שירשור תמונות שקיעה וזריחה

כלפה

New member
שאלה קטנה ליוני

יוני יש לכם לוחם ביחידה עם משקפיים???
 

DaNiEl152

New member
אף אחד לא עושה ממנו אלוהים..

בסך הכול אין עוד אנשים בפורום שהם ביחידה כזאת או אחרת שמוכנים לענות בקשב על כול השאלות של המשלבים וגם כי לאנשים אין בדרך כלל את מי לשאול על דברים כאלה והופ יש להם פה הזדמנות אז למה שלא ישאלו!!!והם מתלהבים ממנו (כמו שאת\ה אומר\ת) כי הם לא פגשו אף פעם (בדרך כלל או שזה רק אני) מישהו שעבר מסלול!!!
 

Yoni 20

New member
דניאל הוא דווקא ממש צודק..

ויוכל להיות שפגשת הרבה אנשים מכל מיני יחידות, שסיימו מסלול, ופשוט לא ידעת.. אתה יכול לשבת לידם באוטובוס או לרקוד לידם במסיבה, והם נראים כמו כל אחד אחר, אתה יודע.. בכל אופן, עוד תמונה (שלי, אני מעלה רק תמונות שלי כי אני הכי יפה בצוות
והשאלה הידועה: איך קמים ממחסה בסיור? כמו שקיפוד מזיין (הסבר בתמונה למי שלא ניחש)
 

כלפה

New member
אחי לא ענתה לי על השאלה

יש לכם לוחם ביחידה שהוא עם משקפיים??? פשוט זה די חלום שלי להגיע לשם,ואני פשוט רוצה לדעת אם זה אפשרי אם משקפיים. ולעזאזל אחת בצהריים,יום ראשון,כל הצבא בדרך לבסיס ורק אתה נשאר בבית???
 
אחי בונאה יש לך תמונות מדהימות!...

ולפי איך שזה נראה אני לא רוצה להישמע פלצן או משהו אבל כמה שהאימונים שלכם נראים קשים בטירוף הם נראים אדירים ומספקים עד השמיים!! ב"ה שגם אני אגיע לרמה הזו בעוד שנה וקצת..
 

flatfoot

New member
כל התמונות מאותו תרגיל?

אמרת פעם שאתה מקלען ובכל התמונות רואים אותך עם מטול. ובקשר לצלף... בסיכומו של דבר באמת יוצא שהוא הולך\סוחב פחות מהשאר? ואם כן זה בצורה משמעותית? בקשר לגלישה מהמסוק... איזה עוד יחידות מוכשרות לעשות את זה חוץ מהשילוש הקדוש?
 

DOR LTD

New member
ביום חיילות ראיתי שהפלס"ר עושים כזה

תרגיל(זה היה או פלס"ר או אגוז" תפסיק לחשוב שחוץ מה"3 הקדוש" אז כולם נחותים ולא עושים תרגילים שהם "מגניבים"
 

LG4

New member
איזהההה...חתיךךךךךךך../images/Emo99.gif

תעשה לי ילד......חחחחח...סתם... אחלה תמונות באמת.....אמנות יפה!
 

Abu

New member
תמונה של שאנטי

שהיא מגניבה אבל זה לא קשור. אבו הקטין כדי שיהיה אפשר להעלות:
 

flatfoot

New member
הירוק טורקיז הזה למגינים

לא קצת פוגע בהסוואה? זה די בולט...
 

*-*SUNSHINE*-*

New member
בואו נסביר לכם כמה דברים...

1.שאנטי=שני=אני. 2.התמונה הזו צולמה בתרגיל המסכם של מדריכות רתק,ב5וחצי בבוקר(כמה חבל שהזריחות של ביסלח מעפנות,5וחצי בבוקר נראה כמו 2 בצהריים,וגם מרגיש כמו) והרי זהו שרשור זריחות לא? 3.היאגי לא היו צריכים להיות מוסווים כי הם היו רק בחלק מסויים של התרגיל שבו אין צורך בכלל בהסוואה,אבל אנחנו,המדריכות כן היינו... בכל מקרה,זו אחלה תמונה אז ששש... ותודה לאבו
 
אז עכשיו תורי

תמונה מיציאה של היחידה לשטח. לצערכם (או מזלכם כי רב הוא עד מ-א-ו-ד) אני לא מופיע בתמונה, אני מצלם. ניחוש איפה?
 

Softass

New member
יוני...

אני רוצה להודות לך על התמונות, יש לי גיבוש בקרוב ליחידה מובחרת ואני בטוח שהתמונות האלה, ששמת פה, יהדהדו לי בראש במהלך הגיבוש ויתנו לי עוד כח ומוטיבציה להוכיח את עצמי! תודה רבה ובהצלחה בהמשך!
 

כלפה

New member
חחח...

לא בא להעליב או משבו,ואני בטוח שעם אני יצליח להגיע לגיבוש של המובחרות אני יחשוב אותו דבר. אבל מה שאמרתה זה קצת נשמע פלצני כזה,אבל אני מבין את זה לגמרי.
 
למעלה