עוד פעם חמאס שרפו את הכנסייה בעזה

salt of earth

New member
מאוד עצוב ../images/Emo10.gif

וזה מה שאומר ישוע
طوبى لكم اذا عَيَّروكم، واضطهَدوكم، وافتَرَوا علَيكم بكلِّ سوءٍ من أَجلي؛ 12 إِفرَحوا وابتهِجوا؛ فإِنَّ أَجرَكم عظيمٌ في السَّماوات؛ فانَّهم هكذا اضطهَدوا الأَنبِياءَ الذينَ قبلَكُم. 10 אשרי הנרדפים בגלל הצדק, כי להם מלכות השמים. 11 אשריכם אם יחרפו וירדפו אתכם ויעלילו עליכם בגללי. 12 שמחו וגילו, כי שכרכם רב בשמים; הרי כך רדפו את הנביאים שהיו לפניכם."
سَيُخْرِجونَكم مِنَ المَجامعِ؛ بَلْ تَأْتي السَّاعَةُ التي يَتَوهَّمُ فيها كلُّ مَنْ يَقْتُلُكم، أَنَّهُ يُؤَدِّي للهِ عِبادة. 3 وسَيَفْعَلونَ هكذا لأَنَّهم لم يَعْرفوا أَبي، وما عَرَفوني. 4 بَيدَ أَنَّي قُلتُ لكم هذا، حتَّى إِذا وافَتِ السَّاعَةُ تَذكُرونَ أَنِّي قُلْتُهُ لكم؛ ولم أَقُلْهُ لكم مُنذُ البَدْءِ، لأَنِّي كُنتُ مَعَكم. הנה ינדו אתכם ואף תבוא שעה שכל ההורג אתכם יחשב זאת לעבודת אלהים. 3 את הדברים האלה יעשו לכם כי אין הם יודעים את אבי, אף לא אותי. 4 ואני הגדתי לכם את הדברים האלה כדי שבבוא השעה תזכרו, שאני אמרתי לכם. לא אמרתי לכם אותם בתחלה משום שהייתי עמכם."
ואמנם כל הרוצים לחיות חיי חסידות במשיח ישוע, ירדפו (2 טימאוס 3:12)
 
זה עצוב ומזעזע...../images/Emo7.gif

בס"ד שכן נאמר ע"י הנביא ישעיה(פרק נ"ו-56):'כי ביתי,בית תפילה יקרא לכל העמים'. גם ישוע אמר זאת! מי ששרף את הכנסיה,אינו יכול לעבוד את האל באמת,שכן באדם הכועס שולטים מיני גהנום. כעס מרחיק את שכינת האל מתוכנו.
 
'האוחזים בחרב,בחרב יפולו'

בס"ד אז גם בהתנתקות מגוש קטיף נשרפו בתי כנסת,נבזזו וטומאו בידי אספסוף פלסטיני נבער מדעת. אנחנו רואים את הפלסטינים הורגים איש באחיו. אין מה לחגוג על כך,שכן נאמר:'בנפול אויבך אל תשמח'.(מתוך פרקי אבות). ולגבי ההרג ההדדי ללא הרחם שלהם,נאמר בספר ויקרא-פרשת קדושים:'לא תשנא את אחיך בלבבך'. 'לא תיקום ולא תיטור את בני עמך'. ובמקורות ישראל נאמר:'תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם,וכל בניך לימודי ה' '.
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifאוי ישוע תנחם את בניך ותחזק את רוחם../images/Emo201.gif

תודה על הפסוקים הנכונים
מזעזע את הנפש..
10 אשרי הנרדפים בגלל הצדק, כי להם מלכות השמים. 11 אשריכם אם יחרפו וירדפו אתכם ויעלילו עליכם בגללי. 12 שמחו וגילו, כי שכרכם רב בשמים; הרי כך רדפו את הנביאים שהיו לפניכם.
 
חן חן על הקומפלימנטים הכנים

בס"ד ומי יתן ויתקיים דבר הנביא ישעיה:'לא ישא גוי(עם)אל גוי חרב,וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות,ולא ילמדו עוד מלחמה'. ומי יתן גם 'איש תחת גפנו ותחת תאנתו'. העולם כולו משווע לגאולה ולמשיח שיגאל אותו מכל יסוריו של המין האנושי. עלינו לזכור שאל לנו להתיאש.
 
מה הסיבה שמוסלמים שורפים כנסייה?

יש להם בעיה עם יהוגים לא עם נוצרים....לא?
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifכשהשנאה יוקדת..כבר לא מזהים מיהו ידיד

וכל מי ששונה ואינו בעליהום המשותף.. נרדף
עצוב..לבי עם המאמינים שם
 

salt of earth

New member
מה שמוטל על הנוצרים בעזה כדי שיחיו בשלום ../images/Emo128.gif

1- חייבים לקבל את השלטון האיסלאמי. 2- אסור פעילות מיסיונרית (כנראה שתפילות נחשבת אצלם כמסיונריות) 3- אסור למכור משקאות חריפים 4- כל אישה נוצרייה מחויבת לשים רעלה 5- ייסגרו בתי הקפה, קפה האינטרנט, בריכות ומועדונים. ואם לא יעשו זאת הנוצרים, הם יותקפו
--- ועדיין התקשורת הערבית שותקת
עזה: על הנוצרים לקבל השלטון האסלאמי בכיר בתנועה האסלאמית ברצועת עזה: הקהילה הנוצרית תצטרך לנהוג ע"פ חוקי האסלאם. תיאסר שתיית אלכוהול ותוטל חובת חבישת רעלות. נוצרים יוכלו לחיות בביטחה ברצועת עזה אם הם יקבלו את ההלכה האסלאמית, כולל האיסור על שתיית אלכוהול ולבוש צנוע לנשים. כך אומר מנהיג אסלאמי קיצוני בראיון בלעדי לאהרון קליין מאתר wnd.com. "אני מצפה שהשכנים הנוצרים יבינו, כי השלטון החדש של החמאס מבטא שינוי מהותי. הם חייבים להיות נכונים לקבל את השלטון האסלאמי אם הם רוצים לחיות בשלום בעזה", אומר השיח' אבו סאקר, מנהיג הארגון אל-ג'האדיה אל-סלפחה, ארגון אסלאמי שהקים זרוע צבאית ברצועת עזה כדי לאכוף את החוק האסלאמי.
ושימו לב לזה
עוד ציין אבו סאקר, כי ארגונו וארגונים אסלאמיים אחרים יבטיחו שבתי הספר הנוצריים יהיה תחת פיקוח לוודא שאין הם מקיימים פעילות מיסיונרית. לדבריו, משקאות אלכוהוליים לא ימכרו עוד ברחובות, כל הנשים כולל אלה שאינן מוסלמיות יחויבו לחבוש כיסוי ראש כאשר הן יוצאות מבית וכן יסגרו בתי קפה אינטרנט, בריכות ציבורית ומועדונים. "אם הם ימשיכו לפעול אנו נתקוף אותם", הזהיר. אבו סאקר תקף את המנהיגות הנוכחית של הנוצרים בעזה והאשים אותה בחתירה להמיר את דתם של המוסלמים בפעילות מיסיונרית הממומנת ע"י האמריקנים האוונגליסטים. הוא הזהיר, כי "פעילות מיסיונרית זו מסכנת את כל הקהילה הנוצרית בעזה".
 

salt of earth

New member
עוד ידיעות מאתרים נוצריים

Gaza priest slams barbaric attack against Sisters of the Rosary
Fr Manuel Musallam tells AsiaNews about the destruction of the sisters’ convent and chapel by unknown thugs during the war between Hamas and Fatah. Christians and Muslims express their solidarity. “Please, pray for us!” he says. “We have had it with war, murderers and occupation, with the humiliation of the people!”​
אגב למי שלא יודע, נזירות אל וורדיה הן מסדר מקומי אשר כולל בתוכו רק נזירות מפה
حبيب افرام يندد بتفجير دير في غزة תראו כמה שהוא צודק: "يبدو ان قدر المسيحيين في الشرق ان يدفعوا دائماً ثمن كل خلاف وكل سياسة وكأنهم "فرق عملة" او "مكسر عصا" في حروب الآخرين." ועוד משהו חשוב: "نحن نقول ان حماس مسؤولة عن هذا العمل اللاانساني بل الوحشي. ولا يمكن ان يقبل عاقل ان يقال ان هذه عناصر غير منضبطة. نحن نقول ان حماس التي تدعي انها تريد مقاومة الاحتلال، تقع في فخ التكفير والأصولية. وعليها حالاً ان تعتذر علناً عما فعلت، وتشرح بشكل واضح عن قبولها بالتنوع الديني واحترامها لكل الأماكن المقدسة وعن تقديرها لكل مكونات مجتمعها، ثم أن تبادر الى الالتزام بإعادة بناء الدير والمدرسة. وحده، موقف كهذا يمكن ان يمحو عار ما اقترفت ايديهم." الرئيس عباس يندد بجريمة احراق دير ومدرسة راهبات الوردية في غزة
 

SON OF JESUS

New member
מזעזע הדבר הזה

זה מראה דבר אחד , שאם היה קורא מהפכה נוצרית שאף נוצרי לא היה פוגע או כופה על האיסלאם כלום זה מראה כמה אנו מלאים אהבה לאחר ולא שנאה כמו שאמר יסוע "חיבו בעדקם אלבעד" מעניין מה יקרה בהמשך, יבקשו מכל הנוצרים להתאסלם, ומה הקטע נוצריות עם רעלה? עוד מעט יבקשו מהם גם שלא ישימו צלב על צוורם, כי זה נוגד את האיסלם
לפיגור השכלי אג'האל
 

salt of earth

New member
האם מדובר "בחוקי המדינה" שחייבים לציית

כמו שבחורות מוסלמיות חויבו לציית את החוק הצרפתי נגד סממנים דתיים? האם יש מקום להשוואה כזאת כפי שראיתי במקום אחר? פה צריך לעשות השוואה בין החוק הצרפתי לבין החוק החמאסניקי:
החוק הצרפתי מבוסס על החוקה הצרפתית החילונית אשר נוסח אחרי המהפכה הצרפתית כדי לנטרל את כוחה של הכנסייה הקתולית, הוא נועד כדי ליוצר שיוויוניות - כלומר שכולם יהיו צרפתים. כמו שהם מנעו כניסת תלמידות מוסלמיות לבי"ס עם רעלה כך מנעו מתלמידים נוצרים להיכנס עם צלב ומתלמידים יהודים להיכנס עם כיפה. כלומר לא מדובר בדת השולטת והחזקה אשר כופה את עקרונות דתה על מיעוטים שלא שייכים לאותה דת, אלא מדובר על המדינה החילונית שרוצה לשמר את אופייה החילוני, ואם כבר זה חוק שפוגע בכל הדתות ולא רק בדת אחת. עם כל ההתנגדות שלי לחוק הזה בגלל שהוא כן כופה אורח חיים חילוני על דתיים, אי אפשר לבוא ולטעון שזאת רדיפה דתית של נוצרים נגד מוסלמים כפי שנטען רבות.
נעבור לחוק החמאסניקי: החוק החדש הדתי ולא החילוני שיוחל בעזה כופה אמונות ועקרונות של הדת השולטת על מיעוטים שלא שייכים לאותה דת, הוא לא חוק אזרחי אלא חוק דתי. משמעו שהנוצרי חייב לציית לחוקי דת אחרת כדי שלא יהיה עבריין ולא יותקף כפי שאיים אבו סאקר. אין מדובר על שיוויוניות, אין מדובר על יחס שווה לכולם, אין מדובר על ציות למדינה האזרחית שאמורה לייצג את כולם (צרפת) אלא ציות למדינה הדתית של דת אחת שלא מייצגת את הנוצרים. ואף מתנגשת עם האמונה שלהם. הבדל נוסף הוא שהנוצרים בעזה קיימים מימי ישוע עוד לפני הכיבוש המוסלמי במאה השביעית, בעוד שבצרפת מדובר על הגירה- זה כמובן בשום פנים אינו מצדיק אקט של גזענות כלשהי. עוד הבדל הוא שמקסימום יימנעו מבחורה בצרפת להיכנס לבי"ס, אגב העדויות משם מראות שאין יישום מלא של החוק הזה, בעוד שבמדינת חמאס העונש על הפרת השריעה מצד נוצרים תהיה הריגה, תקיפה ומה עוד. הנוצרים לא יכולים לערוך הפגנות כפי שזה נעשה במקרה הראשונה, לא יוכלו למחות, בעוד שהיישום של החוק יהיה בכל המדינה בעוד שבצרפת זה רק בבתי ספר הציבוריים, בעזה היישום של החוק יהיה בכל מקום אפילו בבתי ספר הנוצריים אשר שם ישליטו פיקוח... מקרה נוסף שניתן להשוואה הוא הבתי ספר הנוצריים אצלנו שעובדים לפי חוקים משלהם. האם ניתן לעשות הקבלה בין זה לבין המקרה שיווצר בעזה? האם מוסד פרטי שמוקם ע"י גוף פרטי ועל אדמה פרטית וממומן מתרומות דינו כמו מדינה שבה האזרחים מחויבים לשלם מיסים אבל המיעוטים מחויבים לציית לחוקי הדת השולטת? למה מקביל המצב? המצב מקביל לבית הספר הפרטי האיסלאמי באום אל פחם, אם הוא יסרב לקבל ילדים נוצרים מאמינים זה אכן מצב מקביל (למרות שאף נוצרי לא ילך ללמוד שם), אם הוא יסרב לתת שיעורי דת לתלמידים הנוצרים הלומדים באום אל פחם, אכן אפשרות לעשות הקבלה. אבל ככל שידוע לי, הבית ספר באום אל פחם לא מקבל נוצרים, וקרוב לוודאי (לפי התנהלות העמותה שהקימה אותה) שלעולם לא ייתחשב באמונה של הנוצרים (שבאופן תיאורטי יילמדו בו) כפי שזה קורה בבתי הספר אצלנו. מספיק לראות את המנאשיר שמחלקת עמותה שמקושרת עם הבית ספר הזה במרחב חינוכי ישראלי שכוללים גידופים על הדת הנוצרית כדי לדעת שזה מה שיקרה.
זה מה שיש לי לומר על הסוגייה הזאת, אשמח לשמוע מה דעתכם גם.
 
כואב ומרגיז../images/Emo7.gif../images/Emo46.gif

למה?למה? מה יוצא להם מזה? להחריב ולהרוס סתם כך עוד עושים להם טובה שהם שם, הם ילידי המדינה הזאת, נוצרים תמיד היו בפלשתין ותמיד היו בעזה, לא חבורה של טרוריסטים צמאי דם יגרשו את הנוצרים משם. הטרוריסטים האלה הם שפלי החיות, וכשאני קורא להם חיות אני מוריד מערכם של החיות. טובחים בבני עמם וטובחים בכל מישהו שרוצה לחיות בשלום וחופש תחת הסיסמא של ההלכה האיסלאמית, הם אלה שלא נותנים לבני עמם לחיות בשלום ותמיד ניסו להבעיר את השטח כי זה היה החלום שלהם, להשתלט על המדינה ולהנהיג שם איסלמיזציה קיצונית כמו באיראן. אלה הם בני השטן והרשע בהתגלמותו. אני מתפלל לאלוהים ולישוע שישמור על החפים מפשע שם, גם נוצרים וגם מוסלמים שעומדים תחת מתקפת טרור רצחנית.
 

SON OF JESUS

New member
אלפא יודע

אני מעדיף שיגרשו את הנוצרים מעזה , לפחות לא יחיו תחת דיכוי רצחני תאר לך שתראה בחורה עם צלב , ויש לה רעלה על הראש זה יהיה המראה הכי זוועתי לדעתי אני חושב לטובת כל הנוצרים שיגרשו אותם
 

salt of earth

New member
אתה אופטימי מדי בן ישוע ../images/Emo4.gif

אם אתה חושב שתהיה אפשרות -אם החוקים הללו יושמו- שבחורה נוצריה תוכל להסתובב ברחובות עזה עם צלב סביב הצוואר
 

ynron

New member
המתנחלים והחמאס אחים בדם?

אלה שורפים כנסיות ואלה משחיתים בתי קברות, מעניין מי לומד ממי.
 
למעלה