אות מלחמת לבנון השנייה!!!

Lanni

New member
אופס, שכחתי לענות על החלק הזה

הנה התשובות, לא כולן רלוונטיות לגבי: 1. קל לזהות ע"פ החוגר מה הדרגה שלך, וקל עוד יותר לתת תלונה על חוסר דרגה. 2. דרגות, בניגוד לסיכות, מציגות היררכיה, והצבא בנוי בצורה היררכית, ובהחלט יש טעם להציג את הבדלי המיקומים בהיררכיה, כי בסופו של דבר פקודות (צבא אחרי הכל) עוברות מלמעלה למטה בד"כ, ולא ההפך. 3. על מדים של קבע קצת מוזר להסתובב בלי דרגה, לעומת חוסר סיכות. 4. יש עוד סיבות, תסתפק באלו בינתיים
 
גם בלי סיכת מ"מ מוזר להסתובב

טוב, ברור שלא חסרים אנשים עם דרגות ייצוג, אבל עדיין. שאלתי את זה כי אתה לא הקצין הראשון (ובאופן כנראה לא מפתיע גם לא העתודאי הראשון) שיוצא נגד כל עניין ההופעה עם סיכות וכל זה. גם סיכות אגב, מסמלות היררכיה מסוימת בחלקן (סיכת סמלים, סיכות הדרכה שונות)... יהירות/שחצנות? אז מה נאמר על הצבא האמריקאי? לידם אנחנו ביישנים כמו צנוניות עם המדים שלנו...
 

Lanni

New member
אמרתי שאני אוהב צבאות אחרים? ../images/Emo13.gif

סיכות לא מסמלות הדרכה. בשביל זה יש שרוכים! סיכות מראות שעברת קורס כלשהו, או שאתה שייך למקום/תפקיד כלשהו אני לא מוצא בזה עניין וטעם, מצטער..
 

Lanni

New member
מתוך עקרון הבנת הנקרא

"באופן עקרוני אני לא עונד עלי סיכות" זה לא "אני לא עונד עלי סיכות באופן עקרוני"
 

otk

New member
אולי חלקם מתביישים לענוד אות

המייצג מלחמה, אשר נוהלה בצורה בזיונית ע"י חבורת אפסים. לא יודע מה איתך, אני חושב שמדובר בסוג של אות קלון.
 

otk

New member
כן, איזה מניאק יצאתי.

אין לי מושג למה אתה מברבר על ל"פ. עובדתית, המלחמה נוהלה בצורה מבזה. אם הממשלה החליטה למשוך עוד יום אחד בלבנון, רק כדי לצלם את חיילנו מצולמים מעל מבנה בבינת ג'בל, מניפים בגאווה את הדגל במין הומאז' מטופש לדגל הדיו באום-רשרש, וכתוצאה מכך נהרגו עשרות חיילים לחינם, אז תסלח לי, אני יכול להבין למה חיילים מתביישים לענוד את האות המזורגג הזה. כולי תקווה שהחיזבאללה לא ישאב עידוד מהודעה זו.
 

ganooov

New member
נו

א. הממשלה לא החליטה למשוך עוד יום בלבנון בשביל צילום. זה בולשיט. ב. הצילום הזה הוא הומאז' דווקא לכיבוש הכותל, ואני מסכים שזה היה רעיון מטומטם, שגם בוצע בצורה עלובה. ג. לומר שבגלל זה נהרגו עשרות חיילים, זה בזיון, ואתה פשוט יורק על הדם. חיילים נהרגו בגלל הרבה דברים, והראשון מביניהם הוא שמכר שלי יושב עכשיו אי שם בלבנון. ד. המלחמה הזאת עשתה הרבה דברים חשובים. אחד מהם הוא לדחות את המלחמה הבאה בהרבה זמן. ה. ניהול מבזה.. תלמד את ההיסטוריה של ניהול שאר המלחמות ותחזור לכאן. ניהול מבזה היה אפילו בששת הימים המהוללת. כמה החלטות מטופשות בוצעו שם, כמה דם נשפך לשווא.. וזה אות שאף אחד לא התבייש לענוד. מבחינתי זאת הדרדרות.
 

otk

New member
מלכך פינכה יקר,

אתה מוזמן לקרוא את הכתבה הזו, ואני אף מקווה שתקיש ממנה על התנהלות הממשלה שלך. אמנם טעיתי, ומסתבר שלא נהרגו חיילים באותו מבצע "הרואי", אך כן היה מדובר בסיכון חיים. המלחמה עשתה הרבה דברים חשובים, אבל בעיניי גם עשתה הרבה נזק, ותאמין לי שהייתי מודע ללא מעט כשלים, לפחות ברמה המודיעינית, וממש לא אכפת לי כיצד מלחמות העבר נוהלו (ולמה זה בכלל רלוונטי). אתה חושב שמדובר באות מכובד? תיסלם, אני לא.
 

ganooov

New member
כן, המון כשלים ברמה המודיעינית.

כמו עודף מידע, כי התרגלו לכך שיש זמן לקרוא את כולו בנוה"ק. אני מכיר את הכתבה, לא סתם דיברתי. אני חושב שאם אתה לא עונד אותו, תעשה את זה בשקט. אחרת אתה פשוט מסייע לאוייב. אבל אני קצת קיצוני כנראה.. ניהול מלחמות העבר רלוונטי - כי את האות שלהן ענדו בגאווה.
 

otk

New member
אין לך מושג על מה אתה מדבר.

היו המון, אבל המון כשלים מודיעינים. אולי זה נשמע פלצני, אבל חבל שאני לא יכול למנות אותם בפניך. מכיר את הכתבה? כיצד אתה מסביר את הסעיפים המגוחכים שלך? שוב, אני לא מבין כיצד אני מסייע לאויב בכך שאני לא עונד את האות ("לא לענוד בשקט?!" מה לעזאזל הכוונה?). אם כבר, מדינות ערב שאבו עידוד בעקבות המלחמה המסחררת. התפרסמו כתבות בכל חור על האמונה שהערבים שאבו בעקבות תוצאות המלחמה, ובעצם, לפי דעתם, השד הציוני לא כ"כ נורא. בסעיף ה' שלך, השתמע כאילו המלחמה האחרונה נוהלה בצורה פחות בזיונית מאשר האחרות, ועכשיו אתה טוען כי ניהולן כן רלוונטי, מכיוון שאת האות שלהן ענדו בגאווה? לא מצאתי זיק של הגיון לוגי. בכל אופן, יש לי עבודה מחר, ולכן לא אוכל להמשיך את הוויכוח הקטן. אתה מוזמן להמשיך לחיות באשליה הקטנה שיצרת, לילה טוב.
 

ganooov

New member
במלחמה,

תמיד יש ויהיו כשלים. זה מצחיק, אבל אחד הכשלים המרכזיים הוא "הארגזים הסגורים", ו-"הספרים שנזרקו". היה יותר מדי מידע שקשה היה להשתמש בו. נעלו מידע ברמת סיווג גבוהה מדי, לא היתה זרימת מידע, כל זה מוכר... ומושווה (אירונית) דווקא ללחימה בשטחים. יש עוד דברים שאני לא מכיר, אבל רובם טבעיים והם חלק מכל מלחמה. אני טועם שהמלחמה האחרונה נוהלה כמו שאר המלחמות, ובגלל שלא הרגשנו איום קיומי התוצאות שונות. זה רלוונטי, כי משום מה היום קמים אנשים ומצהירים שהם לא יענדו את האות כי הוא מצביע על גאווה במלחמה כושלת, בעיני זה בזיון. זה הכל. לא לענוד בשקט - אם אתה לא עונד, אל תצהירו על זה בריש גלי.
 

ChilD SouL

New member
איזה חפרנים.

אני לא מבינה מה הקטע שכל יום שני וחמישי יש שרשור על האות\סיכה\אלוהים יודע מה. מי שרוצה - שיענוד. מי שלא רוצה - שלא יענוד. למה לעשות מכל דבר טררם
ולפרש את זה ככה ולפרש את זה ככה
מה, אין יותר עניים בעולם
אין יותר מלחמות בעולם
אין יותר שביתות בעולם
אין יותר מחלות בעולם
. . . . . בחייאת ראבק. כולה מתכת ואתם אוכלים סרטים על זה. תרגעו, ומהר [לפני שאני אתעצבן...].
 
למעלה