מזגן עם תקלה בייצור

  • פותח הנושא byyyb
  • פורסם בתאריך

byyyb

New member
מזגן עם תקלה בייצור

לפני שנה וחצי התקינו לי מזגן סמסונג. מהתחלה המזגן עשה בעיות. כל חודש וחצי בערך נגמר הגז. המתקין היה אצלי מספר פעמים למילוי ובדיקות וכנל החברה שלחה מספר פעמים טכנאים משלה. עכשיו לאחר שנה וחצי שאני כבר כמעט מיואש קראתי לחברה שוב והטכנאי מצא (לדבריו) פאק בייצור, דליפה מהיחידה הפנימית. החברה רוצה להחליף רק את החתיכה בפגומה אך מבחינתי זהו לא פתרון. הגיע אלי מלחכתחילה מזגן פגום ואני לא מעוניין בו ורוצה שיחליפו אותו קומפלט או שיחזירו לי את הכסף. האם יש לי בסיס לדרישות ומה אפשר לעשות מול חומות הבירוקרטיה. (אני בכלל לא מדבר על הזמן והכסף שהשקעתי בעניין הזה: טלפונים, פתיחת גבס בקיר סגירת גבס ובסוף מזגן שפשוט לא עבד מברגע שנקנה...) תודה מראש על התשובות
 

יוסיזיו

New member
אין דבר כזה חתיכה להחליף,אם יש דליפה ביחידה פנימית מחליפים

סוללה מושלמת או יחידה קומפלט.
שלח לי יותר פרטים ואנסה לעזור מולם ולסמסונג יש כמה יבואנים ואני עובד מול כולם כי זה לא ברור איזה מזגן זה ,אם זה מזגן מפוצל וזו חברה מס' 1,אז אין עבודות גבס אבל אם זה יחידה ניסתרת של VRF וכאן יש 2 חברות,אכן יש גבס אבל כאן ישנה בעייה,המערכת תמיד נבדקת בלחץ גבוה 3 ימים לפני ההפעלה ואם קיימת דליפה שכזו זה היה מתגלה כבר בשלב ההפעלה.
 

byyyb

New member
נראה לי שקניתי ביבואן סמליין

אבדוק מחר. המזגן הוא רגיל. אבל ההכנה הייתה מאחורי גבס ולכן כל טכנאי שהגיע פתח את הגבס כדי לבדוק את החיבורים להכנות. דיברתי עם איזו אחראית שיווק לקוחות שאמרה שהיא הבכירה ביותר שאיתה לקוחות יכולים לדבר ושהיא לא יכולה לעזור לי.
 

יוסיזיו

New member
שלח לי פרטים שלך בפרטי כולל דגם ומתי רכשת ואטפל לך מולם

החלפת יחידת המאייד תפתור לך את הבעיה הזו אבל לגבי הגבס בוא אומר לך את האמת המתקין שלך חאפר,לא מתקינים בשום אופן חיבורי צנרת בתוך קירות,יש אפשרות לחבר בתוך המזגן כך שמרימים את התחתית מעט ומגיעים לחיבור ואם רכשת את הדגם המשולש גם זה לא צריך לעשות.
בקיצור,שלח הפרטים ומחר אני מדבר עם המנכ"ל שלהם ולא עם חברת השרות שלהם שהיא חיצונית ופותר לך את הסיפור.
 

רוני1955

Active member
זה סתם מעצבן.

למה צריך שאתה תפעיל קשרים אישיים? למה הם לא נותנים שרות כזה גם למי שלא מכיר אותך? ואל תבין לא נכון. אין לי כלום נגדך, נהפוך הוא.
 

יוסיזיו

New member
רוני,לא הפנמת ?. אתה חי בישראל ,רק ככה זזים ענינים מהר,למה

נולדו המאכרים ?? זוכר במשרד הרישוי של פעם?? לא נעזרת בהם היית צריך להגיע לתפוס תור ב 4 בבוקר,אז יש כאלו שעשו קופה כמו זה הח"כ שמואשם עכשיו ויש כאלו כמוני שבשביל הכייף עוזרים כמה שאפשר ומנצלים הכרות מקצועית,אגב בסמסונג אם זה היה לפני חודש לא היתה לי אפשרות,עכשיו עם מנוי מנכל חדש שאני מכיר אז זה מסתדר.
הבעיה עם השרות שלהם זה שהוא קבלן חוץ וזה הולך להשתנות בקרוב.
 

יוסיזיו

New member
ודוגמה מבנית בית,הבן שלי מתחיל בניה בקיבוץ,הוגשו התוכניות

והגרמושקה ומה שצריך,סחבת לא ברורה בוועדה ועד שדנו בתוכנית פתאום הודעה,המדידות לא בתוקף,עברה שנה,ראבק מי מעכב את הועדה,מה האדמה שינתה מידות? עשו מדידות מחדש והגישו, לאחר מכן מישהו מלחשש לבן שלי ,היית פונה לכאן ולכאן והכל היה מסתדר,למה??
 

byyyb

New member
המון תודה! התקשרו בגישה אחרת לגמרי. פתאום רוצים לפתור את

הבעיה ולעזור... יחליפו את היחידה הפנימית. המון תודה יוסי!!!
 
למעלה