חוזים עתידיים או פורקס ,במה עדיף להשתמש ? ההשוואה בפנים !

doko5

New member
חוזים עתידיים או פורקס ,במה עדיף להשתמש ? ההשוואה בפנים !

חוזים עתידיים עדיפים באופן מוחלט.
זולים הרבה יותר.
אמינים הרבה יותר.
ולאחרונה גם נגישים הרבה יותר מבעבר.
המטרה שלנו:לסגור את חברות הפורקס ב-2017,ולהעביר את הסוחרים לסחור בחוזים.
טבלת השוואה לתועלת הסוחרים.
http://futurs1.mozello.co.il/page-4/
 

הסוחרת

New member
למה לסגור את חברות הפורקס כשלא רואים את היתרונות העצומים

שלכם לעומתן. אתם גם אותם עקרונות רק שזה חוזים וספרד נמוך יותר. ואלה לא הבעיות הגדולות לי כסוחרת.
 

doko5

New member
נכון ! שכחתי נקודה חשובה.

העיקרון בפורקס הוא מסחר אל מול החברה (או מול חברות מטעמה).
הברוקר קובע את השערים בעצמו כרצונו ובזמנים שיש תנודות בשוק לעולם לא תדע
מה היה השער האמיתי בכל רגע נתון (לדוגמא בשביעי לאוקטובר האחרון הייתה תנודה עצומה בפאונד בשעות הלילה וההבדל בין הברוקרים לגבי השער הנמוך יומי לפי בדיקה שלי היה יותר מחמש מאות פיפס!!!)
בנוסף הסוחר אינו מחזיק כל נכס בידיו,כל שיש לסוחר היא התחיבות של חברת המסחר שאיש אינו יודע מה כושר הפירעון שלה.(נזכיר שהיו לאחרונה פשיטות רגל בתחום)
במסחר בחוזים המסחר הוא מול סוחר אחר והברוקר הוא מתווך לבורסה שמתווכת בין הסוחרים,החוזה הוא נכס בבעלות הסוחר גם במקרה שהברוקר נעלם.
אין לברוקר יכולת או רצון לשנות שערים מפני שאין לו דרך להרויח מהפסדי הלקוח. ולענין העלויות זה תחום שלא הייתי ממהר לזלזל בו,תעשי חשבון כמה החיסכון בעמלה על חוזה דקס שערכו כ 1.2 מיליון שקל והעמלה דולר אחד בלבד.
למעשה אם הסוחר יקנה וימכור רק בלימיט התוחלת שלו תהיה חיובית מאוד.
http://futurs1.mozello.co.il/page-4/
נ.ב. מה שנכתב על חברות הפורקס לא בא להכליל ולומר שאין חברות אמינות בתחום,רק שזה תחום מורכב ובעייתי.
 

avifx

New member
שמע אחי יש לך פה במקרה הטוב אי דיוקים

לפי האתר נראה שיש לך אינטרס כספי אבל בכל מקרה אני מקווה שזה בלי כוונה.

הוראות לימיט יש גם במסחר ספוט (מה שאתה קורא לו פורקס), ספרייד יש גם בחוזים עתידיים, ריבית לילה היא גם לחיוב לא רק לשלילה (אמנם לא שיוויוני תמיד אבל יש ברוקרים שזה קרוב מאוד לכך), המרווח על החוזה מיני אס.אנד.פי לרב באמת רבע נקודה אך לא כל הזמן, והכי חשוב- קנייה ומכירה בלימיט מבטיחה מחיר אך בהחלט בהחלט אינה מבטיחה תוחלת חיובית במסחר. וזה רק מלקרוא בזריזות את מה שכתבת.

יש יתרונות בחוזים עתידיים על פני ספוט/רולינג ספוט אבל יש גם המון המון חסרונות, לכן עדיין רב הנפח מתנקז למוצרי ספוט OTC. אפילו כמה נסיונות להרים מוצר ספוט שהוא ON-EXCHANGE לא עלו יפה.
 

doko5

New member
אני רואה שצריך להסביר שוב. יש לי סבלנות .

1. אתה טועה ידידי,במסחר בפורקס תמיד אתה קונה במרקט ולא בלימיט! אמנם קיים מונח מטעה של לימיט בפורקס אבל הפקודה תתבצע רק במרקט.לדוגמא אם אתה נותן הוראת מכירה במחיר מאה היא לא תתבצע למרות שקונים כבר חוטפים עיסקאות מהבלוק של המאה,עד שהוראות הקונים יעמדו על מאה.מקוה שתבין את הכוונה.
2.בפורקס אתה משלם ריבית לברוקר ובחוזים לא ! עליך להבדיל בין הריבית על הנכס לבין הריבית שאתה משלם על ההלוואה מהברוקר. ובמבחן התוצאה תמיד תשלם ריבית גבוהה יותר בהרבה בפורקס (ותקבל הרבה פחות בנכסים שמשלמים)
3.המסחר בחוזים על הבורסה האמריקאית מגיע בשעות מסוימות למספר נקודות מול רבע נקודה בחוזים,אני חושב שזה סיבה מספיק טובה גם ללא הסיבות הקודמות.
אם עדיין לא מובן אשמח להרחיב עוד.
מפריע לי הבורות שקיימת בתחום.
ובעיקר אני חושב שאין מקום לסחור במקום עם ניגוד אינטרסים כלשהוא לסוחר ,או מקום שמיחל לנפילתו של הסוחר על מנת לקחת את כספו.
בהצלחה.
 
למעלה