אפר לאפר עונה 2

  • פותח הנושא tsou
  • פורסם בתאריך

tsou

New member
אפר לאפר עונה 2

אני לא יודעת אם מישהו כאן צפה בעונה 1 או בכלל בסדרה, שהיא ספין-אוף לחיים על המאדים המעולה (סדרת הביביסי, כלומר הריטית הכוונה, לא הרימייק האמריקאי שלה באותו השם)- אם לא : רוצו לראות! (אבל צריך להתחיל מסדרת האם- רק שתי עונות של 8 פרקים כל אחת! אחרת מחמיצם חצי מהכיף), אם כן : רוצו לראות את עונה 2... לא האמנתי שניתן לשפר את העקרון עוד, אבל עובדה שכן! פשוט עונה מעולה והסיום - משובח
 

MIDNIGHT SKY

New member
על מה הסדרה?

ראיתי חיים על מאדים הבריטי,עם ג'ון סים המדהים,והתמכרתי. סדרה מעולה,לדעתי..האמריקאי,לא אוהבת.למה לעשות אותה סדרה? ואני לא אוהבת את מי שמשחק את סאם.
 

tsou

New member
הסדרה

היא ספין-אוף והמשכון בעת ובעונה אחת לחיים על המאדים. הפרופיילרית שקיבלה את הקלטת של סאם בסוף החיים על המאדים נמצאת במכונית עם הילדה שלה כשמגיע טלפון שמסיט אותן לכוון ארוע של חטיפה. במהלך הארוע הפרופיילרית, אלכס דרייק, חוטפת כדור בראש ומתעוררת ב-1981, עם כל התפאורה והמוסיקה והתלבושת .. ופוגשת את ג'ין בגירסת האייטיז ואת כל הצוות. ההמשך ידוע, ועם זאת מפתיע בכל פעם מחדש כי יש הבדלים דקים לעומת מה שאנחנו מכירים :) והאופי הכללי של הסדרה הוא אפל פחות ואירוני יותר. מבחינתי זה חלק ב' של החיים על המאדים! ואני מסכימה איתך לגבי הרימייק האמריקאי. אמנם העונה הראשונה השתפרה מאד לעומת הפיילוט אבל עדיין- זה לא זה!
 

tsou

New member
תיהני ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

יש שתי עונות זמינות ושלישית אחרונה בהמשך (אני כבר במתח לקראתה)
 

the YOOK

New member
אני לא אהבתי את הסדרה הראשונה

(כלומר את הסוף שלה), וגם לא את עונה הראשונה של "אפר לעפר".
 

tsou

New member
במקרה שלך- קבל המלצה הפוכה אם כך ../images/Emo3.gif

אני דוקא אהבתי את הסוף ההוא, ןאת הפתיח של אל"א שפתח את כל השאלות מחדש
 

MIDNIGHT SKY

New member
סיימתי פרק ראשון.

ג'ין !! אני מתה עליו! פרק לא רע. כ"כ רציתי שפתאום סאם יצוץ לביקור,ופתאום אני שומעת שהוא מת ]]= אני מבינה שג'ין לקח את זה קשה. 2 שאלות: 1.אולי לא שמעתי/פספסתי ,אבל איפה אנני?קרה לה משהו? או שהיא עזבה בגלל סאם? 2.האם משהו מתפתח בין האנט לאלכס? *פתאום יש לי חשק לראות שוב לייף און מארס*
 

tsou

New member
זה היה מהר ../images/Emo6.gif

1. לא רואים אותם יותר, בכל אופן לא בשתי העונות הראשונות אבל אל דאגה, שאם ואני התחתנו (לפני שנעלם) 2. את ממש, ממש לא רוצה שאספיילר לך את זה!
 
למעלה