משרביות

משרביות

האם יש הבדל בין המשרביותת של רוחמה שרון לבין חברות אחרות? איזה חברות אתם מכירים, מה ערך המחירים?
 
משרביות

יש לאקרשטיין אבל של רוחמה שרון יותר יפות כיוון שיוצרות דוגמא כשמונחות ברביעייה אקרשטיין יותר זול
 

Dfengshui

New member
כן. בעיקר המחיר.

אני קניתי משרביות מצוינות בחברת אקרשטיין. לא הצלחתי להבין למה רוחמה שרון כל כך יקרה.לדעתי אין הבדל בטיב.
 

Dfengshui

New member
תכנסי לאתרים שלהם

באקרשטיין שילמתי בערך 25-30 ש"ח ליחידה וברוחמה שרון דובר על 200 ש"ח אם זכרוני לא מטעני. מבחינת איכות - לא היתה לי שום בעיה עם אקרשטיין. אצלי המשרביות משמשות גם לדקורציה וגם בניתי איתם קיר של מסתור כביסה. יצא מצוין! טעם זה עניין אישי. גם לאקרשטיין ולאיטונג יש מבחר לא קטן ובהחלט מצאתי שם משרביה לטעמי.
 

fireman

New member
איכות המוצרים של חברת אקרשטיין

היא מהטובות ביותר שניתן למצוא היום בין ספקי חומרי התשתית. עיצוב זה כבר עניין של טעם, אני רציתי לעשות את קיר ההפרדה ביני לבין השכן עם משרביות אבל המחיר גנז את הרעיון.
 
יש גם לאיטונג

ויש גם לטרה קוטה אופקים. הכל שאלה של טעם. את הדוגמה שאני אהבתי ועשיתי בבית הפרטי שלי, לא היה באקרשטיין (היום יש אותה באיטונג) ונאלצתי לקנות חומר נחות (כל לבנה בעובי אחר...) כי זה מה שמצא חן בעיני... אני מאוד אוהבת את הטעם של רוחמה שרון, אבל צריך לשים דגש על צריכה של מוצרים כחול לבן, הן מאחר והם ירוקים יותר (כי לא דורשים הובלה מחול) והן כי יצורם מספק עבודה לישראלים. אם לא משנה לך הדוגמא אז לאקרשיין ולאיטונג ולטרה קוטה אופקים (מטרה קוטה..) יש יופי של לבני משרביה.
 

Dfengshui

New member
רוחמה שרון זה לא ישראלי?

סתם שילוב של בורות וסקרנות
 
רוחמה שרון היא ספקית, כמו נגב, חזי בנק וכ"ד

רק עם טעם משובח משובח... היא לא יצרן כמו איטונג, אקרשטיין או טרה קוטה אופקים.. יש לה דברים מאוד מיוחדים ורובם ככולם מיובאים.
 

adindina2003

New member
יש לרוחמה מגוון של משרביות

איזה מהן את רוצה? אני קניתי משרביות עם גלזורה - יפיפיות - עלו 38 ש"ח ליחידה לפני מע"מ
 
תודה רבה לכל המגיבים

אני צריכה משרביות באמק ריר נמוך שתוחם את פינת המחשב. מתןכנן קיר 90 ס"מ שתי שורות משרביות ומעל המשך קיר. בכל מקרה זה לא יוצא הרבה יחידות בערך 12 מקסימום 14. אבל איזה הבדל במחירים...
 
למעלה