שירשור תמונות שקיעה וזריחה

Yoni 20

New member
עוד תמונה

(אני) משמאל, כמו אדיוט מסתיר עם יד ימין את הפנים (קצת קשה לראות).. לא ידעתי שהוא מצלם צלליות :) הבחור לידי הוא עצור פלסטינאי.. סתם סתם, מפתיע אבל הוא מכוחותינו
 

Yoni 20

New member
ועוד אחת יפה

יש תמונה דומה של היחידה שאתם בטח מכירים (אותו סיפור אבל בדיונות ובצהריים) אז הנה אחת חדשה שבטח עוד לא ראיתם. 10 נקודות לראשון שמזהה אותי (רמז, את הטייס אני בטח לא, הוא יודע חשבון טוב)
 

1234aaa

New member
אתה זה שכבר ירד למטה

בחבל השמאלי.. תגיד מאיזה גובה הם [אתם] משתלשלים למטה ככה?
 

YanivM17

New member
אתה צריך להגדיל מעט

(או שיש לך כבר מוגדל) ולשים את זה כרקע\להדפיס משהו חייבים להשתמש בתמונות כאלה... אהבתי
 

Yoni 20

New member
אולי אפשר להשתמש בהן כמאורה

לתולעי משי, או לגזור אותן ולהכין מהן קסילופון עם שרוכים נ.ב. אין זכויות יוצרים מי שרוצה שיעשה איתן מה שהוא רוצה (הצעה נוספת: שולחן כביה דק ונמוך במיוחד )
 

כלפה

New member
עכשיו זו תמונה...

ממש ממש מגניבה. ואתה פשוט נותן לי עוד סיבות לא לוותר עד שלא נותנים לי לעשות יום סיירות.
 

Yoni 20

New member
כן, עם שיפור חיל אוירי ידוע למניעת

כוויה בישבן והתכת הנעליים
 

billyray

New member
יוני! שלחתי לך מסר מזמממןןןןן

אז תענה בבקשה.. ואגב, תסביר לי למה צריך אר פי ג'י בצה"ל? יש דברים אחרים שעושים את אותה עבודה.. אז מה טוב באר פי ג'י? ואיזה אר פי ג'י זה בכלל? 7? 2? 21?
 

Yoni 20

New member
זה 7, ודבר שני יש RPG כי הוא עושה

עבודה טובה עד עכשיו. נכון שיש יותר מתוחכמים ממנו להרים טנקים, אבל הם גם הרבה יותר כבדים' יקרים מסורבלים ועדינים ממנו. הנ"ט האישי שלנו הוא לאו שיש לכל אחד במנשא אבל בסופו של דבר ה RPG הוא תחליף אימונים מצויין. באימונים אם יורים נ"ט רטוב אנחנו יורים לרוב RPG כי זה הכל תחמושת שלל ולא חוסכים בה. חוץ מזה, יש תרחישים שאתה תיקח RPG מאותה סיבה שתיקח קלאצ' ולא M 16.
 
יוני איזה כלי אתה נשבע לך!

ועוד משהו... תגיד באיזה יחסים אתם עם הטייסים שלכם? אתם מכירים אותם טוב או שזה כל פעם משתנה?
 

Yoni 20

New member
די די אחי אין צורך... אני רציני

זה מחמיא והכל אבל אל תגיד על מישהו שהוא כלי בגלל תמונה מחורבנת, לא משנה מה רואים בה? אולי אני נבלה שדורך על נמלים בכוונה ובועט לילדים את הכדור לכביש? אני לא, אבל סתם תחשוב על זה. ועם הטייסים היחסים בסדר, הם קצת מפקדי הטיסה והם אחראים שנגיע, לך אין שום מעורבות בכל הקטע האוירי, אתה סתם מטען שמחכה לרדת. הם מתחלפים אבל עם הזמן מכירים את רובם
 

CrushedSkull

New member
יוני מאן - שאלה רצינית

אם אני אציע לך נישואים - תקבל? או שאני לא הטיפוס שלך וכו... אל תהסס להתיח לי את האמת בפרצוף, שנים של בהייה בקיר מכהות את החושים. ועכשיו בצחוק - ניווטי לילה - לא לוקחים פנס בתיק? מותר להשתמש באחד במקרה הצורך? או שאסור בתחלית האיסור.
 

DaNiEl152

New member
יוני אולי תספר לנו איזה סיפור נחמד

שקרה לך לכול המורעלים כדי שילכו לישון בכיף עם עוד קצת רעל סתתםם... מצטער אם זה דבלי!!!
 

כלפה

New member
אנשים פה...

שמעו את השם יוני ושהוא עבר מסלול שלדג והם כבר חושבים שהוא אלוהים. אנשים זה שהוא עבר את המסלול לא אומר שהוא בנאדם יותר טוב(טוב אולי עם יותר כוח סבל אבל...). הוא בסה"כ בנאדם,יש לו גם אימא שהוא התגעגה אליה כל הלילות הקרים,וכנראה שגם ירד לו דימעה שהמדריך קרב מגע בעט לו בביצים
,הוא גם רצה הביתה במסע 90 ק"מ. בדיוק כמו כל מישהו אחר שהיה שם. אז נכון צריך לתת לבנאדם קרדיט הוא עבר את אחד הקורסים הכי קשים בצה"ל. אבל למה נגיד לא לתת קרדיט לחיילים במחסומים שצריכים להתמודד עם בעיות שלא הייתם חולמים אליהם אפילו,או שצוללן שצריך להיות חודשיים בצינור מטר על מטר,כדי לדעת שאירן לא תפציץ אותנו.
 
למעלה