רשימת הציוד עליו מזדכים בשחרור

  • פותח הנושא idos2
  • פורסם בתאריך

idos2

New member
רשימת הציוד עליו מזדכים בשחרור

ככלל, החל מתחילת השנה גוברת המגמה לשחרר חיילים ביחידתם. (למעט כאלו אשר יש צורך לשבץ מחדש למילואים במקום אחר) 1. חייל/ת אשר עתיד/ה להשתחרר ביחידה, יזדכה על כלל פריטי הציוד האישי והיחידתי ביחידה (כמפורט בהמשך). 2. לא קיימת חובת החזרת מגבות וגופיות טי-שירט, במידה והחזיר החייל/ת יירשם הציוד שיתקבל, ובמידה ולא – לא יופעל כנגדם מת"ש 1065. 3. אין לקבל מהחיילים/ות את הפריטים הבאים: - גרביים, תחתונים. ציוד שיש להחזיר: חייל המשרת בעורף א. שק חפצים / קיטבג. ב. מעיל דובון (לפי צבע חילי). ג. מכנס דקרון ( 3 זוגות). ד. חולצת דקרון ( 3 זוגות). ה. תחבושת אישית. ו. חגורת ש"כ. ז. מגבת אחת. חייל המשרת ביח' השדה א. צ'ימידן. ב. מעיל דובון (לפי צבע חילי). ג. מכנס דקרון ( 2 זוגות). ד. חולצת דקרון ( 2זוגות) - צנחן יחזיר 2 ירכיות וחולצה אחת שרוול ארוך. ה. תחבושת אישית. ו. חגורת ש"כ. ז. זוג נעליים. ח. 2 מגבות. חיילת המשרתת בעורף א. שק חפצים / קיטבג. ב. מעיל דובון (לפי צבע חילי). ג. אפודת צמר (לפי צבע חילי). ד. מכנס דקרון ( 3 זוגות). ה. חולצת דקרון ( 2 זוגות) ו. ירכית אחת. ה. תחבושת אישית. ז. חגורת ש"כ. ח. מגבת אחת. חיילת המשרתת ביחידות השדה א. שק חפצים / קיטבג/צ'ימידן. ב. מעיל דובון (לפי צבע חילי). ג. אפודת צמר (לפי צבע חילי) ד. מכנס דקרון ( 2 זוגות). ה. חולצת דקרון ( 2 זוגות). ה. תחבושת אישית. ו. חגורת ש"כ. ז. מגבת אחת. ח. זוג נעליים. חיילת לוחמת א. צ'ימידן. ב. מעיל דובון (לפי צבע חילי). ג. אפודת צמר (לפי צבע חילי). ד. מכנס דקרון. ה. חולצת דקרון. ו. תחבושת אישית. ז. חגורת ש"כ. ח. זוג נעליים. ט. 2 מגבות.
 

netstorm

New member
שאלה

קודם כל לגבי מגבות, בהתחלה רשמת שלא חייבים להחזיר מגבות ואחרי זה בפירוט רשמת שכן. מה לגבי המנעול? שמעתי שעושים עם זה בלאגן...יש בזה משהו?
 

idos2

New member
בלי שאלות קשות בבקשה ../images/Emo13.gif

לפי מה שאני מבין ניתן להחזיר אותם אבל לא חייבים, אבל אני סה"כ העתקתי את המידע בלי לנסות להבין אותו יותר מדי. גם ככה שבוע לפני השחרור אני מן הסתם יתקשר למפקד שלי שיתקשר לקל"ג וישאל אותו מה בדיוק אני צריך להחזיר
 

netstorm

New member
צודק מה אני חושב על זה....

לא טוב לי לחשוב על דברים כאלה כמו השחרור... נחכה שיבוא כבר מרץ 6...
 

Lady in red20

New member
ברשימה שאני קיבלתי גם רשום מגבת

אז בטוח שאני לא חייבת להחזיר אותה? חוצמזה שגם צריך להחזיר את המנעול כמו שנאמר מעליי, גז מדמיע (לבנות) ואת הזהרון.
כמה עולים על מת"ש על זהרון אם אין לי אותו? 5 ש"ח?
 

WrathAngel

New member
תשובה

לא צריך להזדכות על מנעול וכל שאר הדברים שקיבלתם כמו זהרונים, ערכות תפירה וכו' וכו'. וגם לא צריך להחזיר מגבות. צריך להזדכות על הדברים שכתוב בהודעה למעלה.
 

דל נתרן

New member
../images/Emo12.gif אני לא מחזיר את

המגבת. אחרת איך אני אסתדר בגלקסיה ?
 

ברינגהם

New member
אתה יכול להחזיר תמנעול אבל לא חייב

לא יגידו לך כלום אם לא תביא אותו
 

עודדי1

New member
../images/Emo51.gif רבה, אבל...

אני לא אמור להחזיר פשוט את כל הציוד שעליו חתמתי בתעודת ציוד אישי (טופס 1004)? (שזה כולל בין השאר גם את הנרתיק כלי רחצה, הדסקיות והשרשרת, המנעול, הערכה לחייל, הכומתה וכו'...)
 

WrathAngel

New member
תשובה

בואו נשים לזה סוף... חייל קרבי מחזיר: 1. צ'ימידן 2. מעיל 3. 2 מכנסי א' 4. 2 חולצות א' 5. כומתה 6. חגורת א' 7. זוג נעליים (זוג אחד למילואים) 8. תחבושת אישית (אפשר להגיד שהזדכיתם ביחידה) לא מקבלים בחזרה תחתונים וחולצות. אפשר להחזיר מגבות, תיק רחצה, זהרונים, מנעולים וכו'. אבל לא חייבים להחזיר וגם לא עולים מת"ש אם לא מחזירים אותם.
 

idos2

New member
אי אפשר יותר להגיד ש"הזדכיתם ביחידה

עכשיו מזדכים על ה-כ-ל ביחידה, לא מגיעים בכלל עם הציוד לבקו"ם. לא שאני מבין מה יש למישהו לעשות עם ת.א. באזרחות... ואין צורך להחזיר כומתה
 

WrathAngel

New member
תגובה

אין מה לעשות עם ת.א. באזרחות, זה היה למקרה שמישהו איבד או נותן את שלו לחבר שעדיין משרת. ממתי מתחילים להזדכות על הציוד ביחידה? וזה בכל היחידות?
 

idos2

New member
חיילות כבר המון זמן עושות את זה

לגבי חיילים התחילו עם זה בהדרגה מתחילת השנה, אני יכול רק להעריך שעד עכשיו זה כבר נכנס לכל היחידות.
 

idos2

New member
לא, אין צורך להחזיר הכל

יש דברים שלצה"ל פשוט אין מה לעשות איתם...
 

iEyal

New member
../images/Emo45.gif נכנס לשאלות הנפוצות../images/Emo70.gif ח"ח ../images/Emo13.gif

 

SweetGirl17

New member
ומי בעצם יכול לשפוט אותי?

כי קיבלתי רק 2 זוגות מכנסיים בבקו"ם ולא 3.
 

ברינגהם

New member
אם קיבלת רק שניים יכול להיות שאת

חתומה רק על שתיים תבדקי את זה באפסנאות בבסיס שלכם רשום להם ב1004 שלך ואם באמת חסר לך מכנס אחד תגידי את זה במשפט ואני מאמין שתצאי זכאית
 
למעלה