עלות מטבח

הילה דו

New member
עלות מטבח

בבית שאנחנו בונים יהיה מטבח בצורת ר', כ-8 מטר עם פינה, ובנוסף מזווה. ארונות נמוכים, אולי ארון עליון אחד. מה המחיר הסביר למטבח באיכות טובה? ברור לי שהשמיים הם הגבול, אבל אני רוצה לדעת טווח. נגיד, 20 אלף זה הגיוני? זה מעט? 50 אלף זה המון?
 
הגדירי "איכות טובה"

יש הבדלים משמעותים בעלות החומרים במטבחים, בין החומר שממנו בנוי הארון, הדלתות, וכמובן הפרזול הפנימי והמגרות.
 

הילה דו

New member
לא יודעת להגדיר ובכל זאת שואלת...

אין לי מושג במטבחים ואני בתחילת הדרך. אני מניחה שמי שכבר עבר את הקטע הזה, ויודע אילו חומרים יש ואילו חומרים נחשבים טובים, יוכל לתת לי איזושהי הערכה. ככה בכללי. בגדול, פחות חשוב לנו הטריקים הפנימיים. בפינה למשל יהיו כנראה מדפים נייחים בלי כל מיני הפתעות מסתובבות. מגרות יהיו עם סגירה איטית. החזית תהיה עץ מלא כנראה.
 
הערכה "גסה"

מטבח בסדר גודל שתארת יכול לעלות כ-25000 ללא שיש וללא ידיות שוב נושא הדלתות עץ מלא, תלוי איזה סוג של עץ גם שם המחירים יכולים להשתולל. מי תכנן את המטבח?
 

תלוי1

New member
עלות למטר?

אני אנצל את השאלה של הילה ואשאל כמה אמור לעלותלמטר מטבח עם פורניר ופירזול איכותי? האם יהיו הבדלים משמעותיים בין חברות המטבחים השונות?
 

משה פרל

New member
אין דבר כזה עלות למטר ../images/Emo70.gif

יחידת ארון עולה פחות מיחידה עם ארבע מגירות וכ"ו, לכו לקבל הצעות מחיר ותשוו אותן. יש הבדלים משמעותיים בין החברות ואפילו בין סניפים ותקופות בשנה- אין פתרון פרט לעבודת רגליים
 

הילה דו

New member
עוד לא לגמרי תכננו

יש לי שרטוט של אדריכל, אבל אנחנו לא סגורים על התכנון. נראה לי שהחברה שתבנה את המטבח גם תתכנן. הרבה תודה על ההערכה.
 

גיא קרן

New member
מטבח עם דלתות עץ מלא לא יעלה 25000 ...

יותר בסדר גודל של 40000 ומעלה
 

avi5199

New member
מסכים ../images/Emo45.gif

וכמו שכתבו קודם זה תלוי כמה מגרות וכמה מדפים, איזה פירזול, ממה עשוי החלק הפנימי ווגם תלוי מאיזה עץ הדלתות. ואל תשכחו להשאיר תקציב לשיש לכיור לברז ולידיות . אל תשוו מחירים לפי מטר רץ, אלא רק הצעת מחיר קונקרטית למטבח שלכם.
 

אטיוד5

Active member
לא מסכים

סיימתי לבנות לפני חצי שנה. המטבח, בלי חשמלים כמובן, ובלי ברזים וכיור, עלה 19000. השיש עלה 5000 נוספים (כחמישה מטר בלי לספור את הפינה פעמיים). המטבח עשוי ממיטב החומרים - עץ דובדבן מלא, דלתות בעובי ס"מ מלא-מלא, לא "מסגרות", פרזול עם סלו-מושן (לא זוכר אם הטיש או אלפית), גוף סנדוויץ' אדום. החשבון היה לפי 1700 ש"ח למטר רץ פלוס 200 ש"ח על כל מגירה. ביחידות גבוהות המטר מוכפל. השיש הוא קיסר, לא הדוגמא הפושטית ביותר וגם לא היקרה ביותר. (דגם 3602) כיור דגם גולן+ברז נשלף +שפריצר/סבוניה עלו פחות מ 2000.
 

tovim

New member
לנו עלה יותר מכפול...

בסביבות 52 אלף כולל שיש, לא כולל כיורים וברזים. לא עשינו בכלל סקר שוק כי לא היה זמן. המטבח גדול ומכיל הרבה אלמנטים ואני רק צריכה לקוות שיספיקו להתקין לנו אותו בזמן...
 

avi5199

New member
בררתי מחיר בכמה מקומות

וכולם היו אותו סדר גודל. אחד מהם הוא נגר קרוב משפחה שבטוח לא היה מנסה לסדר אותי.
 

avi5199

New member
מחיר שיש גרנית לפני חצי שנה היה 950

שח למטר היום 1500 , אותו גרנית אותה חנות... יכול להיות שהמחירים השתנו גם בעץ ? . אצלי המטבח סנדויץ אדום עץ מלא דלתות אלון ארופאי,מסגרת אלון ארופאי (מכל הצדדים) ופירזול סלו מושן אלפית , שתי פינות שבע מגרות , שני ארונות ויטרינה שקופים עליונים מגרה לבקבוקים ודלת מתחת לכיור עלה לי 30000 (כ 5.6 מטר) ידיות עוד 500 שח, השיש גרנית (מהסוגים היקרים יחסית ) מחברת פרויטל אורך 6.8 (הפינות מחושבות פעמיים
) 1500 שח למטר = 10200 שח . כיור כ 1200 שח (חרסה שף) ברז נשלף חמת כ 1000 שח... סה"כ כ 43 אלף שח.
 

tovim

New member
לנו יש שיש גדול

משהו כמו 8 מטר וגם חיפוי לקירות. יש שני כיורים והרבה ארונות וגם קלפה ומדפים בחלק העליון. המעצבת שהיתה איתנו אמרה שהמטבח בהחלט סביר מבחינת המחיר לאור מה שיש בו ואני מקווה שאכן כך. איך שלא יהיה, כבר שילמנו...
 

אטיוד5

Active member
רק דרך אגב

הרבה ארונות - דווקא מוזיל. מה שמייקר זה המגירות. הארונות כלולים בתמחיר הבסיסי של המטר-רץ.
 

avi5199

New member
אצלי יש תנור משולב (עומד על הרצפה)

וזה חסך לי כמטר שיש (1500 שח) מסגרת לכיריים (לא יודע מחיר) וחסך גם את הארון לבילטאין ... לא הבאתי את זה בחשבון כשקניתי את התנור, אבל בדיעבד, אולי שווה לעשות תנור משולב, ולא כיריים ותנור בילטאין - יש היום תנורים משולבים מעולים ויפים .
 
יש את ענין הנוחיות בשימוש

תנור בגובה שיש קל יותר לעבוד איתו לבשלנים רציניים ואין צורך להתכוףף עם כלים כבדים וחמים בנוסף בישול על הכיריים בזמן שהתנור עובד ליד הרגלים לא ממש נעים בימי הקיץ החמים. אני הפרדתי.
 

avi5199

New member
ראיתי אנשים שממקמים בילט אין מתחת לשיש

מעליו שיש, ומעליו כירה ... אני מסכים שנוח יותר שהכל בגובה הידיים.
 
למעלה