לקראת עליית העונה החדשה - מה חסר?

timetraveler900

New member
לקראת עליית העונה החדשה - מה חסר?

לקראת התאריך המיוחל ותחילתה של עלילה חדשה ומסעירה, אני רוצה לשאול: מה לא היה לנו?

לאילו כיוונים ייקחו את הדוקטור הפעם, מה עוד נסתר מעינינו (הרבה, אני יודעת) שיש לגלות, מה עוד לא שאלנו?

בקיצור, מה חייב להיות בעונה החדשה שעוד לא היה?
 

Impossible Girl

New member
להבין את קלרה יותר


יש כל כך הרבה שאלות על כל מה שקורה איתה ..
אני הייתי שמחה לתשובות
 

BloodyRose

New member
אני ממש סקרנית לגבי העונה הזו

א) יחזירו את גאליפריי? נראה עוד טיים לורדס? איך הדוקטור יגיב לטיים לורדס נוספים אחרי כ"כ הרבה שנים לבד? האם הוא יתחיל לציית לחוקי הזמן שהוכתבו על ידם? האם הוא יצטרך לתת להם דין וחשבון?

ב) דוקטור מבוגר יותר ממה שהורגלנו אליו בסדרה המחודשת - צעד מבורך בעיניי. אני מתגעגעת לימי אקלסטון, בהם אמנם היו פלירטוטים עם נשים, אך הם היו הרבה יותר עדינים ובטעם טוב ממה שאחרי זה היה עם טננט וסמית'. מקווה שינצלו את הגיל של קפאלדי כדי להפסיק עם הנשים הנופלות שדודות לרגלי הדוקטור. (אל תבינו אותי לא נכון, סיפור ריבר-דוקטור הוא נהדר בעיני, אבל זה סיפור יוצא דופן, ופה זה צריך להיפסק)

ג) קפאלדי - יסבירו לנו את הקשר לפומפיי? הדוקטור יזרוק משהו על כך שאלו פנים שהוא ראה בעבר?

ד) הדוקטור. כבר כתבתי פה בעבר שזה מקסים איך סמית', בתור השחקן הצעיר ביותר ששיחק את הדוקטור, עשה טרנספורמציה נהדרת והפך לדוקטור הזקן ביותר שראינו בסדרה. אני לא חושבת שקפאלדי ימשיך את הקו הזה, במיוחד אם יוטל ממנו נטל ה"טיים לורד האחרון שסיים את המלחמה והרג את כל בני מינו". מסקרן לראות לאיזה כיוון הוא והכותבים יקחו את הדמות.

ה) איך קלרה תגיב להתחדשות? מאז רוז, היא המלווה הראשונה שחווה את זה ביחד עם הדוקטור. ראינו בטיזר ששוחרר שהיא אומרת שהיא לא חושבת שהיא עדיין מכירה אותו - איך יישבר הקרח ביניהם? איך הוא "יקנה" את אמונה מחדש?

ו) מלווים. בעקבות הצפייה בסדרה הקלאסית, אני חושבת שבהחלט הגיע הזמן להביא מלווה שהוא לא מאנגליה מהמאה ה21. חייזר, בנאדם מהעתיד, בנאדם מהעבר - משהו. אני מבינה את הבחירה של הכותבים להביא מלווה שיהיה שקול לצופים, אבל חסר לי קצת תיבול במתכון הזה.

זה הכל עד עכשיו
לא הרבה דרישות בסה"כ
 

Impossible Girl

New member
אני לא חושבת שיתייחסו לקאפלדי

בתור ההוא שהיה בפומפיי
זה כמו שלא דיברו על זה עם איימי .. גם היא הייתה שם הרי ..
נראה לי שזה לא משהו שיקבל יחס.
ובאמת יהיה מעניין לראות את היחס של קלרה להתחדשות
 

BloodyRose

New member
בניגוד לאיימי, הוא גם אמר מילה או שתיים בפרק



עם מרתה דווקא כן הסבירו את הופעת האורח הקודמת שלה (אמרה שבת דודה שלה עבדה בטורצ'ווד ומתה). גם עם גוון מטורצ'ווד עשו את זה יפה (פגשנו הרי את השחקנית בפרק עם צ'ארלס דיקנס, הדוקטור ורוז ישר מסתכלים עליה ושואלים אם היא ממשפחה סקוטית). אפילו את ההופעה של טוש לחצי שנייה הסבירו בטורצ'ווד (בפרק עם הסלית'ין, היא הרופאה שמנתחת את החזיר ה"חייזרי". באחד הפרקים הסבירו שהיא חיפתה על אואן, כי הוא הרופא מביניהם). (סלחו לי אם אני מעוותת שמות מטורצ'ווד, שנים עברו מאז שראיתי את זה)

והרי תמיד יש התייחסויות של הדוקטור למראה של עצמו אחרי התחדשות, קשה לי להאמין שהוא לא יזהה את הפנים (בטח יזרקו משהו סטייל "לקחתי פנים ממאגר הזכרונות שלי" או משהו כסת"חי אחר)
 

Lior Knight

New member
יהיה מעניין אם כן תהיה התייחסות

בעבר באחד הפרקים של הדוקטור החמישי הופיע השחקן קולין בייקר שזמן מה לאחר מכן לוהק לשחק את הדוקטור ה6. כנ"ל אגב לרומנה המלווה של הדוקטור ה4 שבאופן אישי בחרה להראות כמו דמות שהיא והדוקטור פגשנו פרק קודם לכן (אחרי שהיא "מדדה" כמה אפשרויות אחרות).

אז בהחלט יהיה מעניין מה משפיע על המראה של הדוקטור? אולי יש איזה מאגר גנטי או משהו?
 

Lhuna1

New member
אני אומרת שיהיה לזה רפרנס בתור קריצה/בדיחה

באחד הפרקים... וזהו.
 

MonicaF

New member
כוונתך רק גבר


כי גברים בנוסף לאשה מלווה, היו לא מעט לאורך כל הסדרה.
 

Lhuna1

New member
כן, וראיתי רק את הסדרה החדשה

לא יכולה להחשיב את רורי כי הוא לא היה המלווה העיקרי אלא יותר נספח לאיימי

וקפטן ג'ק לא היה ממש מלווה, והיה את קרייג אבל רק לשני פרקים
 

MonicaF

New member
סוזן

הייתי רוצה לראות את סוזן, יותר נכון התחדשות שלה.
הייתי רוצה מלווה בעל חיים - כלב, קוף, חתול, נחש!!! אפילו תרנגולת

יש לי המון רעיונות, אסתפק בשני אלה לעת עתה.
 

BloodyRose

New member
גם אני חשבתי על סוזן

אבל אם לא החזירו אותה בחמישים שנה האחרונות, למה שיעשו את זה עכשיו? (לא מדוייק, אני יודעת שהיא חזרה לאיזה ספיישל מתישהו, אבל הבנת את הכוונה)

אבל כן, זה לגמרי מעניין שהיא טיים לורד שנשארה סתם ככה על כדוה"א (למרות שייאמר לזכות הכותבים שבזמן הדוקטור הראשון לא מזכירים שיש שום דבר "מיוחד" בטיים לורדס, ואין שום נגיעה לעניין האם סוזן יכולה להביא ילדים, למשל)

יהיה מעניין אם יסגרו את הסיפור שלה, אבל אני יכולה להבין אם יבחרו שלא לענות על שאלות שצופים שואלים את עצמם כבר חמישים שנה
 

MonicaF

New member
סוזן היתה מעצבנת והשחקנית עדיין חיה

אבל היא כבר בוגרת היום (מבחינת שנים, ולאו דווקא מראה) לכן לא חייבת להיות מעצבנת, להיפך.
כשעשו את "חמשת הדוקטורים" בו היא הופיעה אחרי שנים, השחקנית עדיין יכלה לשחק וההופעה שלה ריגשה אנשים, אבל היום לא חייבים לקחת את אותה השחקנית מן הסתם.
פשוט זה נראה לי כמו אוצר חבוי בכדור הארץ. טיים לורד(ליידי) שחיה בכדור הארץ כל הזמן הזה.
אם היא תחזור, היא לא תהיה אמא לילדים. יגידו שבחרו שלא להביא ילדים, או סיפור אחר, נגיד דיויד נהרג.
מה היא יכולה לתרום לסיפור? אני חושבת שגליפריי תחזור לסיפור, והיא תשתלב מצוין במקרה כזה.
 

Ayelet 363

New member
בנוגע לסוזן

אני פחות מסכימה בנוגע למלווה בעל חיים, אבל גם הייתי רוצה לראות מלווה ששונה מהמלווים שאני מכירה (מהסדרה החדשה. בקושי צפיתי בסדרה הישנה, למרות שאני מתכננת להמשיך לצפות בה).
 

Ayelet 363

New member
משהו שאני רוצה שיתייחסו אליו

הקטע מסוף הספיישל האחרון שהיה של חג המולד, שרואים את קלרה "המקורית" בקבר של קלרה אוזווין, אומרת שהיא לא מאמינה ברוחות. זה יכול להיות סתם קטע שנועד להראות לנו אותה אז, אבל כשניסיתי לפתח תיאוריות על קלרה חזרתי הרבה לקטע הזה, וזה יצר אצלי ציפיות. הייתי רוצה לדעת לפחות איפה הרגע הזה נמצא ב-timeline שלה, איזה קטע שרומז לזה שהיא הולכת לשם... משהו כזה.
 
למעלה