הערות לתוכנית

orhashar

New member
הערות לתוכנית

נשמח לשמוע הערות לגבי התכנית המצורפת המגרש צר כ-9 מ' וארוך. הבית הדו משפחתי כבר בנוי. פחי האשפה ובלוני הגז הועברו לצד השני. לא תהיה פרגולה ביציאה מהסלון. כמו כן אני רוצה לאחד 2 חדרים בקומה העליונה לחדר שינה אחד גדול. לא מצליחה להחליט איזה מהשניים. המערביים נראים לי מוצלחים יותר מבחינת התכנית אבל נראה לי שעדיף מבחינת הכיוון חדר שינה מזרחי . מה דעתכם

 

גלמיש1

New member
אי אפשר לקרוא בגודל הזה. צריך לפרק לכמה תכניות

ולשלוח כל תכנית וכל חזית בנפרד.
כמו כן צריך הסברים על המגרש (איפה בארץ? איפה יש/אין נוף? טופוגרפיה וכו) ועליכם הדיירים : כמה נפשות במשפחה, גילאים , צרכים מהבית וכו.
כל מידע כזה יעזור לנו להבין את התכנית.
&nbsp
ממבט מהיר כללי יש לי בעיה עם החזיתות - אם אני מבינה אותן נכון, הן גם מאד מבולגנות וגם לא מספיק מתואמות עם הדו. הרי מדובר בבית שהוא חצי מגוף שלם אחד, ואם צד שמאל נראה כמו חתול וצד ימין כמו זברה התואה לא טובה.
אפרט יותר כשיהיו תכניות גדולות יותר.
 
ממה שרואים, החזית לרחוב אחידה בנוראותה בכל השורה

עצוב שיש תב"עות שמאפשרות לבנות כאלה חזיתות עצובות: בטון וחומות, בלי אפילו מקום לעץ יחיד. כך גם אצל השכנים מכל הצדדים.
מנצלים כל ס"מ לבניה צפופה.
ההולך ברחוב רואה חומות, חניות ובטון. ניכור מכוער במלוא עוזו.

מרחוק, במגבלות השרטוט הזעיר, ראיתי את התוכנית וזה נראה לי מוכר מאד... ניסיתי להזכר ובסוף נזכרתי: הבית זהה לחלוטין(!) לבית שגרו בו פעם חברים טובים שלי, בחדרה. קומת הקרקע מועתקת אחד לאחד מדגם הקבלן שנבנה בשנות ה-90, והוא זכור לי מאד. כולל ההרגשה מתחת לגרם המדרגות הזועתי שתקוע במרכז כמו עצם בגרון.
 

orhashar

New member
את צודקת החזיתות אכן ללא צמחיה

לא זו בלבד שהעיריה מאפשרת כזו תב"ע היא מאלצת לעשות חזיתות כאלה. כל המגרשים הם צרים וארוכים וחייבים 2 מקומות חניה אז אין אפשרות לגדר חיה או עצים בחזית. אנחנו נשתול בצדדים שיחים או מטפסים. ואחרי הכניסה לבית בעומק המגרש יהיו גם עצים וגם בגבול עם השכן במערב .
אמנם לאורך המדרכות יש עצים אבל היה יכול להיות ירוק בעיניים אם בחזיתות היתה צימחייה.
אני אעלה תוכנית מוגדלת כך שאפשר יהיה להתיחס לתבנון פנים..
לגבי המדרגות לא מצאנו פתרון אחר שיאפשר 4 חדרי שינה בקומה שנייה. אשמח לרעיונות. תודה על ההתיחסות.
 
למעלה