10 המבוקשים של פורום דתיים

מאיר GS400

New member
חלוקת תפקידים

נועה אחראית על תחום הדקדוק (וימי הולדת, וקישורים, ועוד הרבה..), אני רק מפנה אותה לפציינטים.
 

מחשבiת

New member
../images/Emo41.gif 10 המבוקשים של פורום דתיים ../images/Emo41.gif המשך...

6. אי-מייל בסיס: בן 30 וגר במרכז ת"א. למד גרפיקה ממוחשבת. דתי לייט מצ'ופר. מצב צבירה: אחד מיסודות הפורום. כישרון לא נורמאלי במתן הכותרות התמוהות ביותר למגוון הודעותיו, ואף נהנה לעשות כן בכל הזדמנות. בזמנו החופשי נוהג לרקוד ולצאת להופעות וערבי שירה. חובב מוזיקה ובעיקר מהז'אנר החסידי העתיק, אך עם זאת שאיפת חייו היא הקמת פאב דתי יחודי שאת ניצני פתיחתו יקדמו שאר חברי הפורום. למה כן: כי אולי תצטרכו פרוטקציות בכניסה לפאב. למה לא: למי יש כוח לנסות לפענח כל החיים כותרות. 7. דוד רץ (או בכינויו הד"ר) בסיס: בסיס: בן 24, גר בירושלים ובמקור מארה"ב. למד בישיבה תיכונית בירושלים, ולאחר מכן בישיבת הקיבוץ בתכנית ה"שילוב" (שילוב של שנתיים ישיבה ו- 3 שנים צבא). כיום סטודנט לביולוגיה (מדעי החיים) באוניברסיטה העברית. מצב צבירה: בוחן כליות ולב, בעיקר דרך סכין מנתחים ביולוגים. בולט מידי בדעותיו השונות משאר החברים ובכל התנצחות על ההודעה האחרונה יתנוסס שמו לצד הכותרת. אהבותיו הגדולות הן, גאדג'טים ומערכות אלקטרוניות, ועוסק למחיתו בהתקנת צלחות לווין. מאמין בספקנות, ובזמנו הפנוי מוקדש למחשבה והרהורים על מה שהיה עושה אילו היה לו זמן פנוי. (מה שמסביר את הרטט הנצחי במכשיר הסלולאר) למה כן: טיפול ביולוגי צמוד. למה לא: טיפול ביולוגי צמוד. 8. רותיש1 (רותי) בסיס: בת 24 וגרה בירושלים. לומדת ובין היתר גם עוסקת ברפואה סינית... מצב צבירה: מוסמכת לעסוק ברפואה טבעית: סו-ג'וק, רפסולוגיה וצמחי מרפא. חובבת יוגה וקיקבוקסינג. מנהלת בלוג פעיל ובו מרבה לשפוך שיחה ולשתף מחוויותיה היומיומיות. ארגנה עם נועה את המפגש האחרון, אך לא זכתה ליטול בו חלק של ממש. למה כן: טבעי זה הכי הכי... למה לא: אבל אם בכל זאת עשית משהו חריג – קיקבוקסינג. 9. מאירGS400 (-דגם של מצלמה?) בסיס: בן 25 וגר באזור ירושלים. חולם על בעלות משרדי צילום ויחסי ציבור בארץ ובפריז. כותב טקסטים למגזינים ולעיתונים בארץ ובחו"ל ואוטוטו מסיים את בחינות הקבלה כצלם הבית של פורום דתיים. מצב צבירה: את צילומיו הראשונים עשה מאיר בגיל 14 על חוף הכנרת, אליה נסע מהישיבה בה למד באותה עת. מכור לאביזרי צילום, תמונות ומצלמות ומקווה לפתוח משרד צילום במנהטן. בנוסף, הוא מנציח הפקות יוקרה של ידוענים וסלבריטאים מכל המגזרים. אהבותיו הגדולות הן התעמקות בקרביי הירח תיעוד סופות ברקים. שאיפתו הגדולה היא לצלם את מפגש הפורום הבא ולהתהדר בתמונות ברחבי הפורום. למה כן: יש לך הזדמנות נדירה להראות לו את הצד השני של המצלמה. למה לא: כי הוא יתעד אותך גם בלי איפור. 10. הרשות נתונה לחברים והמועמד יוכנס ע"פ שיקול דעתם האישי.
 

נועה IL

New member
חותם את הרשימה - אחרון חביב ../images/Emo13.gif

10. מחשבiת בסיס: בן 21, כעת בשליחות בחו"ל, במקור מהמרכז. מתכנן בעתיד הקרוב לימודי הנדסת תוכנה. מצב צבירה: חולה על מנהטן, אוהב מוזיקה טובה ובילויים וחובב גאדג'טים למיניהם - פלאפונים מתקדמים, אייפודים, מחשבי מקינטוש ועוד. בפינה "שאלה לילית" רשומות על שמו לא פחות מ- 64 שאלות ליליות במגוון תחומים. מפעם לפעם הוא עורך סקרים מיוחדים (מינה צמח - היזהרי, מחשבות דולק אחרייך) כ"איש השנה" ו"הרווק הנחשק". כמו כן אוהב לערוך חיפושים ולעלות באוב נוסטלגיה מהווי הפורום. למה כן: כי אדום הולם אותך. למה לא: עד שתגלי למה לא, לא ברור אם תהיי עוד בעולם הזה.
 
יאווווווווו חזק חזק!

אני מיושבנת לי על הכיסא וקוראת בקול ''אהבתי אהבתי!'' יאוו איזו שנינות, אללי!
(מחשבות..סחטיקה..) רק שייצא מזה משו בסוף..חתונה שתיים..(= בנינו,אין כמו 'אהבות ווירטואליות''--> והנה היתרונות: *ישנם אנשים שמרגישים פתוחים יותר דרך הכתב, *כאן לא מזהים אותך, *כאן לא שופטים אותך, *כאן אפשר להתחבר לנט מתי שרוצים ומתי שלא רוצים.. (בקיצור מאין פריקת רגשות ואי מחויבויות.... ) (
) אז יאלללהה תזיזו עיניינים!!!
(מתנדבת להיות המגשרת....דברו איתי...
) יללהה שב''ש ו..סוףף שבועעעעעעע רגועעעעעעעע (גלגלגל''צ)
 
למעלה