סקר חדש

yetush

New member
סקר חדש

והפעם , אחרי שהזנחתי את הבנות נחזור אליכם.. משנה לשנה אני שומע יותר על בנות דתיות שהולכות עם מכנסיים ורציתי לשאול אתכן בנות הפורום מה דעתכם בענין אפשר לדון על הסקר פה בשרשור או לענות בסקר(שורת תכלת מעל ההודעות)
 
אמממממ

אוח יתוש.. זה כל כך פשוט,וכל כך לא פשוט. תראה,בעקרון זה הולך ככה: בכל מגזר יש את המחמירים מאד,המחמירים פחות,הבינוניים,ו..."הפושטקים"-אלו שאין להם אלוקים.... כך שכשאתה שואל שאלה כללית כמו: איך זה הולך אצלכם במגזר?-זה קצת קשה לענות. (כן כן,מכירה דתיים-שלא רואים בזה איסור).. בכל'פן,אני ל-א הולכת עם מכנסיים..דהיינו רקקקקק חצאיות אצלי בארון!! skirts rulleeezzzz!!
אגב,שבוע טוסטטטטטטטטטטטטטטטטטט!
 

elivnat

New member
מה דעתי? ../images/Emo42.gif

אני ממש לא אוהבת את הקטע הזה
כאילו מה, את מתביישת בזה שאת דתייה? וזה כזה שטויות להגיד שמכנסיים זה יותר צנוע ונוח מחצאית... למשל ידיד שלי שלח לי תמונה של אחת שהוא היה איתה בקשר, היא הייתה עם מכנסיים והוא אמר לי שהיא ממש חזקה בדת, אז אמרתי לו שזה מוזר לי שהיא דתייה חזקה ועם מכנסי ג'ינס, אז הוא ענה לי שהיא הייתה בטיול באותו זמן, אויש... אני מודה, אני הולכת עם מכנסיים אבל רק בתוך הבית, כשהמכנסיים הם חלק מהפיג'מה... מחוץ לבית אני לא מסתובבת עם מכנסיים..
 
וואיייייי

ב"ה שונאת קטלוגים כאלו (למרות שזה נדרש)...תמיד הצחיקותי הבנות האלו עם המכנסיים והכיסוי ראש...למרות שהם היו ממש צנועות!!! אני אישית הולכת רק עם חצאיות, אבל הצניעות שלי על הפנים ואני יודעת פשוט שעד שאני מתמידה במשו אז שזו תהיה התמדה אמיתית!!!וגם כשהולכים עם חצאית (ואצל בנים-עם כיפה), מרגישים סוג של אחריות כי אני מייצגת מגזר מסויים ואסור לעשות דברים שיגידו אח"כ "הדתיים האלו"...מצד שני כשכן מפקששים זאת בעיה...
 
מיץ!!!קבל ח"ח הצחקתני בטירוף כרגע!

ב"ה ולשאלתך יוני-אני די עסוקה...משו כמו 6 עבודות יש לי (1 עם "בשר" וכל השאר פעם-פעמיים בשבוע אבל זה מספיק למלא לי את כל השעות ביממה+כמה שעות שהתווספו לי איכשהו). חברים שלי לא מפסיקים לצחוק עליי שאני "נערה עובדת"..
 

yetush

New member
על מי את עובדת???

אגב אני בטוח עדיין שאת עם חיים הזה!! חחחחחחחחחחחחחחחח
 

tropicbird

New member
כרגיל התשובה מתחלקת אצלי לכמה חלקים

אם מדובר- על מכנסיים בלבד: אז אני נגד (ככה גם הצבעתי בסקר) ואם מדובר על מכנסיים מתחת לחצאים- זה כבר סיפור אחר. ויחסי אליו הוא- שזה תלוי מאיפה זה נובע, אם זה נובע מצניעות כי היא מפחדת שתהיה רוח או שהיא תקפוץ או שהחצאית תעלה היא רוצה צניעות יתר- אז זה מבורך. אבל אם זה נובע ממרדנות, או מניסיון לחקות את תרבות המערב בצורה מותרת (לכאורה) או ששמים חצאית מעל המכנס עד ש... אז זה פסול... הכל תלוי מאיפה זה נובע... אני
 
למעלה