פרק 18

alonback

New member
פרק 18 ../images/Emo58.gif

הללויה!!!!!!!!! קברו את קלייר!!!!! אולי עכשיו סוף סוף יהיה שווה לראות את הסדרה, רק שישאירו אותה קבורה. הפכו את סיילר לבחורה שזה ממש מטומטם ופיטר הוא עדיין מעצבן (לא פיטר של עונה ראשונה) אבל לעומת זאת לא היה הירו ככה שאני די מרוצה. כמובן שהפרק היה משעמם ברמות והסיבה היחידה שאני ממשיך לראות זה מהרגל (וזאת סיבה טובה לא ללמוד למבחנים) ומאוד הופתעתי שחידשו לעונה נוספת אבל האמריקאים הם עם מטומטם אז אני הפסקתי לנסות להבין אותם.
 

Billy Shirs

New member
אכן...../images/Emo58.gif

מסתבר שלא סיילר הוא האדם מונרו של עונה 5 אלא קלייר, שנקברה עמוק עמוק בתוך קרוואן אבל בטח תצא משם איכשהו, כי החיים לא הוגנים. בטח לורן תציל אותם או משהו. סיילר ופיטר היו סלאש מטיריאל משובח הפעם, אני כבר יכולה לראות את כל אלפי הפאנפיקים שיצוצו בעקבות הפרק הזה, עד כמה שהעלילה הייתה מטומטמת (לשבור קיר? פפפפפף). ובחיי, אם עוד פעם אחת סיילר יקבל מכה בראש שבעקבותיה השיער שלו יתבלגן ויכסה לו את העיניים אני טסה לLA ומספרת את זאק קווינטו במו ידיי. המממ בואו נחשוב, מה עוד היה בפרק... פמסלאש של לורן ואמה, אף פעם לא אהבתי את אמה וכנראה זה גם יישאר. אני כל כך שונאת שיש דמויות שהכוחות שלהם לא ברורים. גם ללידיה, גם לסמואל וגם לאמה יש כוחות שהיקפם ו\או הגדרתם מעורפלים. הכוח של סמואל יכול לשמש גם ככוח מעבר? אמה מתפקדת כגוגל אנושי? WTF? כנראה שבגלל ריבוי הדמויות המוגזם בסדרה הזאת כבר נגמרו להם הכוחות הנורמליים והם נאלצו להמציא כמה. והרי עוד משהו מפגר: מתברר שהיו לבנט חיים לגמרי אחרים. זה היה הפלאשבק הכי out of the blue בתולדות הטלוויזיה. אני נורא שונאת שעושים דברים כאלה, שפתאום מגלים על דמות משהו שהיה קיים שם תמיד אך מוסתר לחלוטין. כאילו התסריטאי אמר "המממ כן, אני אעשה את זה, אבל רגע! מה הביסוס לזה? טוב נו, fuck that" ופשוט ממציא מה שבא לו. בעונה 6 של הפרקליטים מגלים שג'יימי סטרינגר הייתה קורבן אונס, בעונה 5 של גיבורים מגלים שבנט היה פעם נשוי עם ילד בדרך ואשתו נרצחה א-לה דוד-של-פיטר-פרקר וזה מה שהפך אותו לאיש החברה קר הרוח שבלה בלה בלה. איזו ערימה של שטויות. ואם כבר הפלאשבקים האלה, לא יכלו להחזיר את קלוד? הוא היה אחת הדמויות הטובות בסדרה (חוץ מאדם! כוח לבריטים!) ופשוט נעלם לו אל תוך האפלה ולא נראה שוב מעולם. הם באמת חייבים להחזיר אותו.
 

Slow Cheetah

New member
ובכן ../images/Emo58.gif

הנקודה היא, שהפרק לא היה כזה גרוע. כל הקטעים היו דיי צפויים (פיטר וסיילר הופכים איכשהו ל-BFFE ויצליחו להחלץ מניו יורק הנטושה רק ע"י למידה של איך להסתדר ביחד, נוח נשוי עם בקרוב תינוק ומחליט להלחם נגד "המיוחדים" בגלל מות אישתו... ולאיים על גרטשן ולהתחתן עם סנדרה בגלל החברה- טוב, זה נוח, אפשר להאמין לזה), אבל הם פשוט היו לא כל כך קשורים. הבעתיות פה היא שמשווים את זה לעונה הראשונה, שבהחלט הייתה הרבה יותר טובה. ואגב, האמריקאים אוהבים לראות סדרות טובות יחסית, בארץ יש מספיק תוכניות שמשאירים (למרות שהן גרועות רצח) במשך מלא עונות בלי סיבה טובה מספיק.
 

reasonforall

Active member
פרק 18 ../images/Emo58.gif

פרק משעמם. מתחת לממוצע (שאגב הממוצע ממש ממש נמוך). איזה מרגש..פיטר וסילאר הופכים להיות חברים. אני ממש מצטער שהרגתי את אח שלך :( אני לא באמת רוצה לצאת מהעולם הדמיוני הזה :( קשה לי, כואב לי, אני הולך למות לבד! אני מבין שליוצרים ממש אין מה לעשות. פתאום יוצרים חיים חדשים לנוח..מאיפה זה הגיע? אם אין להם משהו יותר טוב לעשות, שייסימו את הסדרה. אני ממשיך לראות רק מתוך הרגל ולא משהו אחר. הפרקים כבר לא מעניינים, לא מרגשים. קו העלילה המרכזי לגמרי התעקם והפך להיות עיגול.
 

am i am

New member
אני דווקא נהנתי מהפרק ../images/Emo58.gif

בניגוד לרוב המוחלט של הצופים... עכשיו כשקלייר קבורה מתחת לאדמה מעניין מי מהגיבורים יוציא אותה משם... וכרגע היחידים שלדעתי יש להם את היכולת הם סיילר (שיכול לעשות פחות או יותר הכל) והירו נקמורה שיכול להשתגר... אני מהמר על זה שבפרק הבא סיילר ופיטר מגיעים לקרנבל מוצאים אותו ריק, ואיך שהוא מגלים שקלייר ונוח נמצאים מתחת לאדמה...
 

פרנוייה

New member
גם אני אהבתי

באופן כללי אני חושב שיש מעט שיפור בפרקים האחרונים ביחס לפרקים של תחילת העונה. אבל בהחלט יש מין תחושה בפורום שהרוב חושב שהסדרה איבדה כיוון... אני רק לא מבין דבר אחד, אם יש כל-כך הרבה תלונות על הסדרה, איך זה שכל המתלוננים ממשיכים לצפות בה?
 

shlomi 1980

New member
ממשיכים לצפות מתוך הרגל ושיעמום וגם...

לתת סיכוי אולי מישהו יקבל שכל שם ויחזיר את הסידרה למה שהיתה פעם חוץ מזה שאם תשווה כאן בפורום את כמות התגובות למה שהיה פעם אז רואים די בברור שלאנשים כבר לא אכפת מהסידרה פעם רק היה מיסתיים פרק וכבר הפורום היה מוצף וכיום המקום שקט ביותר
 

פרנוייה

New member
אני לא מסכים איתך..

הסדרה הרי לא משודרת בישראל (לפחות לא העונה העדכנית) כלומר אנשים צריכים לעשות "מאמץ" מסוים בכדי לצפות בה.. אם הסדרה באמת היתה משעממת כמו שמתלוננים, אנשים היו מוותרים ו"מבזבזים" את זמנם על סדרות טובות יותר.. לדעתי, הסדרה אכן מעט פחות טובה מהעונות הראשונות אך עדיין היא שווה צפיה.. ובפרקים האחרונים אפילו הרגשתי שיפור מסוים בעלילה (שוב, לדעתי).
 

necky

New member
../images/Emo45.gif

אני בדיוק חושב כמוך גם אני רואה שיפור בפרקים האחרונים ובמיוחד בפרק האחרון שבו נהניתי לצפות
 

Slow Cheetah

New member
../images/Emo45.gif

ואל תשכח שההתלהבות יורדת מרוב הסדרות יחסית, במיוחד אם יש הדרדרות באיזושהו שלב (מישהו אמר העונה השניה?)
 

always be me mc

New member
העונה העדכנית משודרת ביס ../images/Emo232.gif

ראיתי את Upon this rock שמה כשהתגוררתי אצל חברים שיש להם תחברה הזאת. ללא מאמינים בדקו את לוח הזמנים של יום שלישי. בערב משדרים.
 

Slow Cheetah

New member
../images/Emo207.gif../images/Emo58.gif

מה שהכי מעצבן זה שהם באמת מנסים לחזור איכשהו לעונה הראשון- חיבור למקורות של נוח, למצוא את צ'ארלי בשביל הירו וכו'. הנקודה שהיא שזה לא הולך להם- הסיפור על החיים הקודמים של נוח אולי לא מופרך, אבל לא מתאים בעונה הרביעית בה אתה כבר מניח שאתה יודע הכל עליו, ואם מוסיפים בשלבים האלה זה בדרך כלל פרטים מרגשים שגורמים לך להזדהות עמוקה עם הדמות. עם הירו זה היה חמוד, אבל אז הם איבדו את זה בכך שהחזירו את צ'ארלי למקום לא ידוע, וכנראה שכחו שהם אמורים לגרום להירו למצוא אותה איכשהו... או אפילו לרפא את הירו ולומר שנמאס לו ממנה
 

Billy Shirs

New member
../images/Emo58.gifאני יודעת איפה היא!!!

היא שותה קפה בסטארבאקס עם קייטלין.
 

יפעת777

New member
את פיטר דפקו בגלל שדפקו את הכוחות שלו

די הרסו בזה שעשו אותו יותר חלש. הוא היה צריך להשאר עם הכוח הקודם שלו שהיה יכול לאסוף כחות ולא לאבד אותם כל פעם שהוא אוסף כוח חדש. במקום זה הם חיזקו את סיילר. כנראה שהם מעדיפים את הצד הרע על הטוב. וקלייר באמת מעצבנת נורא, במקום להגיד תודה שיש לה את הכוח הזה, שהוא מתנה, היא רק מתלוננת.
 
למעלה