שלום לכולם

שלום לכולם

אני לא קבוע כאן בפורום... אני מתארח כאן אחת לכמה חודשים. מסתבר שגם השם שונה. אני בחור בן 37, מאמין בישוע המשיח כאדון וכמושיע. אני מאמין בתחייתו של ישוע המשיח, כפי שמתואר בכתובים. קיבלתי את אמונת האדון לפני כ 10 שנים בערך. רציתי להצהיר על זה. כאן, כעת. אני רוצה להדגיש- אני מאמין אך ורק בבריאת אלוהים. בריאה ייחודית, חד פעמית, לא הדרגתית. בריאה אלוהית כפי שמתואר בספר בראשית, לפני 5771 שנים. אני דוחה מכל וכל תיאוריות שונות ומשונות שנרקמו בידי השטן ושליחיו. יש נושא שמעט מטריד אותי, והנושא הוא "חוצנים" כביכול. אני לא מאמין שיש בכלל חוצנים בכל היקום כולו, אלא רק רוח מתעה, רוח דמונית המתחזה לעב"מים ולחוצנים. אני יכול להמשיך? אם אמשיך לא יפריעו לי? אני מחכה לתגובה.
 
אני מעט נסער בנפשי

אני מקווה שמצאתי את המקום הנכון. אני מותש מוויכוחים. היו לי וויכוחים קשים בפורומים אחרים, מפני שהדיעות שלי הן תמיד לא מקובלות בכל מקום אפשרי. חשוב לי לחזור על האמת היחידה עלי אדמות בהקשר לבריאת האדם הראשון. זה חשוב מאוד שכולנו נפנים את זה אל המקום הכי פנימי והכי עמוק בלב. האדם הראשון נברא לפני 5771 שנים בדיוק. לא אבולוציה, ולא נעליים. ( טפו... ארור כל מאמין אחר ההדחות האלה ). אני רוצה לחזור ולהצהיר על האמונה שלי בכל הזדמנות אפשרית- אני מקבל אך ורק את ישוע המשיח, ישוע בן מרים, כאדון וכמושיע. אני מחזיק באמת הזאת כ"אמת מוחלטת". "אמת מוחלטת", כלומר שגם אם לא נוח לי, אני מקבל את הכתוב כאמת מוחלטת המתארת את המציאות הנסתרת מעיניי. האמת היא רק בכתובים ! כל היתר הוא שקר. כל מה שאני רואה ושומע הוא שקר. כל מה שאני מרגיש ביחס למציאות - הוא שקר. כל אירוע ופרטי מידע שמשודרים בחדשות- הם שקרים. הכל שקרים זדוניים שמנוהלים בידי כוחות השטן, כוחות שהם אדירים ובלתי פוסקים. רק בריאת האדם הראשון כפי שמתואר בספר בראשית, היא האמת היחידה לגבי בריאת האדם !!! זה מאוד חשוב לי להעביר את המסר הזה, בצורה הכי מודגשת, הכי חזקה, הכי ברורה, הכי חד משמעית. אני לא מקבל שום סייג לכתובים. שאלוהים יסלח לי אם בעבר קיבלתי את האמור בספר בראשית עם "מעט מלח". שאלוהים יסלח לי. אני מרגיש כ"כ אשם. עד היום, זה יתכן שאם היית איש מאמין באלוהים, אבל אימצת את כת ה"אבולוציה" זה איכשהו נחשב לנאור, לנכון, למדויק, ל"אמת הכי אמיתית הקיימת "מבחינה מדעית". נכון? איכשהו זה עבר... ככה... האמנת במה שהאמנת... אבל זה לא ממש שינה את מהלכי חייך האובייקטיביים, מפני שהתייחסת אל הכתובים, אל ספר בראשית, אל הברית החדשה, התייחסת אל כולם כמן "עיקרון מנחה" שניתן לסטות ממנו מעט כשזה נוח, או שמהלכי החיים מכתיבים זאת ואין ברירה. צפיתי בסרטונים רבים ב יוטיוב בעניין עב"מים. יש כל מיני צילומים של עב"מים ברשת. אני לא יודע אם כולם מזויפים. רק ש...מה שבאמת רואים שם זה שדים מחופשים ל...אורות מעופפים? זה אפילו לא נראה כמו חללית ולא כמו צלחת מעופפת. לעתים זה אכן נראה כמו צלחת מעופפת.- שוב, אני מדגיש, אני מאמין שאלו שדים שמתחפשים לצלחות מעופפות. אני לא מקבל בשום פנים ואופן שזה אמתי. בשום פנים ואופן. אז למה זה מאיים עליי? זה מאיים עליי מאוד מפני שיש איזה שמועה ברשת ש-אובמה, נשיא ארה"ב, יודיע על חשיפת ה"חוצנים" ב 29 לאוקטובר. ואני הרי יודע באופן מוחלט וודאי שאין חוצנים כלל וכלל בכל קצווי תבל. לא יודע אם השמועה הזו תתקיים או לא, אבל זה מפחיד אותי, ברמה שבה לא הייתי מפוחד כבר זמן רב. אי אומר לעצמי, חזון יוחנן הפליא כ"כ לדייק. ויש כ"כ הרבה אנשים שהולכים ליפול אל הפח הזה, כ"כ הרבה אנשים. אני לעתים אומר לעצמי "כמעט גם אתה נפלת בפח" וזה נכון. כמעט גם אני נפלתי פח. אבל יצאתי מזה בעזרת האדון ישוע ואלוהים בורא עולם, הקדוש ברוך הוא. רשמתי על כך רשומה. זה מעניין?
 

nrmlsr

New member
תשובה

שלום שוקו דיאט, אני חולק על דעתך. אמרת: חשוב לי לחזור על האמת היחידה עלי אדמות בהקשר לבריאת האדם הראשון. זה חשוב מאוד שכולנו נפנים את זה אל המקום הכי פנימי והכי עמוק בלב. האדם הראשון נברא לפני 5771 שנים בדיוק. לא אבולוציה, ולא נעליים. ( טפו... ארור כל מאמין אחר ההדחות האלה ). והחלק שאני לא מסכים בו היא הטענה שהעולם \ האדם הראשון נברא לפני 5771 שנה. זה לא מוזכר בכתבי הקודש(לא בתנ"ך ולא בברית החדשה). זאת פרשנות יהודית-אורתודוקסית אך לא בהכרח פרשנות משיחית ע"פ דעתי. לדעתי לא צריך לקלל את מי שדוחה דעות שונות לגבי שנת קיום העולם ו\או קיום האדם הראשון. אם האדם הראשון נברא לפני 5771 שנה אז זה אמור להיות כתוב במפורשות בתנ"ך או בברית החדשה ואם זה לא מצויים בכלל ואין אף עדות משיחית המאמתת זאת אין סיבה לקלל ולהגיד ארו... וכו' כי מה אם טעית? אולי שנת 5771 היא דווקא לא שנת קיום האדם הראשון אלא מספר השנים שהיהדות קיימת או ציון של דבר אחר? אי אפשר לקבוע עובדות אם אין להן בסיס בכתבי הקודש. אם נגיד שהעולם קיים 5771 שנה מבלי להביא הוכחה מהתנ"ך או הברית החדשה שזה אכן כך אז באותה מידה אפשר גם לומר שאלוהים חפץ שכולם יהיו קתולים \ פרוטסטנטים \ אנגליקנים וכו'. אם אין הוכחה מכתבי הקודש עדיף להשאיר מקום לדעות שונות אם זה לא מוזכר בכתבי הקודש. עדיף לא למהר ולקבוע עובדות אם הן לא קיימות בכתבי הקודש או לא מוזכרות במפורש. אנחנו עשויים לטעות כאשר אנו מעלים נושאים שלא מוזכרים במפורש בכתבי הקודש כמו למשל: שנת קיום העולם או שנת קיום האדם הראשון וכן נושאים נוספים. עד שלא תהיה הסכמה מלאה בין כל הצדדים על שנת קיום העולם במיוחד הסכמה בגוף המשיח על שנת קיום העולם או שנת קיום האדם הראשון אז עדיף לא למהר ולקבוע עובדות באופן ישיר מבלי לחשוב שנית.
 
בעיקרון...

דברים כאלה אפשר לחשב. לפי אילן היוחסין של ישוע,ובתנ''ך מוזכר גם כמה זמן חי כל אדם וכו'. 5771 נשמע דווקא הגיוני מה שכן קצת מדאיג אותי זה העניין עם החוצנים. קראת פעם את ''הנמלט'' / דייב האנט? מדבר בדיוק על אותו נושא.
 

nrmlsr

New member
תשובה

אם פנייתך קשורה אליי אז לא קראתי לגבי החוצנים ספר כלשהו מבין הספרים שציינת. אבל שמעתי דברים יותר מוזרים מזה במיוחד הטענה בסרטונים על כך שהאנטיכריסט המוזכר בספר ההתגלות זה נשיא ארה"ב ה-44(ברק חוסיין אובמה ה-2). עוד טענה מוזרה היא שיש סרטון אחר בו נשיא ארה"ב קשור לביאה השנייה שלפי טענה של אדם מסויים תחל ב-2018 מה שלא יכול להיות הגיוני משום שרק האב יודע מתי תבוא העת לשליחת בנו יחידו לעולם לשם משפט העולם. אם אכן טענה זאת הייתה נכונה אז נשיא ארה"ב אמור השנה לקומם ממשלה עולמית ואם איננו יכול לקומם ממשלה כזאת אז ייתכן שהנבואה לא קשורה אליו אך במידה וזה היה קורה ייתכן והמידע היה מאומת כנכון. כרגע המצב הכלכלי של ארה"ב קשה אז אי אפשר להיות בטוחים שזה נכון אך משום מה נראה לי שיש סיכוי שלמרות כל הקשיים ייתכן והנבואה אכן מיוחסת אליו מהסיבות הבאות: 1.הוא בנאום שלו נשמע כריזמטי כמו קאנצלר גרמניה לשעבר שעלה לשלטון בשנת 1933 או 1930. 2.הוא גורם להם(לאמריקאים) להלל את השטן מבלי שהם מודעים בכלל שהם עושים זאת דרך משפטים משכנעים. 3.הוא כל-כך מפורסם שם עד שכמעט לכל דבר קראו על שמו ואפילו יש אמהות שקראו לתינוקם על שם נשיא ארה"ב הנוכחי. ויש עוד סיבות שייתכן ואולי הוא כן הצורר כי משהו פה נשמע מוזר כי הערצה כזאת עיוורת בארה"ב מעולם לא הייתה כשכיהנו נשיאים אחרים בארה"ב שקדמו לנשיא הנוכחי בתפקיד. משהו פה בהחלט נראה חשוד. במידה והוא לא הצורר ייתכן והוא אחת מארבע החיות או מאלו שביחד יקוממו את שלטון הכפירה העולמי ויבחרו מנהיג שיעמוד בראשם.
 
אני לא בטוחה...

צורר המשיח צריך להיות אדם אהוב על מרבית האנשים וכבר מאז שהוא עלה לשלטון היו מלא ש''חשדו'' בו
 
למעלה