שאלה חשובה...!?!?

../images/Emo197.gifשאלה חשובה...!?!?

איך יכול האלוקים להקים ברית חדשה לאחר שכבר התחייב בברית ראשונה(אברהם אבינו)? הרי הוא אלוקים שאמור להיות מושלם! עוד שאלה... אם נגיד שהוא באמת הפר את ברית אברהם אבינו אז תסבירו לי בבקשה.. איך דווקא היהודים חזרו לארץ המובטחת שוב פעם?????
כמו ההבטחה בברית אברהם אבינו! ועוד באישור הרוב הנוצרי באום!(_כל מה שהוא נגד ההיגיון זה סימן חזק מהבורא)
 
כינו יפה בחרת לך, יחוה דעת- הנה התשובה

אלוהי אברהם אלוהי יצחק ואלוהי יעקוב, הוא אלוהי הברית והחסד. אלוהים כורת בריתות עם בני אדם, הוא כרת ברית עם נוח, הוא כרת ברית עם אברהם והוא כרת ברית עם משה ועם ישראל בסיני. הברית שאלוהים כרת עם אברהם היא ברית שונה מהברית שאלוהים כרת עם נוח, אך היא לא שוללת הברית שאלוהים כרת עם משה ועם ישראל בסיני, היא ברית שונה מהברית שאלוהים כרת עם אברהם, ומהברית שהוא כרת עם נוח, אך לא שוללת את הבריתות הקודמות, ואף מגשימה אותם. בספר ירמיה הנביא אלוהים מבטיח לכרות עם עם ישראל ועם בית יהודה ברית חדשה: "הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם-יְהוָה וְכָרַתִּי אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאֶת-בֵּית יְהוּדָה בְּרִית חֲדָשָׁה׃ לֹא כַבְּרִית אֲשֶׁר כָּרַתִּי אֶת-אֲבוֹתָם בְּיוֹם הֶחֱזִיקִי בְיָדָם לְהוֹצִיאָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם אֲשֶׁר-הֵמָּה הֵפֵרוּ אֶת-בְּרִיתִי וְאָנֹכִי בָּעַלְתִּי בָם נְאֻם-יְהוָה׃ כִּי זֹאת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֶכְרֹת אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי הַיָּמִים הָהֵם נְאֻם-יְהוָה נָתַתִּי אֶת-תּוֹרָתִי בְּקִרְבָּם וְעַל-לִבָּם אֶכְתְּבֶנָּה וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹהִים וְהֵמָּה יִהְיוּ-לִי לְעָם׃ וְלֹא יְלַמְּדוּ עוֹד אִישׁ אֶת-רֵעֵהוּ וְאִישׁ אֶת-אָחִיו לֵאמֹר דְּעוּ אֶת-יְהוָה כִּי-כוּלָּם יֵדְעוּ אוֹתִי לְמִקְּטַנָּם וְעַד-גְּדוֹלָם נְאֻם-יְהוָה כִּי אֶסְלַח לַעֲו‍ֹנָם וּלְחַטָּאתָם לֹא אֶזְכָּר-עוֹד׃ " (ירמיה ל"א: 30-33) אלוהים אומר כאן, שהוא עתיד לכרות עמנו ברית חדשה, לא כברית שהוא כרת עמנו בסיני. הברית החדשה היא הברית של המשיח. הברית החדשה מגשימה את הברית של אברהם באופן מושלם, הברית החדשה היא למעשה ההגשמה של הברית שאלוהים כרת עם אברהם, כל ההבטחות שאלוהים הבטיח לאברהם, מתממשות בברית הזאת. הברית החדשה כמו שאר הבריתות שאלוהים כרת, אינה שוללת את הבריתות הקודמות לה אלא מגשימה אותן. ישוע לא בא להפר את התורה, ואף אמר שהשמים והארץ יעברו אך לא יעבור תג או יוד אחת מהתורה. בברית החדש התורה מתגשמת, היא מגיעה אל יעודה אל שלמותה אל הגשמתה במשיח ישוע. חזרתנו לארץ המובטחת, היא הבטחה של אלוהים בנביאים, ביחזקאל ל"ו בירמיה עמוס זכריה ועוד. באו"ם לא יושב אפילו לא נוצרי אחד. רובם אתאיסטים או מוסלמים.
 
ישוע הקדוש

שהיה יהודי מבולבל קיבל בנבואה שהיהדות היא שגיאה פטאלית ושיקים דת חדשה. יחד עם זאת תלמידיו היו צדיקים ובהמשך ההסטוריה מאמיניו בחלקם היו פושעים ופשעו בישוע, אולם ישוע אמת ותורתו אמת
 
יהודי מבולבל?

הוא קיבל בנבואה שהיהדות היא שיגאה פטלית? ושהוא יקים דת חדשה? איך הגעת לזה ומאיפה הבאת את זה?
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifלדעתי אפילו קיבלת זמן חסד פה..וברור שהגעת

במטרה לקלל בצורה סמוייה.. מתפללת בשבילך שבאמת תצא מהאופל-אפלה..ויאיר לך אור המשיח ישוע מנצרת.
 
למעלה