עושים כושר ב-
אנשים

עושים כושר ב-../images/Emo43.gif אנשים

ד"ר איתי זיו, סגן מנהל בית הספר להסמכות והשתלמויות בספורט ובתנועה של "קמפוס "שיאים" שבמועדון הספורט באוניברסיטת ת"א ובעל תואר שלישי (P.h.d) במסלול Sport Administration יתארח בפורום נשים בספורט. ניתן לשאול אותו שאלות בנושא חדר כושר, כושר גופני, לימודים, הסמכות ועוד: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2139&MessageId=137842554
יש לכם שאלות לגבי נישואין חד מיניים? אתם לא בטוחים מהם ההליכים שצריך לבצע ולהשלים ולאילו גופים לפנות? נתקלתם במחסומים בירוקרטיים ואתם תוהים כיצד לעבור אותם בהצלחה? הערב בשעה 21:00, פורום לסביות 30+ יארח את עו"ד אירית רוזנבלום, שתענה על שאלותיכם בנושא נישואין חד-מיניים. אתם מוזמנים לשרשר את שאלותיכם בפורום: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1834&MessageId=137701094
דף הבית הראשון שלי בשיתוף ערוץ דיסני חוגגים יחדיו את יום המשפחה. שלחנו ציורים של המשפחה שלכם וביום המשפחה יתפרסמו הציורים הנבחרים על מסך ערוץ דיסני, כולל קרדיט לילד שצייר! אז למה אתם מחכים? הצטרפו למשפחה - שלחו את הציורים לכתובת [email protected] או לערוץ דיסני, רח' החילזון 6, רמת גן.
 
ראיתי בערוץ הריאלטי את "מי אני" עם דייויד

טננט, תכנית שחיכיתי לה הרבה, וחמוד ככל שהוא יהיה, היה מ ש ע מ ם ....
 

timetraveler900

New member
יש בקומיקזה קופת טארדיס עם קולות

לפי מה שהבנתי... להסתער!!!!!!
אוף, איזה באסה, אני לא אצליח להגיע לתל אביב ועד שאני אצליח לא ישאר כלום... :\ יאללה תהנו:) ויש שם גם קומיקס אחד, אם בא לכם :)
 

Gal lifrey

New member
במקרה אני נוסעת יום ראשון הזה לדיזינגוף

נקווה שלכבוד היום הולדת שלי ישאר שם משהו...
 

limors2

Active member
../images/Emo207.gifשאלת סדר צפייה

אני מתקרבת לסוף העונה הראשונה של הדוקטור (2005, כמובן), ונזכרתי שלפני שאני אמשיך כדי לי לברר על טורצ'ווד
מתי בדיוק היא מתחילה? ויש קרוסאוברים בין הסדרות, או שאפשר לראות אותן בנפרד?
 

מוגלי7

New member
אוקיי, אז ככה:

זה הסדר ההגיוני לדעתי: עונה 1 (דוקטור הו) עונה 2 (דוקטור הו) עונה 1 (טורצ'ווד) עונה 3 (דוקטור הו) עונה 2 (טורצ'ווד) עונה 4 (דוקטור הו) עונה 3 (טורצ'ווד) עונת הספיישלים (דוקטור הו)
 

limors2

Active member
ובקרוסאוברים צריך לראות משהו ברצף?

או שזה סתם מעבר דמויות בלי קשר עלילתי בין הסדרות?
 

מוגלי7

New member
יש קשר עלילתי בין סוף עונה 3 של הדוקטור

לבין סוף עונה 1 של טורצ'ווד, מעבר לזה כל מה שצריך זה פשוט לדעת מי הדמויות בטורצ'ווד ואת סיפור הרקע הכללי אם את רוצה להסתדר בקרוסאוברים.
 

Gal lifrey

New member
גם בין סוף עונה 2 בטורצ'ווד לבין סוף עונה 4

בדוקטור הו, יחסית.
 
למעלה