עזרה באיתור ספרים

Degeneration X

New member
עזרה באיתור ספרים

בתור ילדה בקהילה משיחית הכרתי ספר שמאוד הייתי רוצה לאתר מחדש.. מדובר בספר סיפורים משיחיים קצרים לילדים\נוער, היתה לו כריכה כחולה. אחד הסיפורים הראשונים בספר היה בשם "כדור שלג", וסיפר על ילד שחור שבא לבי"ס לבן והילדים הלבנים צוחקים עליו וקוראים לו כדור שלג. הוא הולך הביתה ומנסה לקרצף את השחור מהעור שלו עד שכולו נהיה אדום. ואז יש איזה חלק של מוסר השכל שאמא שלו אומרת לו, ולמחרת הוא בא לבית הספר וכולם מגלים שבעצם הוא יודע להזיז את האוזניים בצורה מצחיקה וגם משחק כדורגל די טוב. זה הסיפור היחיד שאני זוכרת די טוב, כל השאר מעורפלים לי, אבל הרבה מהם עסקו במיסיונריות מעבר לים ובסיטואציות של משיחיים שבאו להטיף לתושבי אפריקה. ספר נוסף אני זוכרת יותר במעורפל והוא עסק בבני נוער שחורים בארה"ב בשנות ה80, שהיו מכורים לסמים וחזרו למוטב עם ישוע. הכריכה שלו היתה בצבעים כהים, נדמה לי שנוף עירוני חשוך מטושטש כזה. אם מישהו יודע איך קראו לספרים או מי כתב, או איפה אפשר להשיג, אשמח לכל מידע :)
 
יש לי עותק של הספר הראשון

זהו אוסף של סיפורים, שאישה משיחית, שהקימה בית יתומים, הייתה נוהגת לספר לילדים לפני השינה. אני לא בטוח שניתן להשיג את הספר הזה היום, הלוואי שאני טועה כיוון שיש שם סיפורים שבונים ומחזקים אמונה, וגם אם הסיפורים מיועדים לילדים, האדון נגע בי מספר פעמים תוך כדי קריאה בסיפורים אלו. את הספר השני אני לא מכיר... מצטער שאני לא יכולתי לעזור לך מעבר לזה.
 
לספר קוראים

סיפורים לפני השינה. לכותבת הספר - ורה דינגמן. תרגם לעברית: ברק צואלה. מכיוון שאין הוצאת ספרים שעומדת מאחרי הוצאת הספר, ישנם רק את העותקים שיצאו בהוצאה הראשונה וכנראה האחרונה. הלוואי ואני טועה בעניין זה.
 
למעלה