שרשור משוב כללי

Ramikarmiel22

New member
העתק הדבק בעייתית למה?

בעבר היה אפשר בלי בעיה לעשות העתק הדבק בפורומים ובשם המשתמש והסיסמא הלי שאצטרך להקלידם ידנית בפלטפורמה של תפוז., בלי בעיה.

נוח לי יותר שאני מקליד לוורד (במחשב) או לפתקים (באייפד) ואח״כ אני עושה העתק הדבק לפלטפורמת תפוז.
עכשיו זה כמעט בלתי אפשרי, ורק לפעמים אחרי הרבה נסיונות זה נותן לי.
למה מנעתם את האפשרות הזו?
הרבה יותר נוח לא להקליד את זה כל פעם ידנית מחדש.
 
העתק הדבק

כרגע ניסינו להדביק שם משתמש וסיסמא מוורד ולא הייתה כל בעיה.
דרך איזה דפדפן אתה גולש? הדפדפן שלך לא זוכר את שם המשתמש שלך?
 

Ramikarmiel22

New member
בעיקר מאייפד

לא ניסיתי ממחשב ומוורד.
דברי כוונו לבעיה לעשות את זה מהאייפד
אבל בפלטפורמה הקודמת לא היתה בעיה גם מהאייפד
 

Y. Welis

New member
נסה מדפדפן כרום באייפאד. המובנה הוא ספארי.

יש גם פיירפוקס.
&nbsp
הבעיה שתפוז תומכים יותר באקספלורר...
 

TaL53

New member
מענה למסרים

שלום רב, בתאריך ה-21.1 נשלח אליכם מסר אודות הודעות שוביניסטיות בפורום 979.
אודה להתייחסותכם.
בברכה.
 

TaL53

New member
ז"א במילים אחרות

צורת הטיפול באתר תפוז היא כדלקמן:
1. נניח שבפורום מסויים מתפרסמות הודעות שוביניסטיות. גולש לדעתו מדובר בהודעות שאין מקומם בפורום פונה למנהל.
2. במקרה והמנהל מסרב לטפל בעניין (ז"א שלדעתו אין שום דבר פוגעני לכתוב שנשים לא צריכות להיות מנהלות או שפמיניזם דומה לאנטישמיות ולנאציזם) הגולש פונה לגורם הבא בשרשרת- הנהלת הפורומים.
3. הנהלת הפורומים לא מביעה את דעה על העניין אלא מחזירה את ההודעה למנהל.. שאת דעתו בעניין אנחנו כבר יודעים.
&nbsp
אם כך מה בעצם מהות הטיפול שלכם? מהי הבקרה שיש לכם על המנהלים אם אתם יוצרים טיפול מעגלי ומוציאים את עצמכם מהמשוואה?
&nbsp
אגב, אני מניח שהודעה זאת "לא תאושר" כמובן. אבל אם אינכם עונים להודעות שנשלחו בפרטי, איזה עוד כלים עומדים לרשות הגולשים להשיג אתכם? פקס? מייל? קוד מורס?
 

Y. Welis

New member
לאחרונה שיניתם את אופן הטעינה אחרי מענה להודעה בפתיל

כך שהפתיל לבדו מוצג, ולא עמוד הפורום כולו.
&nbsp
זה נוח בעיקר כשהשירשור ארוך או עבר לעמוד אחורי.
&nbsp
אבל יהיה נחמד אם ניתן יהיה לקבוע מתי להפעיל את האופציה הזו ומתי לא.
&nbsp
כך למשל, אם השירשור עדיין בעמוד הקדמי, אין צורך להציג רק את הפתיל; רק אם הוא עבר לעמוד אחורי (2 ויותר), יש הצדקה.
&nbsp
 

Y. Welis

New member
ההודעה הבאה מתאימה יותר לפורום מנהלים - מקוה שתוכלו להציב שם

קישור אליה. אשמח אם מנהלי הפורומים יקראו אותה ויגיבו.
&nbsp
אני רוצה להסב את תשומת לבכם לתופעת 'ציידי הטעויות', שניכרת בשנים האחרונות בפורומים.
&nbsp
אלה משתתפים שלרוב אינם בעייתים ותורמים לפורום, על פניו; הם לא מתנהגים כמו טרולים, אבל בפועל התנהגותם בעייתית כמעט באותה מידה, כי יש להם עניין אחד עיקרי בפורום - לתפוס אחרים בטעותם. זה ה'גליק' שלהם בחיים.
&nbsp
לא משנה הנושא - הם ימצאו הודעה שבה יש טעות (גדולה או קטנה), ויפתחו שירשור שיעסוק רק *בטעות* ולא בנושא ההודעה.
'לא נכון', 'אתה טועה ומטעה', או במיטב המסורת הפאסיב-אגרסיב, יענו בשאלה משלהם 'למה אתה חושב ---' או 'מי אמר לך ש---' או כל דבר אחר שיעביר את המסר שאצלם זה לא היה קורה, ומי שזה כן קורה לו, הרי שזה באשמתו. הכל בדמיונו של הכותב, שממילא אידיוט - זה הרי משתמע מהדברים.
&nbsp
זה *לא* נעשה לטובת הפורום, כי לתקן עובדתית או להסביר משהו שכותב אחר לא הבין, ניתן בצורות שאינן תוקפניות ומשפילות, וממילא ההתייחסות בויכוח כזה אינה לנושא ההודעה, אלא רק לטעות, שנעשית למרכז הדיון והפתיל שממשיך משם הוא לרוב קרב-תרנגולים על אם היתה טעות או שלא.
&nbsp
התופעה נפוצה במיוחד בפורומים של ייעוץ מקצועי (כמו 'צרכנות' למשל, שלטעמי הוא יותר 'פורום התכתשויות' מצרכנות), תמיכה טכנית ועוד, שבהם קל לטעות.
&nbsp
לכן אותם 'ציידי טעויות' יושבים שם ואורבים לכותב (לרוב החדש) ולטעות הבאה, רק כדי שיוכלו לקטול אותו/אותה, ולשפד אותם על הטעות שלהם. כי הם שם לצורך זה - לא למשהו אחר.
&nbsp
מהבחינה הזו על כן, הם מזיקים כמעט כמו טרולים. אבל קשה יותר לתפוס אותם, כי הנזק שלהם סמוי - הם מבריחים כותבים טובים, שאין להם חשק להיכנס לויכוח מתיש בכל פעם.
&nbsp
אין לזה אגב קשר לצייקנות - אין שום בעיה עם דרישה לדייק ולמנוע הפצת מידע מטעה (וכמומחה בתחומי אני חש את זה מצויין, למקרא הודעה שאינה מדייקת; אבל אני תמיד מזכיר לעצמי שהכותב לא בא כדי להטעות - הסיכוי לכך נדיר ביותר, ועל כן אין סיבה להתרגז עליו)
דרישה כזו היא לגיטימית, ופורום יכול להתגאות בכך שהמידע שמובא בו מדויק. אבל לתקן לא צריך בנקמנות.
&nbsp
כמי שמתקן אחרים, אני רוצה שיתקנו אותי אם טעיתי. אבל אני לא רוצה להיות יעד למתקפה של 'צייד טעויות', שמחכה לקורבנו הבא. אין לי עניין להיות בפורום שכזה.
&nbsp
על כן אני ממליץ למנהלים - שימו לב לויכוחים מיותרים שמתפתחים סביב טעויות: אין בהם ערך לפורום, כי הם לא עוסקים בנושא הפתיל, ולרוב מייצרים FLAMING. קטעו אותם באיבם, ושימו לב לנטרל את 'ציידי הטעויות', שמזיקים יותר משמועילים.
&nbsp
 

Y. Welis

New member
זה לא יעזור. יש מנהלים כאן שאין להם רגישות: עור של פיל

ועל כן מצער שהם עדיין מנהלים.
 

Y. Welis

New member
עוד תופעת משנה קשורה - וכחנות בלתי-נלאית, או וכחנות לשמה

משהו שמזכיר מאוד את המערכון הזה של מונטי פייטון -
https://www.youtube.com/watch?v=XNkjDuSVXiE
&nbsp
זו עוד צורה שקטה של טרוליות מצד אותם ווכחנים: מישהו (לרוב חדש) כותב הודעה, הם מגיבים בשלילה קטגורית, למרות שאין צורך בכך (או שניתן לתקן באופן לא פולמוסי), ומתחיל ויכוח כן/לא מתיש ומיותר.
&nbsp
יש פורומים עם עמודים שלמים כאלה - משהו שכל טרול היה שמח לראות.
&nbsp
זו התנהגות מיותרת וכאשר היא אובססיבית מצד המשתתף, הרי שהיא מזיקה לרוח הפורום ומבריחה משתתפים. נוצר גם הרושם המטעה שאותו משתתף תורם - הוא הרי הרוח החיה בוויכוחים... אבל זו אשליה, כי אין בהם ערך ממשי - הם רצף של התנגחויות.
&nbsp
אני ממליץ שתדונו בנושאים האלה בפורום מנהלים. כאשר זה יגיע מההנהלה, יהיה לכך משקל משמעותי יותר, מאשר אם אכתוב ספציפית לכל מנהל. התופעה רווחת ביותר מפורום אחד (וקשורה לתרבות הדיון בכללותה, שמקצינה בשנים האחרונות).
&nbsp
 
RSS פורום תחבורה ציבורית

שלום, רציתי לדעת למה כבר כמה ימים ההזנה הזאת לא עובדת? וכאשר אני מנסה להרשם מחדש מופיע לי ההודעה הזאת.

(צירפתי צילום מסך של ההודעה)

 
למעלה