אזעקה לבית פרטי עם חתולים

Stav2017

New member
אזעקה לבית פרטי עם חתולים

שלום לכולם

אנחנו מתכננים כרגע מערכת אזעקה לבית פרטי שצפוי להתחיל להיבנות בקרוב. יש לנו חתולים עצמאיים שיכולים לצאת ולהיכנס כאוות נפשם (מתוכננת דלת חתולים).
התייעצנו וקיבלנו הצעות ממספר אנשי אזעקות. בהרגשה שלי לא נותנים את הדעת עד הסוף לעניין החתולים. אחד אמר שניתן לשים גלאי נפח בתוך הבית שלא יופעלו בגלל החתול, שני אמר שגלאי הנפח שטוענים שהם לא מזהים בע"ח זה שקר והם פשוט עובדים פחות טוב, שלישי אמר שבכלל לא מומלץ להתקין גלאי נפח כשיש חתול כי הוא עלול לקפוץ ולהגיע לכל מיני מקומות.
מנסיוננו בבית הנוכחי (כרגע אין אזעקה) אכן ניתן למצוא לעיתים את החתול בכל מיני מקומות מוזרים וגבוהים- ועל כן מאמינה שיכול להפעיל את הגלאי- בהנחה והגלאי לא יודע להתעלם מהחתול.
האם קיימת טכנולוגיה לגלאי נפח שבאמת לא תזהה חתול קופץ בשל נפחו/משקלו הקטן יחסית?
שאלה נוספת, יש לנו ויטרינת סלון גדולה מאוד (7 מ'), הזזה עם 4 כנפיים, ללא תריס חשמלי. מצד אחד מסתיימת עם זכוכית פינתית מקובעת. מצרפת את התוכנית. איפה מומלץ למקם שם גלאי ואיזה? פנימי/חיצוני? קרן/שני וילונות?
הבנתי שגלאי וילון קולט חתול אם החתול צמוד לזכוכית. אז איזה פיתרון ניתן בכלל לספק לויטרינות/דלתות זכוכית? (שמגיעות עד הרצפה בניגוד לחלון). הייתי שמחה להתקין בנוסף גלאי נפח במרפסת, האם גלאי הנפח החיצוניים יכולים לתת לי מענה אמיתי (ללא הפעלה ע"י חתול אבל כן ע"י אדם זוחל/עומד)?
שאלה כללית- האם לא מומלץ למקם גלאי קרן בקומת קרקע?
תודה ענקית לכל מי שיוכל לשפוך אור


 

אבי519

New member
תגבילו את החתול לאזורים שבהם אין גלאי נפח ואת הדברים היקרים

תשימו איפה שאין חתולים וגלאים .
 

sapirsecurity

New member
פתרונות אזעקה

שלום ,
שלב התכנון של סוג הגלאים ומיקומן הוא מאוד חשוב.
את מוזמנת ליצור קשר מחר בשעות היום בשביל לקבל הצעה לשאלתך :)
יונתן - 0528296296
 
למעלה