לפני שיפוץ

  • פותח הנושא lol7
  • פורסם בתאריך

lol7

New member
לפני שיפוץ

אנחנו נכנסים להרחבה ושיפוץ של הבית
יש לנו מזגן מרכזי של אלקטרה בין 3 לחלל הציבורי שנרצה לשמר אותו , בנוסף צריכים המלצות ליחידה נוספת לקירור וחימום של חדרי ילדים , כיום של יש לנו טורנדו רועשים שנרכשו עם הבית ואנחנו ממש לא רוצים להשאירם.

בקיצור המלצות לשירות טוב לאלקטרה והמלצה למזגנים קטנים בחדרי שינה
המון המון תודה
 

בינא

Member
לא הבנתי...


אתה רוצה המלצות עקרוניות ובגלל זה אינך מעלה את תוכנית הקיים עם מיקום המזגן המיני מרכזי היום ואת התוכנית העתידית של השיפוץ...?
או זה סתם לא נדבק לך לשאלה.??
תשובה עקרונית:
אל תבצע מזגן לכל חדר!

למה?
כי רק חברות המזגנים והחשמלאים והאינסטלטורים מרוויחים מזה...

במקום זה תבצע עיסקת טרייד אין עם מתקין מזגנים שגם יפרק לך את כל הקיימים (כי אם הם במצב עבודה הוא יוכל להרוויח עליהם אצל התימנים, הפרסים ועוד כמה... ובתמורה יביא לך מזגן 4 כ"ס של אלקטרה (חדש), עם צנרת ומפזרים לכל חדר במחיר קבלן שהוא מקבל ויתקין לך בתעריף קבלני מיני-מרכזי שקט, יעיל, חוסך אנרגיה עם מנוע אחד בלבד בחוץ שעובד 1 שנים רצוף ללא אף תקלה, כי הם פשוט טובים.
 
דעתי שונה

כאמא למתבגרים יש לי דיעה שונה.
יש לנו מיני מרכזי עם שליטה נפרדת לכל חדר (הדלקה נפרדת, טרמוסטט נפרד), פרט לשני חדרים בבית עם מזגן משלהם.
&nbsp
כיום, כאשר אני למודת ניסיון, הייתי מוותרת עליו בחדרי השינה. כלומר, מנתקת את חדרי המתבגרים לחלוטין משאר חדרי הבית גם בנושא המיזוג.
בלילה אנחנו ישנים בלי מזגן, רק מאורר תקרה.
לאחד מהבנים יש מזגן נפרד בחדרו ולשני האחרים אין. הם מגיעים בשעות הקטנות של הלילה. חם להם והם מדליקים מזגן. אנחנו לא שומעים כלום כאשר הראשון מפעיל את המזגן הנפרד בחדרו, אבל אנחנו ועוד איך שומעים כאשר האחרים מפעילים כל אחד בחדרו את המיני המרכזי. (הוא שקט, לא שומעים ביום, אבל ועוד איך שומעים בלילה...)
&nbsp
אנחנו מאד מרוצים משני מזגני אלקטרה הקטנים. אמינים, שקטים, יעילים. אני ממליצה.
&nbsp
 
למעלה