מאמר אכן שטחי, וגם "חשוד" כמו כל מאמר שנתלה במחקרים עלומים
מסוג "במחקר שנעשה באנגליה..."
אבל - הוא מעלה בכל זאת סוגיה מענינת לגבי ההקשרים שמשפיעים על טעמנו. היכולת שלנו להתחבר ליצירות אמנות, כמו לאנשים או קונספטים אחרים, ואיך הן מושפעות באופן לגמרי לא מודע מכל מיני ענינים סביבתיים או פנימיים, כשלנו נדמה שיש איזו "אובייקטיביות" בתפיסה שלנו.
למה זה מתחבר אצלי - בכל הנושא של עיצוב ההקשרים עובדים בגדול (בדיוק כמו שזה עובד בשטח הפרסום).
לדוגמה הההמלצה השגורה שבעת הצגת דירתך לקונים פוטנציאלים, רגע לפני שהקונה מגיע להכין כוס קפה ריחני ולחמם עוגה או לחם בתנור - ככה הקונה מקבל באופן לא מודע, דרך הריח, את התחושה שהוא הגיע הביתה ולכן הבית הזה נכון לו.
רובנו לא מודעים כלל לריחות שהגוף שלנו מגיב עליהם, ובעבוקתיו המצב המנטלי מושפע מהם.
הדבר נכון גם להרבה חושים והשפעות מתחומים אחרים שאנחנו מגיבים עליהם באופן לא מודע.