרטים נוספים.
איזה פורום מדובר והאם ניהלת פורום בעבר.
ניתן לפנות במסר פרטי.
 
הפרסומת החדשה שלכם שמכסה תוכן ההודעות זה שיא חדש של חוצפה !!

בזמן האחרון התחלתם להפעיל בזמן גלישה דרך סמרטפונים פרסומת חדשה שאשכרה מכסה את תוכן ההודעות !!! לא מספיק שעד עכשיו שיגעתם אותנו עם פרסומות מכל הכיוונים, בצדדים, בין הודעות, במעבר בין דפים, וגם וידאו אוטומטי שמופעל בפתיחה של תגובה, עכשיו גם שמתם לנו פרסומת שאשכרה מכסה את ההודעה עצמה ומפריעה לקרוא אותה ????? ועוד מהבהבת ומחליפה צבעים כל רגע??! נכון שאחרי 20 שניות הפרסומת הופכת לחצי שקופה! אבל היא עדיין משגעת ומפריעה מאוד להתרכז בקריאת ההודעה!!

תקשיבו החוצפה שלכם כבר עוברת כל גבול!!! כמה אפשר להתעלל בגולשים המסכנים שלכם?? אין לכם שום גבולות??? הפרסומת החדשה הזו שממוקמת במקום כל כך מרכזי בדף ומסתירה את תוכן הטקסט זה פשוט לתקוע לגולשים שלכם את האצבע בתוך העין!! מה נסגר איתכם?? כולם מבינים שאתם מתפרנסים מהפרסומות ושאתם חייבים אותן כדי שהאתר יתקיים! אבל לכל הרוחות למה בכזו אגרסיביות??? מה נראה לכם שהנחמדות הגדולה שלכם כאן בפורום משוב ומתק השפתיים שלכם מכסה על התנהגות ניבזית כלפי הגולשים??! לא זה לא!!

ראבק אתם אתר גדול עם מאות אלפי כניסות!! יש לכם כוח!! אתם לא חייבים להגיד "כן" לכל פלוץ שהמפרסמים דורשים מכם!! מותר לכם להגיד להם לפעמים עד כאן! את זה אנחנו לא מוכנים לעשות לגולשים שלנו שמפרנסים אותנו!!

אני מבקש מכם בשמם של המון גולשים באתר, תורידו כבר את הפרסומת הניבזית הזו!! הגזמתם לגמרי עם השטויות שלכם!! אני לא אגלוש יותר באתר שלכם דרך סמרטפון עד שהפרסומת החצופה הזו תעוף משם!!
 
באיזו פרסומת מדובר?

פרסומת שמסתירה את התוכן עצמו שכתבו הגולשים נראית לנו תקלה ואין לנו כוונה שכזה דבר יקרה.
כדי שנבדוק את התלונה שלך ואת התקלה אולי כדאי שתשלח לנו צילום מסך או תציין איזו פרסומת מדובר.
 
זה ממש לא נראה כמו תקלה, זה נראה כמו משהו שנעשה במכוון !


לאף אחד מכם אין סמרטפון? גלקסי? אייפון? קשה לבדוק ולראות?

צירפתי תמונה עם 4 צילומי מסך שעשיתי בסמרטפון, הפרסומת מכסה את התוכן ואת ההודעות! כאמור לאחר 20 שניות ארוכות ומעצבנות הפרסומת הופכת לחצי שקופה, אך היא עדיין מופיעה על גבי הטקסט של ההודעה ומשגעת ומפריעה ברמות בלתי נסבלות! והיא גם מהבהבת ומחליפה צבעים כל שנייה שזה עוד יותר מעצבן! (גם בלי ההיבהוב זה בלתי מקובל ובלתי נסבל! שלא תבינו לא נכון!!)

אנא!! השאירו את איזור הטקסט נקי מפרסומות יש לנו מספיק מהן מכל הכיוונים האחרים! ראו את צילום המסך שצירפתי להודעה!

 
אני שמח לדווח שהבעיה נפטרה


אני לא יודע אם זה קרה עם או בלי קשר לתלונה שלי בנושא, כי זה היה פשוט מהיר מדי... אבל עכשיו הפרסומות האלו מופיעות עם X ברור לידן שמאפשר לסגור אותן


בלי קשר גיליתי ממש במקרה (וזה לא היה אינטואיטיבי בכלל) שאם תופסים את הפרסומת עם האצבע ו"מעיפים אותה" לאחר הצדדים היא גם כן נעלמת (את זה גיליתי עוד לפני שהוספתם את ה - X לסגירה) זה קרה כשניסיתי לגלול את הדף למעלה ובמקרה תפסתי עם האצבע את הפרסומת וראיתי שהיא זזה...

ואם אני כבר כאן, שמתי לב לעוד בעיה שנדמה לי שכבר דיווחו לכם עליה, הפאנל עם האייקונים חתוך בצד ימין, ולא ברור אם האייקונים שרואים רק חצי מהם אלו האייקונים האחרונים בצד ימין או שיש שם עוד שבכלל אין גישה אליהם... ראו את צילום המסך שצירפתי, נלקח ממחשב שולחני עם חלונות 7.

 
פרסומת שמכסה תוכן

שלום,
שוחחנו עם החברה שאחראית לפרסומת במובייל.
נוסף מעכשיו X סגירה לכל מודעה, כך שאם היא מפריעה ניתן יהיה לסגור אותה.
דאגנו שהמודעה הזו תהפוך מהר למודעה שקופה למחצה ולא כמו שהיה בעבר.

בעניין האייקונים החתוכים, התקלה ידועה והיא בטיפול.
 
למעלה