שירשור תמונות שקיעה וזריחה

manifesto

New member
מה אז אין להם

רובוט צה"לי שהולך איתם וברגעים ממש מגניבים מצלם?!נו טוב...
 

manifesto

New member
חחחחחחח ב"ש../images/Emo6.gif

ואם ניהיה רציניים אז נראה לי איזה מר לוחם אחר ביחידה אחרת הראה לי סרט של הצוות שלו ואמר לי שיש מעיין צלם או משהו כזה שמצמידים לצוותים והוא מצלם אותם במהלך המסלול (אריות ההזרטה לחתלתולי הלוט"ר חחחחחחחחאחאחאחאחא....בדיחה פנימית שלי עם עצמי אתם רשאים להתעלם ולא להבין אותה בכלל)
 

Yoni 20

New member
"מר לוחם בחור"? אתה יכול לקרוא לי

"אדון אפרסק עם נמשים" זה יותר יחמיא לי. מצלם את זה קצין לא מהיחידה, והוא מתלווה אלינו לחלק לאימונים מסויימים כצופה מטעם מחלקת מבצעים של ח"א כדי לדווח להם שמה בבור איך מתקדמות ההכנות למה שאנחנו עובדים עליו (שאנחנו כמובן, לא יודעים בדיוק מהו). ככה זה בחיל אויר. יש קצין מיוחד שאחראי על הפרוייקט הזה, קצין מיוחד שאחראי לבוא מידי פעם לראות את התרגילים, קצין מיוחד שאחראי על העוגיות וכו'. בנוסף לזה האורן הזה גם צלם חובב ומביא מצלמה לכל מקום. וגם הוא בחור על הכיפאק. הוא פוגש אותנו בכל מיני נקודות, שואל שאלות, מנסה להבין, ואז מחלק לנו סוכריות גומי, שגם אותן הוא סוחב לכל מקום.
 
הוא משדל אתכם לזנות עם הסוכריות!

נכון הכי כיף לעבוד על פרוייקט שאין לך מושג מה הוא בכלל? ככה אתה לא שואל שאלות כי אף אחד לא יגיד לך גם כלום...קצת מטריף את השכל, לא ככה אדון אפרסק עם נמשים(מה?!)?
 

flatfoot

New member
../images/Emo2.gif זה ממש יפה!

יהיה מגניב אם תהיה לכם הזדמנות להצטלם בפוזת המלאכיות של צ'ארלי על רקע זריחה\שקיעה. אפשר לזהות על פי תמונה אם מדובר בזריחה או שקיעה? כאפיות זה פריט לבוש סטנדרטי ביחידה?
 

Yoni 20

New member
זה פריט לבוש סטנדרטי

אצלי על הראש. הרוב סתם הולכים עם מצנפות, פשוט בשביל הצל וגם קצת בשביל לשבור צורה (אני מדבר על תנועה בפטרול, לא על מצב של הסתוואות או משהו כזה, שאז כבר יותר משקיעים).. פשוט כשאתה הולך במקומות האלה יש תמיד סופות חול ואבק אז אנשים שמים מצנפות עם מסיכות כאלה (העליתי פה פעם תמונות של זה). אני אישית מעדיף לקשור את הכאפיה שלי על הפנים כמו מחבל.. הכי מאוורר והכי נעים. אגב אתם יכולים לראות שבחלק מהתמונות יש חלק עם קסדה וחלק בלי. זה בגלל שהאנשים עם הקסדה הולכים עם אמר"ל שנקרא "עדי" (מנהלים זה בסדר זה לא סודי) והוא מתלבש על הקסדות מקדימה, ויש לו מין מסילה קפיצית, שמאפשרת ללכת איתו למעלה ולהוריד אותו על העיניים מתי שרוצים.
 
אפשר גם? ../images/Emo9.gif

בס"ד תמונות שבאבאבולה. ממש יפה. אגב, אתה בדובדבן?
 
הוא אמר שהוא בחיל האויר

עכשיו תחשוב איזו יחידה של חיל האויר זו יכולה להיות...
 
אממ.. טוב...אממ

בס"ד אז תדוה למי שענה... ואני מצטער על הוויכוח המוזר הזה שנוצר עקב השאלה שלי.. לא התכוונתי.. כל טוב לכולם.. וכדי להחזיר לנושא... התמונות באמת חבל"ז מזמ"ז שבזב"ז חבל הקווקז
 

Yoni 20

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo178.gif

שיואו, פעם ראשונה שאני תופס את עצמי יושב מול המסך וצוחק בקול רם. ממש נקרע מצחוק (מהריב של זיגי והבחור השני. אבל השורה שהכי הרגה אותי היתה ללא ספק "לא אוננת היום אז אתה קופץ על כל העולם?" נחנקתי. בקיצר חבר'ה אין מה לריב ולא קרה כלום. לגבי הויכוח עצמו, אם מישהו פה יודע, או חושב שיודע, איפה אני משרת, אני מבקש שישמור את זה לעצמו. נכון שכשאנשים שואלים אותי במסרים על היחידה אני עונה, אבל יש הבדל גדול בין מסר אישי לבין הודעה בפורום, אז אם אפשר אי מבקש להתעסק בתוכן ההודעות ולא במי שכותב אותן (שהוא, במקרה שלי, אפרסק עם נמשים) וגם הרג אותי פלטפוט- "מין חרא כזה עם רגליים אחוריות"...
 

Yoni 20

New member
איזה ההערה אף אחד בכלל לא הגיב

על זה עד כמה שאני רואה
 
למעלה