הסבר קצר למתחיל..

Steinberger

New member
הסבר קצר למתחיל..

היי, התחלתי היום לצפות בסדרה וראיתי את שלושת הפרקים של העונה הראשונה עד כה. משהו קטן לא מסתדר לי ואשמח להסבר.. בפתיח של הפרקים אני רואה קטעים שלא היו עדיין, כאילו שהיה משהו לפני הפרק הראשון של העונה הראשונה.. אני מצליח להבין את העלילה (שמצויינת עד כה) אבל חסר לי את סיפור הרקע. יכול להיות שפספסתי משהו? תודה מראש לעוזרים
 

the YOOK

New member
הרחבה:

כשנה לפני שידור הסדרה (שמתחילה בפרק "33" שאותו כנראה ראית), שודר הפיילוט של הסדרה, שהוא בעצם מיני-סדרה בשני חלקים (כל אחד שעה וחצי). גם אם אתה רואה את הפיילוט, יש גרסאות שבכל זאת לא תבין את סיפור הרקע (כי הם איכשהו הורידו את הכתוביות בהקדמה) לכן כדאי לך להוריד כתוביות (בעברית או באנגלית. לא ממש משנה). תזכור שלוקח לסדרה זמן לשקוע, אבל בסוף זו לדעתי יצירת מופת, וללא ספק הסדרה הטובה ביותר שנוצרה אי פעם. תהנה!
 

tsou

New member
hear hear! ../images/Emo24.gif

ובתרגום מקובל יותר : hat har! לשון בס"גית : So say we all!
 

Steinberger

New member
מה סדר הצפייה הנכון?

היי, אני יודע שיש גם סרטים שנעשו וכדומה.. מה אני אמור לראות אחרי מה? כלומר מה סדר הצפייה הנכון בין כל העונות והסרטים?
 

the YOOK

New member
אני בטוח שכבר פירטתי כאן מתישהו,

אבל לא מצאתי, אז מקסימום נחזור (ושמישהו יתקן אותי אם אני טועה): פיילוט- מיני סדרה בשני חלקים. עונה 1 (13 פרקים) עונה 2 (20 פרקים) ווביסודז (מיני פרקים של כ- 2 דקות לפרק)- The Resistance עונה 3 (20 פרקים) ווביסודז- Razor Flashbacks סרט באורך מלא- Razor עונה 4, החצי הראשון (פרקים 1-10) ווביסודז- The Face of the Enemy עונה 4.5 (פרקים 11-20) סרט שסוגר את הסדרה- The Plan (עוד לא שודר) ולבסוף, סדרת בת- קפריקה (שודר הפיילוט). כדאי לעשות הפסקה קצרה בין עונה לעונה, כדי להרגע, לחשוב ולהתכונן לבאות... (ממליץ להכניס לטאגליינס שלא נצטרך לענות שוב ושוב).
 

Steinberger

New member
אז רגע..

אם אני מבין אותך נכון הסדרה בכלל לא הסתיימה עדיין? וכמה פרקים יש בכל ווביסודז? יש איפה למצוא אותם? אם אלו פרקים קצרים וקטנים גם להם יש סדר מסויים? הרבה שאלות אבל נכנסתי לעסק חזק :))
 

Steinberger

New member
חסר כאן משהו?

Battlestar Galactica Season 1 Battlestar Galactica Season 2 Battlestar Galactica Season 3 Battlestar Galactica Season 4 Battlestar Galactica 2003 Mini Series Battlestar Galactica Razor 2007 UNRATED EXTENDED Battlestar Galactica The Last Frakkin Special Battlestar Galactica S04 Minisodes Battlestar Galactica The Face of the Enemy Webisodes Battlestar Galactica The Resistance Webisodes
 

the YOOK

New member
לא ולא.

לא ראשון- הסדרה נגמרה בסוף העונה הרביעית. הסרט "התוכנית" הוא מעיין "סגירה הדוקה" של פרטים (ויש שיאמרו חורים). לא שני- לפי מה שראיתי ברשימה שלך לא חסר שום דבר, רק צריך לסדר את הדברים בסדר הנכון (כמו שפירטתי קודם). הווביסודז והסרט (רייזור) צריכים להיות בין העונות כמו שציינתי, והספיישל (The Last Frakkin Special) צריך להגיע מיד לפני פרק הסיום, למרות שהוא לא הכרחי (כמו כל הספיישלים למיניהם שמשולבים לאורך הסדרה). לגבי הווביסודז: המחתרת- 10 פרקונים. רייזור פלאשבקס- 7 פרקונים. פני האויב- 10 פרקונים. אפשר למצוא אותם בד"כ באותו מקום שאפשר למצוא את הפרקים, ואולי גם ביוטיוב.
 

Steinberger

New member
מתנצל על ההצפה

אני חושב שאולי זה הסדר הנכון: Battlestar Galactica S00 2003 Mini Series Battlestar Galactica S01 Series 2005 Battlestar Galactica S02 Series 2006 Battlestar Galactica S03a Prequel The Resistance Webisodes Battlestar Galactica S03b Series Battlestar Galactica S04a Webisodes Flashbacks Battlestar Galactica S04b Prequel Razor UNRATED EXTENDED Battlestar Galactica S04c Series Part 1 Battlestar Galactica S04d The Face of the Enemy Webisodes Battlestar Galactica S04e Series Part 2 Battlestar Galactica S04f The Last Frakkin Special
 

Steinberger

New member
משהו ממש לא מובן לי.. אבל צריך מומחה!

הרגע סיימתי את פרק 16 של העונה השנייה, בילי מת ויורים בקפטן אדמה (הפרק עם הבני ערובה בבר) מייד עברתי לפרק 17 של העונה השנייה.. שם כבר יש מחליפה לבילי, הפצעים של קפטן אדמה נעלמו ויש רק צלקות.. משהו הזוי כאילו פספסתי משהו???
 

the YOOK

New member
:_Dקפצת עונה.

בסוף העונה הראשונה ביל אדמה נורה. לא יודע איך הגעת לעונה שנייה פרק 16...
 

Steinberger

New member
נראה לי שפספסת משהו

פרק 16 עונה שנייה: בילי (לא ביל) העוזר של הנשיאה נורה ומת בבר בדיוק כשהבן של אדמה נורה גם כן (על ידי סטארבקס בטעות)..
 

the YOOK

New member
אההה... אוקיי, טעות שלי.

צודק. הפרק "השוק השחור". אפולו נורה, אבל בזרוע או משהו כזה... עד הפרק הבא זה כבר מחלים (וכן, בילי מת).
 

duron

New member
סטארבאק ! , סטארבאק !

סטארבקס זה ההוא מהקפה .......
 
למעלה