שירשור תמונות שקיעה וזריחה

DaNiEl152

New member
שאלה!

רציתי לדעת מה מסמלים בשבילכם ביחידה השירים של נתן אלתרמן למשל זה שבציטות שלך ??
 

Yoni 20

New member
המפק"צ מסלול שלנו היה קצת משוגע

אנגלי מטורף עם מבטא ורגישות לפואטיקה.. היה מסיים כל מסע רציני או מסכם באיזה שיר, והיה מפציר בנו להפסיק לקרוא בלייזר הגה ומוטו ולקרוא קצת אלתרמן ונתן יונתן.. הוא היה בנאדם מאוד מיוחד.
 

Itay23L

New member
יוני... מחילה ממך...

אבל ענה לי בפרטי על ההודעה ששלחתי לך
 
תמונות מדהימות

לא אכפת לי מהקטע של הצבא פשוט האיכות של הצילום ואיך שהוא תפס את הרגע ואת האנשים (יותר מדי למדתי תולדות האומנות..) יוני מתגלה בך צד לא מוכר!
 

DaNiEl152

New member
שאלה שאני לא יודע אם שאלו בעבר

אז אם כן אני מצטער :צלף נגיד יוצאים למבצא להרוג מחבלים בתוך מבנה אז מה הצלף עושה הוא בא אם כום עם נשק רגיל? הוא הולך למקום אחר ? אם זאת שאלה דבילית אז אני מצטער פשוט ראיתי את התמונה של הצלף וזה ענין אותי כי זה החלום שלי.
 

Yoni 20

New member
אני לא ממש בטוח שהבנתי.. צלפים:

התכוונת מה עושה הצלף כשהכוח מטהר מבנה? בשלב ההתגנבות לבית הצלפים עולים על בתים סמוכים או תופסים עמדות שמשקיפות על הבית, ומתצפתים/מאבטחים את כל הכניסות/חלונות ואת הסמטאות שמובילות לבית, כדי שאף אחד לא יוכל להפתיע את הכוח אחרי שהוא בתוך המבנה, זה נקרא "לסגור" את הכוח, או לסגור את המבנה/זיג/רחוב בשביל הכוח. במשימות של בני ערובה התפקיד שלהם דומה: הם לא פורצים למבנה אלא תופסים עמדות תצפית טובות ו"סוגרים" את כל החלונות, הגג וכו'. מצד שני צלף הוא קודם כל לוחם כמו כולם ורק אחר כך צלף, ככה שאם צריכים עוד אנשים לכוח הפריצה (מה שלא סביר כי חוליות טיהור הן לרוב קטנות יחסית) אפשר פשוט לוותר על צלף אחד ולצרף אותו לכוח שבתוך הבית. מקווה שזה הסביר לך
 
אני חושב ש..

כותרת הדיון היא שרשור תמונות ובינתיים רק יוני העלה תמונות... חבר'ה שהתגייסו... תעלו גם אתם..!
 

eladj

New member
בבקשה...

למי שמזהה את הרכס מאחורה יחולקו פרסים... (סליחה על האיכות)
 
../images/Emo41.gifאני יודעת! אני יודעת! ../images/Emo41.gif

הרכס זה הגולן... הצפוני התמונה צולמה מהרכס של רמת נפתלי/קרן נפתלי, העמק למטה הוא עמק החולה.
 
למעלה