כמה שאלות

  • פותח הנושא mvk1
  • פורסם בתאריך

mvk1

New member
כמה שאלות

אני הולך להתנדב לצהל עקב פטור רפואי דלקת כבד לא חמורה רציתי לשאול שתי שאלות יש לי רקע משמעותי בספורט גם בהווה רץ למרחקים ארוכים יש לי תעודת מדריך בחדר כושר והרחבתי 5 יחידות חינוך גופני מורחב בתיכון אני רוצה להתגייס כמדריך כושר קרבי לדעתכם הוא פתוח למתנדבים מישהו מתנדב פה ומשרת בתפקיד או שמכיר מישהו שמתנדב ומשרת בתפקיד? 2.עד כמה נפוץ מתנדבים עם נשק? כי אני רוצה לעשות מטווחים ושמירות והכול לדעתכם יאשרו לי נשק או שזה לא כל כך נפוץ אצל מתנדבים? ממש תודה לעוזריםם
 

DorSht

New member
תשובה

לגביי מדריך כושר, האם הצבא נתן לך סעיף כלשהו שקשור לנושא של פעילות ספורטיבית בגלל הבעיות בכבד?
אם לא, אז ייתכן וניתן, אך לא בטוח, כי בכל זאת מדובר על בעיות רפואיות שמורידות את הפרופיל באופן מהותי, כך שייתכן ולא יאפשרו לך לשרת בבסיס קרבי. עם זאת, יש סיכוי שתוכל לשרת בבסיס סגור, אני מכיר מתנדבים ששירתו בבסיסים סגורים בחיה"א למשל.
תוכל לבקש להתמיין לתפקיד במידה והגיוס שלך לא קרוב מדי.

לגביי נשק - בדרך כלל למתנדבים עושים טירונות מקוצרת של שבוע והיא לא כוללת מטווחים, זאת טירונות מאוד בסיסית שכוללת בעיקר משמעת וידע בסיסי על הצבא, ממה שאני יודע זאת טירונות ביומיות ולא טירונות בתנאים של בסיס סגור כמו טירונות 02 ומעלה.
לא נפוץ אצל מתנדבים.
 
התנדבות :)

היי,
המתנדבים מקבלים פטור מנשק/שמירות/ טירונות בדרך כלל,
אם יש לך השגות על זה, אתה יכול לפנות אל מדור המתנדבים על מנת לנסות לערער על הפטורים האלו ולבטל אותם.
יש תפקידים של מדריך חדר כושא, אני אישית לא מכירה מדריך כושר קרבי - אבל אם אין לך פטורים כמו המנעות ממאמצים/חשיפה לשמש וכאלה...אוליי אתה יכול לבקש.
ממליצה לפנות למדור מתנדבים ולהסביר את התפקיד שאתה רוצה ולבקש להתראיין / להתמיין אליו.

בהצלחה
 
למעלה