שליכט בגר של נירלט

  • פותח הנושא eveba
  • פורסם בתאריך

eveba

Member
שליכט בגר של נירלט

פתחתי מיכל. היתה שכבה של מים למעלה.. בעובי 5 סמ... והוא יחסית נוזלי לשליכט אקרילי שעבדתי איתו.
זה יכול להתקלקל?
 

בינא

Member
למה שלא תשאל את היצרן?

נציגיו ישמחו להגיע אליך לבדוק ולספר לך כמה הם "הכי טובים", יקחו את החומר למעבדה וישליו לך מכתב ובו כתוב שהחומר עבר בדיקה ולא נמצא בו שם פגם אבל בהחלט יתכן ששמרת אותו בתנאים לא אידאליים או לא פתחת את המכסה נכון, או לא מהצד הנכון ובכלל זו אשמתך שקנית "נירלט"... כי זה הניסיון שיש איתם כשחומר שלהם איננו מוכיח שמה שכתוב על הקופסא באמת נכון ובכלל שיש עליו אחריות כלשהי...

הם אף פעם לא אשמים בכלום...
ההמלצה שלי?
תרכוש חומרים מכל אחד אחר.
יצא בסוף זול יותר, פחות עגמת נפש ועם אחריות כלשהי...תלוי ביצרן שבחרת...
 
שליכט בגר של נירלט

שלום eveba ,
ראשית , החומר יכול להתקלקל. תתחיל מבדיקת תאריך הייצור על המיכל. בד"כ יש להשתמש עד 12 חודשים מתאריך הייצור הנקוב על המיכל.
התופעה של הופעת נוזל בחלקו העליון של המיכל, אינה בהכרח מעידה על חומר פגום. באופן טבעי , כשהמיכל עומד ללא שימוש באותה פוזיציה , עליית הנוזל (מים עם תוספים מגבירי גמישות) כלפי למעלה מתרחשת מאליה בגלל שהנוזל קל מחומר השליכט עצמו ועל כן הם צפים.
במידה והתאריך על המיכל מעיד שהחומר עמד זמן רב (לרוב זה קורה כאשר רוכשים מיכלים אלו מבתי מסחר לא פופולריים) , פנה אל מי שרכשתם ממנו.
במידה והתאריך מעיד שהמיכל אינו ישן מאוד , ויש לך ניסיון רב עם שליכט כזה ונראה לך שלאחר ערבוב החומר נוזלי מדי , פנה למי שכרשת ממנו את המיכל. בתי מסחר מכובדים יספקו לך מיכל חדש וידעו לקבל זיכוי מנירלט ללא בעיה.
בהצלחה
 
למעלה