אות מלחמת לבנון השנייה!!!

Drunk Bullet

New member
....

היום אני (חייל בסדיר, בקבע, משוחרר) - סדיר בזמן המלחמה הייתי (לוחם -איפה?, תומך לחימה בצפון, תפקיד כלשהו אחר, וכו' ) - הייתי אמור לסיים את קורס החובשים ולחזור לפלחה"צ לצפון, אבל הקורס הוארך בשבועיים, ושלחו אותנו למצר"פ (מרכז ציוד רפואי) עם אישור עבודה בשבת מהרבנות הצבאית, כדי להרכיב ציוד תאג"דים ופלה"קים, כי כמו שידוע בדיעבד, חוץ מקסדות, נשק ואפודים, היה מחסור ענק גם בציוד הרפואי.. האם אענוד את הסיכה ? (כן\לא) - כן כי זה חובה ולא בא לי להשפט על דו"ח מ.צ ומדוע ? כי זה חובה ולא בא לי להשפט על דו"ח מ.צ
 

orend123

New member
גם אני

היום אני חובש בשירות סדיר בזמן המלחמה הייתי נציג בחמ"ל עירייה - תומך לחימה בצפון. לא עונד את הסיכה. בושה, המון כשלים, אפילו שאני הייתי בעורף והרגשתי פשוט עלוב.
 

שמחלי2

New member
במייל שהופץ ע"י ענף משטר ומשמעת...

הייתה שם גלויה של רע"ן משטר ומשמעת בכל הנושא שקשור לאות המלחמה, והייתה כתוב שכל אחד שזכאי לאות המלחמה, מחוייב לענוד אותו... עכשיו לך תוכיח שאתה זכאי לאות מלחמה... למרות שזה לא ממש בעיה להוכיח את זה ע"פ תאריך הגיוס..
 

TheBeast

New member
סעמק. אם אני סמל אז זה מחייב ../images/Emo4.gif

מה יש לי לחפש עם האות הזה על החזה? לא עשיתי כלום במלחמה שמזכה אותי ב"כבוד" הזה...
 

Lanni

New member
הנה דרך פשוטה

"הייתי בדח"ש / חל"ת בזמן המלחמה" שילכו יחפשו
 

Lanni

New member
אני אשים את הסיכה הזאת (או אחרת) בדיוק כמו

שדרדס-אבא לא רוצה לזיין את דרדסית
 

ganooov

New member
לא מבין למה אתם מתביישים בזה.

לפחות אלה שבאמת עשו משהו במלחמה..
 

The Guardian17

New member
../images/Emo45.gif

וגם אלה שלא היו לוחמים או משהו כזה, אין שום סיבה שלא תשימו. גם אם כל מה שאומרים לכם מסביב... בסה"כ כולנו חיילים. ועכשיו שרק לא יתחיל דיון על זה ש"אוי, אבל אני הייתי עם נשק ונכנסתי ללבנון, אתם לא". מיצה את עצמו.
 

Lanni

New member
שמע

אישית אני יכול להגיד לך שבזמן המלחמה טחנתי (גם בשטח ולא רק במזגן) ובהחלט יכול להגיד שעזרתי להוציא לפועל כמה מבצעים/ניסויים/פעולות, אבל באופן עקרוני אני לא עונד עלי סיכות. זהו
 
ודרגות? גם סוג של סיכות...

לא יודע, קשה לי להבין את הגישה הזאת של לא לענוד סיכות. מקבלים סיכה - שמים אותה....
 
למעלה