פיניש קוואנטום מלך המטבח החדש!

ritosh

New member
פיניש קוואנטום מלך המטבח החדש!

אתן בטח מכירות את המצב שאחרי הארוחה ,אצלי זה לרוב.בשישבת כשהבנות והחתנים מגיעים,הכלים נערמים בכיור ועוברים שטיפה "קטנה" לפני הכניסה למדיח? ד. שלי ממש רוחצת את הכלים עם מברשת טבולה בנוזל כלים... ומכניסה למדיח. הכלים יוצאים בסדר אחרי ההדחה. ל. שלי טוענת שאין צורך לשטוף ומכניסה את הכלים לאחר שהיא מורידה את השאריות הגדולות עם המזלג/הכף. הרבה מהכלים אחרי ההדחה נשארים עם שאריות דבוקות , הסכו"ם עם שאריות והרבה מהם מוכנסים לסיבוב נוסף... ע. שלי, הקטנה שבהן, ממש מגזימה! כל הכלים עוברים שטיפה עם הסקוטש והסבון מתחת למים זורמים ונשבעת לכם, צריך עוד שטיפונת עם מים נקיים והכלים נקיים.אין צורך למלא את המדיח ולעבור מחזור הדחה שלם . קיבלתי להתנסות מתפוז טבליות של פיניש קוואנטום שהגיעו עם תבנית פיירקס . הטבליות עטופות בחומר מיוחד ומוכנסות עם העטיפה למדיח. הייתי די סקפטית. ממרומי שנותי, נו, טוב 53, עברתי את כל סוגי האבקות-נוזלים-טבליות למדיח שקיימים בשוק. עם הפיניש קוואנטום החדש הופתעתי לטובה. בפעם הראשונה הכלים הוכנסו בשיטת ד. בכל זאת ההרגל ניצח ,למרות העובדה שבפלייר המצורף היה כתוב שצריך להוריד רק את הלכלוך הגדול..והכלים יצאו מבריקים. מפעם לפעם הכלים הוכנסו יותר ויותר מלוכלכים ותשמעו, באמת חבל"ז.הכלים נקיים, מברקים וממש נוצצים. וידוי קטן, אני מוגבלת בידיים. 99% מהכלים במטבח מוכנסים למדיח. רק סירים ממש ענקיים נרחצים ביד. במשך השבוע כשאנחנו רק 2 בבית, הכלים מחכים במדיח יום יומיים עד שהוא מתמלא ונכנס לפעולה. עם הקוואנטום , גם אחרי יומיים, הכלים יוצאים מבריקים. אני לא יודעת מה המחיר של הפיניש קוואנטום. אני משערת שהוא מעט יקר יותר ממוצרים אחרים.אבל, תחשבו על העובדה כמה מים, נוזל כלים וזמן אתם חוסכים אם תשתמשו בפיניש קוואנטום החדש. אז זהו. נגמר עידן ניקוי הכלים שמוכנסים כמעט נקיים למדיח לרחצה נוספת. אני אקנה רק את הקוואנטום. שווה..
 

נומלה

New member
יש לי חדשות בשבילך

בתור אחת שמכניסה כלים מלוכלכים למדיח וסוגרת את הדלת לחכות לעוד כלים כבר 20 שנה, אני אספר לך בשקט שאיש לא ישמע: כל טבליה עושה את זה. הקוונטום הוא נחמד (גם אני ניסיתי אותו) אבל סירים הוא לא מנקה, ואת יתר הכלים המלוכלכים כל סבון ינקה (בתכנית הכי ECONOMY שתרצי). כנראה שפשוט לא ניסית עד היום להכניס כלים מלוכלכים למדיח.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif תמיד מכניסים כלים מלוכלכים ישר למדיח

יוצא מצוין. ובכלל נמאס מהפרסומות האלה שממלאות את תפוז - נותנים לכן מתנה בשווי 20 שקל ואתן מתגייסות בהתלהבות. לי זה נראה נלעג.
 
../images/Emo45.gif הוצאת לי את המילים מהמקלדת!!!

עם זאת, יכול להיות שהמדיח שלה לא טוב...
 

noki4

New member
כמו השטויות שמישהי כתבה כאן על קליה וניש 7 ימ

7ימים, קניתי, ניסיתי, לא הוריד כתמים.
 
את כל הניסים כותבות הנשים

שקיבלו את המוצרים בחינם להתנסות. אז נשים, תבינו !!! אם המוצר לא עובד תכתבו את האמת, כי בסה"כ אתם לא נאמנים ללקוחות ולגולשות בפורום. יצא לי כמה פעמים לקבל מוצרים להתנסות, וכשזה לא היה טוב כתבתי את זה.
 
אני קיבלתי את הקוואנטום

והאמת שהוא מנקה מצויין. אני לא מכניסה כלים מלוכלכים, לכלוך כבד אני שוטפת. הכלים יצאו נוצצים, אבל הוא יקר בטרוף.
 

טובי 43

New member
לא אוהבת פתרונות שעולים המון אבל המון כסף

לי יש את הטבליות הנ"ל אין מצב להכניס למדיח את הכלים עם שאריות לכן את חייבת לנקות את הצלחת וזה קורה בכיור ליד מברשת ואפשר ממש אבל ממש מעט מים וכל הטבליות הרגילות עושות אותה עבודה,
 
ממליץ להפסיק לקנות "פיניש"

עד לפני כשלושה חודשים הטבליות הרגילות של "פיניש" ניקו פנטסטי!! פתאום עם הפצת הסוג החדש(קוונטום) שהתייקר ב 20% לעומת הסוג הקודם. הטבליות הקודמות הפסיקו לנקות 100% , אז אני לא פראייר והפסקתי לצרוך "פיניש" שלא יעבדו עליכם!!
 

ritosh

New member
תשמעו,

נכון שאת הטבליות קיבלתי מתפוז במתנה וללא שום עלות. יכולתי גם לכתוב ביקורת שלילית וזה לא היה מוסיף או גורע. לעולם לא אכתוב ביקורת אוהדת על מוצר שלא מעולה מבחינתי ויש לי לא מעט שנות נסיון כמבקרת מוצרים. לא בתפוז. בפורטל אחר וכתבתי בו גם ביקורות שליליות. אם הטבליות לא היו טובות הייתי כותבת זאת. באמת שהטבליות האלה נהדרות! שנים השתמשתי ברוב הטבליות שנמכרות בארץ.השתמשתי גם באבקות כך שיש לי פז"ם ארוך עם המדיח. המדיח שלי בין שנתיים כולה אז הוא נחשב ל"צעיר" :) והבעיה היתה לא בו אלא במוצרים שלא עשו את העבודה כמו שצריך. אני ממשיכה עם הקוואנטום.
 
איני טוען שהן לא טובות

אני טוען שלחברות יש שיטה שבה אורזים מחדש את המוצר וכביכול משדרגים אותו אך למעשה השדרוג היחידי הוא במחיר. אז אני חוזר עד לפני שלושה חודשים הטבליות הקודמות היו עשר!! הכניסו קוונטום לשוק תוך עליית מחיר, ולהערכתי הוציאו את מרכיב ההברקה מהטבליות הקודמות ששוב אינן מתפקדות ואנו נאלצים לרכוש את קוונטום. אז זהו שלא!!! תאלצו אותם להוריד מחירים!! תפסיקו לרכוש מוצרי פיניש תודה,
 
למעלה