בואו להצביע לחוויה השקטה והעמוקה ביותר

shir19948

New member
טיול סוסים

אני רוכבת סוסים, זו הרפתקה באמת ולפעמים כשאני צריכה לנקות את הראש אני עולה על הסוס ויוצאת לטיול רכיבה, בלי לרוץ רק ללכת.
שאר האנשים מסתכלים עליי במבט מוזר, כי אנחנו אנשי הסוסים אוהבים לצאת לטיולים ולרוץ במשך שעות בלי לעצור (טוב הגזמתי לא שעות אבל במשך פרק זמן רצוף וממושך ארוך ככול שיהיה).

אותי מרגיעה הציוץ של הציפורים, לפעמים גם רשרוש העלים וגם סתם השריקות של הרוח.

זה מרגיעה אותי ונותן לי זמן לחשוב, זה שקט ויעיל. זה שקט ונחוץ הרבה פעמים. זה שקט.

אנשים לפעמים לא מבינים את העוצמה של לשלוט בסוס ואת הרוגע שהוא יכול להשרות על בנאדם כזה או אחר, אבל כשאני לבד עם הסוס בשטח יש שקט כזה ולפעמים גם לא צריך לתקשר בכול רם אני רק חושבת והוא כבר יודע מה אני רוצה. הוא מרגיש אותי ואנחנו פשוט כמו גוף אחד.
 

nis38

New member
אני בא ממקום שלא יודע מה זה שקט

בילדותי, היינו שבעה אחים כששלושה מהם היו יחד עימי בחדר, ובואו נגיד בלשון המעטה שאלו לא היו האחים הרגועים יותר

רגעים של שקט ופרטיות לא היו קיימים בכלל. תמיד הייתה תנועה ורעש ושאון בבית. הגדולים היו מטפלים בקטנים, הקטנים היו מסובבים את העולם על האצבע שלהם, ואני שהייתי בדיוק באמצע נהניתי מצד אחד משני העולמות כשלפעמים הייתי הגדול ולפעמים הייתי הקטן, אבל מצד שני קרה גם שהרגשתי מבולבל ולא שייך לאף צד. היה כיף גדול בבית אבל גם בלאגן עצום, כמו שרק ילדים יכולים לעשות ולרעש מתרגלים. למעשה, עד היום הרבה יותר קל לי להרדם כשיש רעש קל מאשר בשקט מוחלט.

יום אחד, כשחזרתי הביתה מבית ספר מעט מוקדם מהצפוי, קרה משהו נדיר - אף אחד לא היה בבית מלבדי. ההורים היו בעבודה ואחיי כל אחד היה במקום אחר (בית ספר, עבודה, סידורים, חברים, חוגים וכו'...) ופתאום בפעם הראשונה בחיי מצאתי את עצמי לבד בבית. בדממה.
עמדתי מול הבית הריק ואפשר להסביר את התחושה שהייתה לי כמו במלך האריות שמציגים לסימבה הקטן את הממלכה ואומרים לו "יום אחד כל זה יהיה שלך". הייתה דממה מוחלטת בבית, אבל במקום להרגיש הקלה, הרגשתי איזושהי אכזבה. הבית לא הרגיש כמו אותו בית בלי כולם בתוכו. הרגשתי מוזר כל כך להיות בתוך הבית שפשוט עזבתי והלכתי לחבר.

הרגע הזה היה כל כך עוצמתי שאני זוכר אותו עד היום. התברר לי שאהבה שלי למשפחה שלי גוברת על כל קול ושהשקט הנפשי שלי מגיע דווקא מהרעש
 
בואו להצביע לחוויה השקטה והעמוקה ביותר


גולשים יקרים- שמחנו ואף התרגשנו לקרוא את הסיפורים שלכם אודות החוויות והאנשים השקטים אך העוצמתיים בחייכם


עכשיו זה הזמן שלכם להכריע - מי יקבל פרס?


מעכשיו ועד ה-14.9 בשעה 12:00 תוזמנו להצביע להודעות שהכי אהבתם:

אין להצביע להודעה שאתם העליתם.
ניתן להצביע ל-3 הודעות בלבד.
ההצבעה נעשית על ידי שרשור האמוטיקון
ישירות להודעה שחיבבתם.

הגולש שיקבל את מרב הקולות יזכה בתואר חביב הקהל וכמובן גם בפרס -

בלנדר מוט של בוש



בהצלחה לכולם



חזקים באמת לא עושים הרבה רעש!
מיקסר בוש MUM5, כל כך שקט שלא תאמינו כמה הוא חזק.

חדש מבוש - כל מה שצריך למטבח במוצר אחד! או במילים אחרות: הכירו את MUM5
מיקסר עוצמתי משולב עם מעבד מזון ובלנדר, בעל מנוע חזק במיוחד של 900W) 1.2 כ"ס)המסוגל ללוש עד 2 ק"ג בצק, להקציף עד 10 ביצים בבת אחת ועדיין לשמור על שקט מופתי במטבח.
בנוסף - סדרת המיקסרים החדשה של בוש מביאה למטבח את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום המיקסרים הביתיים: פעולת קיפול בצורת שמיניות, לחצן ייחודי להרמת זרוע הערבול בקלות ובנוחות, אבזור מושלם ומגוון תכונות נוספות, המעניקות למיקסר ציון 9.5 אצל שושנה חן,ידיעות אחרונות. אבל רגע, זה עוד לא הכל! מגוון האביזרים הנלווים המגיעים עם המיקסר, הופכים אותו בן רגע למעבד מזון, בלנדר, מסחטת פירות הדר, ועוד מגוון שימושים נוספים שתוכלו להוסיף עם הזמן ואם זה לא מספיק - המיקסר המשולב מגיע לבחירתכם בשלל צבעים אופנתיים, בעיצוב חדשני ובתוספת 3 שנות אחריות על המנוע.

http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2377903&r=1&skip=1
 

perhay

New member
תודה מלכת הלבבות, פשוט לא מצאתי את הסיפורים

אבל עכשיו כבר מצאתי
 
למעלה