מחיר של דק ?

daphi1231

New member
מחיר של דק ?

יש לי שאלה הזמנתי מחברת הדר בעץ דק אורן למרפסת ואכן הדק בוצע בתוך יומיים בדיוק לשביעות רצוני - המחיר היה זול מאוד 220 ש"ח+מע"מ לכל מטר רבוע. בקשתי להזמין מהם דק חיצוני לגינה מעץ שנקרא קומארו או איפאה שמפיין ,(הם אמרו לי שזה נקרא איפאה שמפיין אבל בעצם זה קומארו ויש בלבול בארץ בנוגע לעצים האלו) באמת קראתי באתר שלהם חומר לגבי העץ זה ואחרים וכ’ הבעיה היא שהפעם המחיר לדעתי לא זול במיוחד הם בקשו 430 ש"ח (יש לי מרצפות ולא צריך ביטון לדבריהם) האם זה מחיר סביר ? למרות שהדק שבקשתי גדול מאוד 70 מ"ר הם לא מוכנים להוזיל במחיר , האם מישהו מכיר מתקין זול יותר או אוליי המחיר הזה בסדר. הובטח לי שהעץ הוא ברמה הגבוהה ביותר ויבש בתנור כך שהסיכוי בהתקנה נכונה שהוא יתעוות נמוך מאוד , והם גם נותנים אחריות כתובה. ועדיין המחיר נשמע לי גבוה, אנא תגובתכם המהירה. אם מישהו יכול לענות לי אשמח ואם מישהו בעניינים ויכול לבדוק אם הדברים שהם כותבים באתר שלהם נכונים אודה לו מאוד. האתר שלהם פשוט לחפש הדר בעץ
 

בינא

Member
220 ש"ח/מ"ר לדק אורן = זול...???

זה יותר יקר מרצוף קרמיקה 40/40 כולל החומרים ועוד נשאר עודף ! ממתי התחיל דק אורן (שהוא סוג עץ אינו מתאים בכלל לדק) להיות יותר יקר מריצוף קרמיקה? סוגי העץ הקשים כמו "איפאה" ודומיהם...זה כבר סיפור אחר כי אלה יחזיקו 50 שנה ושווים את המחיר...למי שרוצה להישאר עם אותו דק 50 שנה...
 

daphi1231

New member
יקר יותר מריצוף...............!!!

אני חושבת שאת טועה כי ריצוף קרמיקה איכותי עולה הרבה יותר כולל העבודה. אבל כנראה שזה תלוי בסוג הקרמיקה ושנית זו לא הייתה השאלה שלי. השאלה היתה האם מחיר לדק איפאה 430 ש"ח כולל התקנה ושימון זה זול או יקר והאם את נכירה מישהו שיכול להוזיל לי?
 
המחיר נחשב יחסית זול אבל אם הוא

בעל מקצוע ויכול להראות עבודות לכו על זה . לעניין יותר יקר מריצוף - עץ תמיד היה יותר יקר מריצוף.
 

efratcn

New member
אם לא מרצפים ולא מבטנים

אז זה לא זול יותר מריצוף? אנחנו מתכננים דק והבנו שדווקא העלויות יהיו זולות יותר כי חוסכים את יציקות הבטון. במקרה של בטון קיים אז אתה צודק, דק אכן יותר יקר מריצוף (אין בעיה בניקוז המים מתחת לדק?).
 

fireman

New member
לא בכל מקרה ידידי היקר....

באופן יחסי למחירי דקים 220 ש"ח למ"ר אורן זה מחיר טוב....אם כולל מע"מ אז בכלל מחיר מעולה.
 

איש עץ

New member
יקר יותר מקרמיקה.??????

1. תלוי בסוג הקרמיקה כמובן. 2. ברור שעץ בממוצע יקר יותר מקרמיקה פשוטה 3. גם בהתקנת מרצפות/קרמיקה יש את עלות העבודה שאינה כה זולה כפי שאת חושבת כי השאלה היא מה ועל מה יושבת קרמיקה כי במקרה שכאן היה צורך בפירוק הבלטות הקיימות/פינוי הפסולת/ הוספת חול/ ורק אז ריצוף בהתקנת הדק נמנעה ההוצא הנוספת הזו שלא לקחת בחשבון. 4. עץ זה לא קרמיקה ולהשוות בניהם זו פשוט טעות מלכתחילה כפי שלא משווים בין טעם של סטייק פילה לדג סלמון. ואחרון חביב במקרה הנדון התקנת קרמיקה כולל העלויות הנלוות הייתה עולה יותר והנושא נבדק כבר ע"י הלקוחה.!!!
 

פיטנגו4

New member
ההשוואה הנכונה, מבחינה כספית

היא כאשר משווים את סך המחיר כולל התשתית: דק צף ללא בטון, יחסית לריצוף על בטון. אין שום חובה לעשות דק על בטון, בכל מקום שזה אפשרי עדיף בלי בטון (אבל עם מתקין טוב במיוחד). בלי בטון זה גם יותר זול, וגם יותר אקולוגי.
 

איריסג

New member
אם זה כולל התקנה ולא מע"מ

(דהיינו זה פחות מ 500 ש"ח למטר כולל התקנה ומע"מ) - זה לטעמי מחיר מצויין. זה גם פחות או יותר המחיר שנתנו לנו ב"נגב" על גודל דק דומה של איפאה.
 

daphi1231

New member
דק איפאה כולל התקנה

זה כולל התקנה על משטח מבוטן שימון בסיום ההתקנה ואחריות כתובה לאיכות החומרים וההתקנה. מה הציעו לך בנגב ? האם זה היה יותר זול ממה שקבלתי? אם כן האם תוכלי לתת לי את הטלפון שלהם?
 

איש עץ

New member
דק בנגב

היי רון אנא בדוק שוב את מחירו של דק איפאה שמפיין (קומארו) בהתקנה בגינה לא על תשתית מבוטנת/מרוצפת כי אתה טועה ומטעה . המחיר "מעט" יקר יותר מאשר ציינת . אשמח אם תוודא זאת ותוכל לשוב ולעדכן אותנו כאן.
 

איש עץ

New member
שלום לך דפי

תודה על הפרגון שכחת לציין שמלבד המחיר המצויין שקבלת לדק וההתקנה המקצועית שארכה יום אחד בלבד + השלמות של חצי יום למחרת אנחנו גם פשוט נחמדים :) לגבי הדק איפאה שמפיין - שוב הכוונה היא קומארו שזה העץ שרוב עמך ישראל מתכוון אליו כשאומר איפאה. תודה שבחרת בנו גם לעבודה הנ"ל. ואשמח אם תמשיכי לפרגן לנו בגמר העבודה . ושוב תודה
 

efratcn

New member
אתם עובדים בכל הארץ?

גם בדרום?
<כי אני פרסומת מהלכת בכל מה שקשור לשביעות רצון מספקים
>
 

איש עץ

New member
יש כמב נקודות בארץ שאנחנו לא עובדים בהן. :)

שלום אפרת בעקרון כן מאילת ועד מטולה כולל רמת הגולן. אימרי לי מה פרוש פרסומת מהלכת??? את יכולה ליצור עמי קשר ישיר על מנת לקבל את מלוא המידע. הרלוונטי לתחום פעילותנו. חיים 054-4960003
 
מר איש עץ

לפני שאתה מתהדר במחירי דק אורן מצחיקים ציין נא בפני כל הפרסומות המהלכות את עובי הדק הנ"ל ואז גם תסביר להם ממתי התחילו להשתמש בעובי הנ"ל לדק,וכמה מהם פרקת והחלפת לעובי הנכון.אם שכחת אני כאן להזכיר לך איפה. בברכה, אחד שמכיר אותך ובשלב זה לא מתעלם מזה שהשירשור הזה פיקטיבי לחלוטין.
 
חשוב מאוד ! לכל הבונים והמשפצים

לקבל המלצות מלקוחות של כל קבלן ואם אפשר גם ללכת ולראות עבודות שנעשו לא להסתפק במה שהקבלן מספר על עצמו.
 

איש עץ

New member
שלום ברכה והצלחה

שלום למר או גברת טול קורה.(לעולם אין לדעת מי מסתתר באמת מאחורי הכינוי) האמת לאמיתה היא שאני ממש ממש באמת ובתמים מצטער לראות עד כמה הצלחתי שלי גורמת להחמצת נוזלי גופך ולתבעירה בדבריך. שא ברכה והצלחה הלואי ותצליח במעשיך . ותמצא שלווה שקט ופיוס עם נפשך הסוערת ובוערת ועם סביבתך. אוליי החלפת הסביבה בה אתה חי בסביבה רגועה יותר ופחות מלחיצה תעזור - אין לי מושג אבל נראה לי שכדאי לך לנסות. נ.ב היה נחמד לו היית ה"גיבור" הגדול מציל האומה נוטל קורה מעל ענינו ומצהיר מי אתה - אוליי, רק אוליי הייתי אני ואחרים מוכנים להתיחס אליך ברצינות או לפחות יותר מפעם יחידה ואחרונה זו בפורום. ובטוח שלו ידעתי מי אתה הייתי שמח לעזור לך להחלץ מהקשיים שנראה שאתה נתון בהם. אני נוטה להאמין כי זה לא אתה אלא הקנאה המדברת מגרונך ,אוכלת ושורפת כל חלקה טובה. ואני סולח לך מראש כאן בריש גלי על כל אשר תאמר - נ.ב - באמת ובתמים אני מאחל לך שהלואי ותצליח במעשיך (אקווה גם כי זה יחזיר לך את בטחונך העצמי ותרשה לעצמך להחשף) ואם לא תצליח - נו , מה לעשות ידידי היקר , הייתי שמח לעזור לו ידעתי בוודאות מי אתה .
 
אני שמח שסלחת לי

כי ממש לא הצלחתי להרדם עד עכשו. קראתי פעמיים ולא מצאתי תגובה עניינית למה ששאלתי.מה שמעסיק אותך זה מי החצוף הזה שמפריע לך לשתול שרשורים כוזבים בכל מיני פורומים ולו בכדי שתוכל לצוץ בהם ולהחמיא לעצמיך על כלום.אז תרשה לי להוסיף לך עוד כמה פרטים עליך לפני שנעבור למי אני.אתה עסק חדש בן כחצי שנה,שתקציב הפרסום האפסי שלו מאפשר לו לקדם את עצמו בדרכים לא דרכים .כל זה לא היה אסון גדול אולי אלמלא היית מתיימר להיות איש מקצוע מן השורה ולא טוקבקיסט משופשף ואחד שמנסה להמציא את הדק מחדש:לאסונינו אתה מציע דק אורן במידות לא מקובלות שאינן מתאימות לשימוש כדק ורק שוכח לציין פרט שולי זה .הנה משהו משלך http://www.reader.co.il/article/12807 מחירון המציין דק אורן במידה תמוהה של 25 מ"מ.אין גבול לבורות ולעזות המצח. באשר אלי. לו הייתי מציין את שמי ו/או שם החברה הייתי הופך,אולי,להיות אובייקטיבי כמוך.....תסתפק בזה שאני 23 שנה בענף העץ ,סגור תמיד בעבודות חצי שנה קדימה,ולא ממש צריך לקדם את עצמי בצורה בזויה.אם אני מקנא בך במשהו זה בביצים הגדולות שלך. האמת כואבת, אולי לא כמו לרכב על אופניים בלי מושב, אבל היא כואבת.
 
למעלה