וויצק בתיאטרון תמונע

sharpantie

New member
וויצק בתיאטרון תמונע

האם יש סיכוי לכרטיסים דרך הפורום ל 2/4 ?
 
../images/Emo41.gifחלוקת כרטיסים - תשובות והבהרות

פרוייקט חלוקת הכרטיסים שהקמתי בפורום נועד לעודד את תרבות התאטרון בישראל, בדגש על תאטרון הפרינג' (שוליים). נכון לעכשיו (מרץ 2006) התאטראות שמשתתפים איתנו בפרוייקט הם תאטרון תמונע ותאטרון צוותא, שניהם בתל אביב.
חלוקת הכרטיסים בפורום מפורסמת מידי כמה ימים בשרשור מרוכז המכיל תחילה את כללי החלוקה ואחר כך את ההצגות שיחולקו להם כרטיסים בימים הקרובים.
במידה ואתם מעוניינים בכרטיס, עליכם לשלוח לי מסר אישי (ולא הודעה על גבי הפורום) עם שמכם המלא, שם ההצגה, והאם אתם מתכוונים לכתוב ביקורת בפורום על ההצגה. הודעות על גבי הפורום ומסרים עם פרטים חסרים לא יזכו להתייחסות כלל.
גולשים שיתחייבו לכתוב ביקורת ולא יעשו כן לא יזכו לכרטיסים בעתיד. גולשים שיתחייבו ויקיימו יזכו לעדיפות בחלוקות בעתיד. גולשים שיזכו בכרטיס אך לא יגיעו להצגה ללא התראה מראש, לא יזכו יותר בכרטיסים.
הזוכים בחלוקה זוכים בכרטיס יחיד, לא זוגי (אלא אם נכתב אחרת).
אין טעם או צורך לבקש כרטיסים על גבי הפורום. הכרטיסים מוקצים לנו ע"י התאטראות והחלוקות מתפרסמות בהתראה מספיקה לפני מועד ההצגות. הנהלת הפורום היא הגורם המרכז, המתכנן והמתפעל של חלוקת הכרטיסים, עם זאת הכרטיסים, מוקצים ע"י גופים פרטיים והם קובעים את כמות הכרטיסים וההצגות. אם יש לכם שאלות נוספות שרשור לכאן. הודעה זו תכנס הן לטאגליינס והן למאמרי הפורום.
 
למעלה