אות מלחמת לבנון השנייה!!!

Commie1

New member
וואו יש לי פיתרון...פשוט אפילו

לא שואלים אף אחד!!! תענדו אותו כי אתם חייבים...ואם לא אז הלוואי ובוא אליכם המ.צ. ויעשה עליכם צרות... פשוט כי זאת הפקודה והיא לא דורשת יותר מידי ...אז יאללה חלאס. תנו את הכבוד למי שמת שם..זאת הדרך שבה החליטו לתת אותו... כמו שאתם מכבדים את הנופלים בטקסים...עשו זאת גם בענידת האות. זהו.
 

samn

New member
../images/Emo45.gif וזה לא משנה..

אם לא נהרגו חיילים בתמונה המטופשת ההיא, אז ההחלטה הנוראית שאחרי הפסקת האש שיחצו את הסלוקי ויכנסו לרנדוריה כדי לגרום עוד נזק ושאנחנו נאמר את המילה האחרונה הייתה עוד יותר מיותרת, ושמה דווקא כן נהרגו חיילים (גדוד 931 של הנח"ל).
 

varui

New member
אפילו

אם אני הייתי לוחם באותה תקופה אני הייתי היום מיתבייש לענוד את אות הזה אני מסכים אנשים אמרו את צה"ל לא ניהול קצינים בכירים אלא חבורה של מפגרים לצערי הרבה קשלים היו ועד כמה אני יודע לא כולם יפרסמו עשור הזה אולי עוד 20 שנה
 

terra2

New member
אוג 6 ומרץ שש שהתגייסו באותו זמן לא צריכים

לשים את זה נכון???????
 

terra2

New member
טחח אני בחיים לא אשים

תכף גם תגיד לי שגובניקים מהקריה וצריפין גם צריכים לשים
 

terra2

New member
חלקם הממש קטן וגם זה לא משתווה

לבן אדם שנלחם וסייע למלחמה קיצור כל העניין של האות מלחמה הזה ממש מבזה ועדיף שלא יחלקו אותו בכלל לדעתי ואני- אוג 6 בחיים לא אשים את האות גם אם איזה ממ"צ מניאק יתן לי איזה דוח
 
תפסיקו להתבכיין...כל מי שמרגיש שמגיע לו..

שילך עם זה.... "אין מה להשוות" אוקי...אז אם משרדי ג'ובניקים לא היו עושים את עבודתם הלוחמים היו עובדי עצות....כי בקרב ואסטרטגיה צריך הרבה יותר מרובה.
 

Amazing18

New member
מה הקטע שלכם?

פשוט טימטום כל החשיבות הזו שיש לכם לסמלים/דרגות/סיכות. זה מגוחך, עלוב וילדותי. לא שם רב"ט כי זה צעיר לא שם מעיל כי אני לוחם ואני מאגניב ואף פעם לא קר לי לא שם סיכת מלחמה כי זה גיי תפסיקו להתלהם כל כך, ותענדו אותו, אם לא בשביל המאמץ שאתם נתתם בקיץ 06, אז בשביל החברים שלכם שמתו ולא יכולים לקבל ת'צל"שים שלהם.
 
למעלה