תרגילים באימפרוביזציה.

תודה לך שאת משתפת אותי ואת כולם

עכשיו תחזרי להודעה הראשונה שלי ותגידי לי איפה אמרתי לך לא להגיד מילים שקשורות כולן במשהוא אחד? אני לא נתתי לך כלל. אמרתי לך מה שעולה בראש. לא משנה. את שמת לעצמך את הכלל הזה ואמרת - זה לא מספיק טוב. למה? זה מעולה! עוד! תגידי את כל המילים שעולות לך בקשר עם מכונית... או מה שהתחלת ממנו. ומי אמר אסוציאציות? אמרתי מילה. רק מילה. והאם המילה הבאה המובנת מאליה כמו שבאה לך, היא לא אסוציאציה? עכשיו נסי שוב ואשמח אם תשתפי אותי עוד במה שקורה לך, איפה את נתקעת והאם את יודעת למה.. רק רשימת מילים.
 

Rainlady

New member
בתקופה האחרונה גם לי יש בעיית צנזור

וכרגע פתרת לי אותה. תודה רבה
 

לוּבּה

New member
מממ.

אמפפרוביזציה, טפוטפוטפו, היא אחד הצדדים החזקים שלי. אני פשוט אגיד לך מה המורה שלי אומר על דברים כאלו- "אל תחשבי יותר מדי". פשוט תעשי את זה, תזרמי, אל תחשבי על אם זה מצחיק או לא.
 
קחי סולם,

תעלי למעלה ותנאמי למה לציפורים מותר לעוף בלי עזרה. קחי עוד משהו שיפריע לך ואחרי זה, כל אלתור כבר יראה לך כמו כלום. (עשו לי את זה לבחינות למגמה... =\)
 

I lOvE cAkE

New member
אני מתה על זה! אבל...

לפעמים זה יכול לצאת נורא לא טוב.. יש לי כמה טיפים להעביר: 1. מה שחשוב זה לא לנסות תמיד להצחיק. זה טיפ שלמדתי מהמורה לתאטרון שלי - לא לנסות להצחיק תמיד! להיות טבעי. 2. עוד טיפ טוב שהוא אמר זה לא לערבב יותר מידי ניואנסים וג'סטות, אם מצאת לך סוג של דמות שימפרוביזציה תישארי איתה, ואל תפתחי אותה יותר מידי תוך כדי התרגיל אחרת את תאבדי אותה. 3. כמו שרבים אמרו, אל תהיי יותר מידי מודעת לעצמך. ותהני בהצלחה! =)
 
למעלה