צמצום תגובות

yetush

New member
צמצום תגובות

בעקבות תלונות שהגיעו לי על השרשור הגדול שצמח פה באתי להגיד לכם שבאפשרותכם לצמצם את השרשור, לקפל אותו הולכים לצד שמאל למעלה->אופן הצפיה->הסתרת שרשור->הסתרת תגובות... הרבה יותר נוח למי שרוצה לצפות בשאר ההודעות וזה מפריע לו....
 

אושרת87

New member
סבבה!!../images/Emo13.gif

יאללה אנשנושים בואו נעשה שירשור אחר נמעס לי מהנושא הזה שפתחו..
 

אי-מייל

New member
אפשרות אחרת

לפתוח שרשורים בנושאים אחרים ולתת למכשפת הפורומים את השירשור הזה.
 

eladj1

New member
משהו מוזר לי

איך יכול להיות שהבחורה הדתייה שלא רוצה להתגייס מטעמי צניעות, גולשת באינטרנט? הרי גם האינטרנט רחוק מלהיות צנוע... (בלשון המעטה).
 
פשוט מאוד

לבנות אסור להתגייס כלל לצבא גם אם הוא יהיה פסגת הצניעות- זו ההלכה. וההלכה היא האוטוריטה בחיינו. אם יתנדבו במסגרת שרות לאומי או במסגרת אחרת- ירוויחו מצווה גדולה שאין לשער. באינטרנט ישנם אתרים מבורכים וישנם פחות... עצם הגלישה באינטרנט לא אסורה לדעת רבנים מסויימים.
 

LoL1111

New member
ולדעת אחרים אפילו הקיום

של מדינת ישראל היא חטא... לא יכול להיות שכל אחד בוחר את מה שטוב לו ולא טוב לו בהתאם לתועלתו האישית. צריך לחשוב קצת בהיגיון איפה נפגעת הצניעות של הבחורה ולא ללכת אחרי רבנים באמונה עיוורת. בצבא..יש חצאיות- מדים ארוכים, יציאות יומיות ויציאות מוקדמות בשישי לחיילים דתיים. בתי כנסת בכל הבסיסים. זהו צבא העם היהודי. בצבא הצניעות של בני אדם נפגעת הרבה פחות מבאזרחות בגלל כל המדים, החוקים, המשמעת, ושוויון הזכויות הברור בין הסדירים. ובוא לא נגיב על זה שגם שירות לאומי היא לא עשתה..ניחא הייתה עושה ולא היו מקבלים אותה לעבודה. כמו שכתבתי "לאזרח במדינה יש חובות וזכויות והוא לא יכול לצפות לקבל את כל הזכויות כאשר לא מילא את כל החובות"...קצת היגיון. ואני רוצה לסיים במשפט נוסף.."אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות בשבילך..שאל מה אתה יכול לעשות בשבילה".. המדינה של כולנו. דתיים וחילוניים כאחד שמכירים בזכות הקיום של העם היהודי בארצו. מי שלא לא..אבל אני לא מאמין שהיא כזאת.
 

דוד רץ

New member
../images/Emo46.gif נו באמת- אולי די!

אורי צודק- אם אי אפשר לגנוז את הדיון המחליא הזה, לפחות צריך להגביל אותו אותו לאזור מוגדר וספציפי. הדיון יצא משליטה- לא רק שאנשים שולחים את הודעותיהם לפני שהם סיימו לקרוא את ההודעה שליה הם מגיבים, מרוב חימה הם שולחים את הודעותיהם עוד לפני שסיימו לרשום את כל דבריהם. חלק נרחב מהאנשים כאן מוסיפים את דעותיהם מבלי לקרוא כלל את השרשור (ואפילו לא חלקים ממנו), וכך מוצאים את עצמם חוזרים על דברים שאמרו קודמיהם. מבחינה הסתברותית: אם תפתחו 5 הודעות אקראיות- ב- 2 מהם יהיו כתובים אותם דברים, ושלושת הנותרים יהיו גם הם באותו קו מחשבה. יש כאן לפחות אחד שהגדיל לעשות והשתמש במספר ניקים שונים כדי ליצור מראית עין שציבור גדול שותף לדעותיו. אלו מכם הקבועים- כבר הספקתם להכיר אותי בתור ציניקן חד-לשון ומהיר חימה, שלא חושש להעיר על העקרונות החברתיים והפוליטיים שאני מאמין בהם. חברים- אני מבקש מכם: אם אני הצלחתי להתאפק ולא להגיב, אז כל אחד מכם יכול גם. תנו לשרשור הזה למות בכבוד, ולהידחק למקומו בארכיון, ונקווה שאיש לא יפתח אותו שם.
 

נועה IL

New member
../images/Emo45.gif

ת'אמת שנשבר כבר מהנושא הזה.. זה יצא מכל פרופורציה וכל שרשור בפורום איכשהו קשור לזה..
 
../images/Emo45.gif כן להמתת החסד ..

כשם שמצוה להשמיע דבר שסופו להשמע כך מצוה לא להשמיע דבר שאין סופו להשמע . תוציאו את השקע מהתקע .
 

FuryUri

New member
היליייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!

בס"ד. שתהיי בריאה
תראי למה גרמת
אחד מהשירשורים היותר גדולים שראיתי בשהותי בתפוז
ועוד היד נטויה. ובהחלט אחד מהשירשורים שיותר העלו לי את העצבים כל הבורים שמדברים... רק מחזק לראות את כל הבורים מדברים כשהם מקשקשים בלי לשים לב כמה שהם מקשקשים...
 

LoL1111

New member
כנראה שאתה גאון וצדיק..

אם כולם טועים ואתה והיליי צודקים... הכי פשוט להגיד על אנשים שהדעה שלהם מנוגדת לשלך- בורות.. צודק- אנחנו בורים..בורים טיפשים ופראיירים שאנחנו נותנים שנתיים 3 ואפילו במסלולים מיועדים כמו שלי מינימום 11 שנים לצבא של מדינה שהאזרחים זורקים עליה זין ומשתמטים במיליון ואחת תירוצים. דתיות זה רק אחד מאלף שהייתי מתעצבן עליהם. ומסתבר שאני לא היחיד שחושב ככה במדינה הזאת וזה מעודד! אבל אתה יודע מה, זה פגע בי.. מי אתה שתקרא לאנשים בורים- בין האנשים שכתבו דברים המנוגדים לדעותיך בשרשור אני מכיר מספר אנשים ביניהם חיילים משכמם ומעלה שהיית רוצה להגיע לברכיים שלהם. בקיצור, תגיד תודה בוקר וערב לאלוהים על הבורים האלה כי בזכותם אתה חי.
 

FuryUri

New member
אין לי צורך

בס"ד. אני מודה לו על האנשים הלא בורים שבזכותם אני חי. מצטער, אבל הרבה מאלו שהגיבו הוכיחו את בורותם. פשוט דיברו על דברים וחצי ממה שאמרו היה לא נכון. זו בורות, לא משנה איך מסתכלים על זה. ועכשיו די לכתוב על הנושא הזה כאן. יש בשביל זה את השרשורופלצת הזה...
 

הילי M 16

New member
יאאאאאאאאאאאא

הם הגזימו לגמריייי חיחיחיחחי לא העלתי בדעתי שזה מה שיקרה.. בחיי שלא נתקלתי בכזה שירשור עצום במשך שנתיים שאני פה בפוורום!! חחח יאלה יתושון תעלים את השירשור תחסום תגובות אליו אם זה אפשרי
 

אדם71

New member
השנאה כבר גרמה לדברים גרועים

מאוד מאוד... ודרך אגב אני לא דתי , אבל אני שונא גזענים ושנאה תהומית שנובעת מרוע מוחלט, מי שקרא את האנטישמיות החדשה שכתבה שלי יחימוביץ , יודע למה אני מתכוון. בואו נזכיר את מערכת הבחירות האחרונה שבה שינוי בסרטון התעמולה שלה היא פוצצה והעלימה דתיים. נו.. ואם כבר.. אז בואו לא נשכח את דעתו של טומי לפיד על "שירה ערבית" יתוש היא בפורום שנתיים אתה יכול להעיד?היא כבר כתבה הודעות ותגובות במשך שנתיים?(זה שהניק שלה פתוח שנתיים לא אומר לי כלום, כמו שאמרתי שנאה)
 
למעלה