גירושין-יש דבר כזה אצל דתיים?

חחח נפגעתי?ממך?

ממש לא!אתה לא ראוי שאפגע ממך.את המשפטים הקיטשיים כמו ``קשה לך להתמודד עם מי שחושב אחרת ממך`` כבר שבעתי.יש לי ``שנאה עיוורת למי ששונה ממני``? אתה מעדן דברים בצורה מזוויעה!ערבי הוא לא סתם ``אחד ששונה ממני``,הוא רוצח בדם קר ששונא כל יהודי באשר הוא וזה כולל אותך!תפסיק להשלות את עצמך,למה נראה לך שאותך הערבים אוהבים?כי אתה לא שונא אותם?לא יעזור לך כבר היו מקרים של יהודים שעזרו לערבים,הביאו להם אוכל ובגדים ובסוף נפגעו מהם.אני לא שונא אף יהודי,גם לא אותך אני פשוט דואג ומטריף אותי שיש אנשים כאלה נאיביים שחושבים שלהם זה לא יקרה,שעוד יש ערבים טובים.אני לא סומך על אף ערבי בעולם!תן לי סיבה אחת למה לא לשנוא אותם.אם אני סתם גזען לפי דבריך,מדוע אני לא שונא את האתיופים,הכושים,התאילנדים או לא יודע מי?אתה סתם מכפיש אבל אני לא ארד לרמת דיון כזו.דבר אחד אגיד לך,כל אדם הוא אדם זה נכון כאשר הוא מתנהג כאדם ולא כברברי.על ישמעאל כתוב ``והוא יהיה פרא אדם``- לא כתוב אדם פרא אלא פרא אדם.תסתכל במפרשים מה זה פרא אדם.בגדול זה תת אדם.נראה בחיצוניות כמו אדם אך נוהג כפרא וזה בדוק.לך תאשים את המפרשים בגזענות ושנאה עיוורת לערבים,בעצם תאשים את התורה או את משה רבנו שכתב אותה או אולי את המלאך שאמר זאת להגר או אולי אפילו את הקב``ה ששם את הדברים בפיו,תבחר..
 

calyx

New member
למה היהירות?

מדהים אותי איך אנשים מטיחים ביקורת באחרים, אך הם בעצמם נוגעים בדבר.
 

yetush

New member
גניבת ניקים

קרה לך שידידה שלך גונבת ממך את המקלדת וכותבת בשמך הודעות?? <אה אופס זה קרה לך..>
 

calyx

New member
ואתה מצפה שנאמין...?

יתוששששש... רוצה לספר לנו משו...?
 

דוד רץ

New member
את חטאי אני מזכיר היום

אתה צוחק עלינו? ודאי שיש גירושין אצלינו. ואספר לך על מישהי שחושבת שהיא קרובת משפחה שלי (אני ושאר בני ביתי מתכחשים לקיומה). היום היא בגילאי השמונים, והיא היתה נשואה (נכון להיום) ל-14 (!) אנשים שונים. בהתחשב בעובדה שמרבית שנותיה (עד אמתא שנות ה- 40 שלה) היא היתה נשואה לאותו אדם, ולאחר שהשיב נשמתו לבוראו התחתנה עם עוד אדם, שהחזיק מעמד קרוב לשנתיים, זה אומר שב- 35 שנה האחרונות היא היתה נשואה ל- 12 אנשים. יותר מפעם אחת היא התגרשה מהם אחרי פחות מחצי שנה.
 

calyx

New member
השם ירחם!!!

שלא נדע, טפו טפו טפו. אני לא יודעת איך מגיבים כשקוראים דבר כזה... לבכות? לרחם? לגחגך? לא להאמין?... "שלא יביאני לידי ניסיון".
 
למעלה