אות מלחמת לבנון השנייה!!!

Chomby

New member
השבוע קיבלתי את האות,

אמרו לנו להיות ב-06:30 בבוקר על א' ולעלות לטיולית. היה בחוץ קור מקפיא, הפליז בקושי עזר. הנסיעה בטיולית לא בדיוק עזרה לנו להתחמם (למי שלא מכיר, זה כמו ראש של משאית שמחובר לאוטובוס שעבר פיגוע - החלונות גם לא נסגרים עד הסוף,אם הם קיימים) הגענו לבסיס היחידה, שנמצא על איזה הר, קפאנו למוות והכריחו אותנו להישאר רק עם חולצות א'. כמעט חטפנו היפותרמיה בשביל טקס של 5 דקות. בסופו של דבר קיבלנו את האות. אני מתכוונת לענוד את האות, כי היה לי חלק פעיל במלחמה (תומכת לחימה ליד הגבול עם לבנון). מה שכן, אם הייתי איזה חיילת אי שם באוגמר 80 או משהו בסגנון, לא הייתי עונדת אותו, כי הקשר בין המלחמה אליי היה מקרי בהחלט. כמו שלא הייתי עונדת אות שהיה מייצג מלחמה בעזה. (לא שזה נתון לשיקול דעתי, אבל זה עניין סמלי.)
 

Chomby

New member
מה שכן,

סוף סוף הבנתי למה חתולים יושבים על מכסה מנוע! הוא באמת מחמם מאוד.
 

SuGaRBabe1

New member
וזאת בדיוק הסיבה-

שאני חושבת שאני לא צריכה לענוד את האות הזה... בגלל שאני חיילת אי שם באוגמ"ר 80... [או משהו בסגנון...] והמלחמה הזאת לא נגעה אליי בכלל... אבל מה לעשות שהרס"רים אצלנו מטורפים וכבר הודיעו לנו מראש שבכל מסדר הגעה ומסדר יציאה ייבדקו חוגרים ומי שאמור לענוד את האות ולא עונד אותו יישפט.... אז אני אלך איתו... במילא עד שנקבל את האות [שבוע הבא] יישארו לי פחות מחודשיים לשחרור... בדיוק איזה 4 פעמים להגיע ולצאת מהבסיס... :)
 

Chomby

New member
נראה לי שאנחנו משתחררות ב-18.

מישהי מהקורס בדקה בשלישות וקיצרו לה ל-18. אני מניחה שגם לנו...
 

SuGaRBabe1

New member
אני גם בדקתי ולא קיצרו לי...

אמרו לי בשלישות שלי שמקצרים ממש באקראי... יעני אם יש מלא אנשים שמשתחררים ביום חמישי, אז לחלק מהם ישאירו את התאריך המקורי, ולחלק יקדימו ליום שני או שלישי או רביעי.... זה ממש לא מחייב...
 

yaeli li li

New member
שאלה

השתחררתי לפני חודש וחצי וכמובן ששירתתי בזמן המלחמה ואפילו בתעודת שחרור כתוב לי אות מלחמת לבנון השנייה. השאלה מתי ואיך בדיוק אני אקבל אותו?
 
סוף סוף קיבלנו רשמית, אות מלחמה .

אחרי שאמרו שמקבלים לפני חודשיים, היום סוף סוף קיבלנו את האות רשמית. האותות חולקו לפני מספר ימים, אך הטקס נערך היום בבוקר, בקור המקפיא, אבל לפחות קיבלנו /tapuzforum/images/emo13.gif.
 

CaesaR3

New member
ביזיון!

ראיתי היום פקידות בחרפ באר שבע ששמות את הסיכה הזו...
 
למעלה