Fight or Flight

playtrip

New member
Fight or Flight

הטענה לגבי יצר לב האדם רע מנעוריו נכונה לגבי ואני מודה. כל הסיבה שאני אישית טוב היא מייצריות גמורה. חישוב בסיסי של כאב מול המנעות מכאב... הסיבה שהייתי תמיד ילד ביישן ועדין היא בגלל חישוב פשוט שעשיתי בילדות... כאב הוא דבר שאם אבחר בדרך שאני גורם לו לאחרים ואף חווה בעצמי כאב הוא דבר שאינו משתלם לי. במקום להיות בריון כמו עמרי מונטה או דרור פיאצסקי, שזכו להרבה כבוד מצד סובביהם, העדפתי להמנע מצעקות מן הגננת, בעיות עם ההורים, השכנים, האחיות בקופת חולים וכו'... עומרי מונטה שהצליח לנצח אותי בקלות עקב גישה תוקפנית, הפך בסופו של דבר בבגרותו למנהל קונסרבטוריום מוערך מאד... זה בגלל שהסיק מסקנות בדרך שונה ממני על אף שיתכן שאני למעשה צמא דם בהרבה ממנו, מכיוון שהביע הסתייגות אוטומאטית עם חבריו לכך שאני מסרב בכל תוקף לזהות רגש לאומי של אומת ברית כגון ארה"ב בזמנו, וישראל בזמן עמידה בצפירה של יום השואה. התנהגתי בפראות מתוך שנאת אדם וישראל בפרט ואינני מתחרט.
לא קיים בי כלל רגש לאומנות, איבדתי אותו בגיל 4 וחצי, אין לי שייכות קבוצתית כלל. אינני פוגע באדם מתוך שיקולים של המנעות מכאב תוך שימוש בהגיון גרידא. אם אינני עוין באופן כללי, אביע בעיקר כעס גדול ואף מתפרץ... הידידות שהצגתי תמיד נבעה מתוך דיכוי מתמשך. הייתי למעשה פאסיבי, ועל אש קטנה... כשאני מגלה זאת, אני נתקף חימה... ישראל ובנות בריתה נכסו לעצמם ערכים כגון התלהבות, אושר, פריווילגיות ומכל אלו עשיתי שיקול שאני מנודה מהם ומכיוון שכעס אינו משויך לישראלים, ואינני בעל זהות לאומית של ישראל, אינני מסוגל לחוש אושר אמיתי. כי הוא מנוכס על ידי ישראלים, או טבעונים, או כל קבוצה הכוללת את כולם, ומי שאינו כולם הוא אויב.

האובססיה כביכול שלי לחתולים בילדות נובעת מסיבה פשוטה... לא סבלתי אנשים. אותה הפעם בה הגעתי למסקנה הזו שאני מעדיף כלבים ולא אנשים היתה בערך רבע או חצי שנה לאחר שאיבדתי את תחושת הלאומיות שלי, ובעת מרמור וכעס גדולים, נוכח במקום בו היתה כמות בלתי נסבלת מבחינתי של אויבים, כלב שלא כלל את אותן תכונות. הוא היה סימפטי מאד... לכן הרגשתי סימפטיה כלפיו. היה בזה משהו מנחם מאד... אנשי האירוע בו הייתי נוכח הוציא את הכלב מן האולם בו התקיימה הצגה כי הכלל הוא שזה אירוע בו אמורים להיות אנשים ונוכחות של כלב מחמד תפריע את סדר האירוע והשחקנים לא יוכלו להציג... כאשר הם הוציאו את הכלב. הצדקנות שבי בערה לרמה כזו, שנתנה לי סיבה נוספת לרצות לרצוח את סובבי.

הסיבה שבחרתי לאהוב חתולים על פני כלבים, היא חישוב פשוט שכלב הוא מסוכן יותר... עבור ילד קטן ושברירי בגופו לעומת אויביו, נשיכת כלב היא מייסרת בהרבה. עד שלא ידעתי שכלבים יכולים לנשוך גם, הרגשתי סימפטיה כלפיהם והם היו מקור לנחמה עבורי.
בגן עצמו אליו הלכתי, היו לי חברים. משום מה, אופיים לא היה בעל לאומיות ישראלית. גם לא האגרסיביים שבהם, שכמובן, כל מי שאני ריגלתי אחריו ברשת הוא אומן מכובד מאד או אדם עסוק... כאשר הסבירו לי כי כלבים יכולים לנשוך ומעבירים כלבת, בחרתי בחתולים כי הם מספיק דומים לכלב. פרוותיים מספיק ונעימים ובעלי אישיות כובשת משלהם, וכי המחיר שאצטרך לשלם דרך כאב הוא נסבל בהרבה. שריטה לכל היותר... וזה דבר שיכולתי לסבול את המחיר שלו... היחס הראשון שקיבלתי משלושה גורי חתולים עוינים מאד. כולם אפור מנומר זהה היה דומה להכשלות של טום, לתפוס את ג'רי וחבריו... או של אלמיירה, להפצע תמידית מרדיפת דמויות כמו פרווני או באסטר ובאבי... וכל סדרה מצויירת ברמה המתועבת הזו... כי הבדיחה היא על חשבוני.

היא תמיד על חשבוני. היות שזה לא סיפור אגדה תנכי אלא מציאות שנהרגים בה על בסיס יום יומי, אין לי סיבה להלחם באדם.
החזירו אותי בתשובה, הראו לי נוכחות אלוהית ממש מולי. אני מתעב אלוהים, ומתעב אגדה ומתעב יהדות... כאשר אני רואה בשם הדת ניצול אדם במפעלים כמו ניצני שלום. מפעל שמשנת 1980, מנצל פלסטינים, ובשם ישראל מאפשר רמאות כללית של אנשים וחוסר אמפתיה כללית, כי, "הנח להם ישראל שהם חוטאים כי מוטב שיקראו שוגגים מאשר מזידים" וכל זה, ואני אצטרך להיות סובלן ולאחר מכן גם אתחייב בדיני דינים על כך שאני הוא הרע האלמותי בסיפור, אני יודע שלא יובטח לי שום שכר עולם הבא. וגם לא מעוניין לדעת. במיוחד כאשר אותם ישראלים שוגגים, נמנעים מעזרה לחסרי בית, או לנזקקים. ואף אם יש כאלו שעוזרים להם, זה לא מספיק. אינני חברתי מספיק לגייס את כולם, או, מספיק תומכים באופן כללי למזער נזקי עוני, אלימות, עישון, פדופיליה, זנות וכו' על מנת שאדע שאני בכלל אדם לזכות לחסד עליון של ישיבה של מעלה ללא סבל ולפרות ולרבות ללא חשבון, ובכל עת. שאשה פוריה ושופעת תביא עבורי ילד כל יום, כאשר זו סתירה כי בשיר הפסח, אחד מי יודע, הקהל היושב בסעודת הפסח ישיר, תשעה ירחי לידה, ועוד בחוצפתו יטען כי שוברים את הכללים... אם ישנו מצב שכולם אבל ממש כולם דורשים שכר ואשב עם כולם באהבה גדולה. אני דורש שתאהבו אותי עכשיו ומיד... ומכיוון שאני משורש רצחני וגרוע משל פרעה והמן שהם בגיהנם ומלאים בכעס ובריות אחרות שאינן ברות העולם הבא, מניין שאני בכלל ראוי לשבת עם כאלו שכאשר עכשיו הם שונאים אותי ונמנעים מקשר איתי, על אף היותם ת'טאן שעוסק בסיינטולוגיה כמו המנטור איציק אלון, וחברו המתנגד בכל תוקף שאזכיר את שמו. רבני שכונות למינהם שהביעו תרעומת רבה ולעג כלפי, וכן באופן כללי, לגלוג שאתם מביעים... ז"א, אני נענש על ידכם כ70 שנות אדם ואז לפתע משום מקום, תאהבו אותי... עשו זאת עכשיו, ואני דורש זאת, על אף שאנקום בכם תמיד וארדוף אותכם עד שחת בחגיגת העולם הבא הזו שלכם ותצליחו תמיד לנצח ולהכשיל אותי, כמו שהחושך מוכנע תמיד באגדות הפוני והדובונים הקסומים שלכם... שללא ספק, אם זאת אינה מניפולציה דתית אמריקאית המבוססת על הנצרות אשר סופקה בין השאר על ידי צוות הכולל אנשי אומנות ממורמרים, הוכחתם שאתם עוסקים בשקר איום. מניפולציה דתית זולה, ובזמן הזה בו הייתי בזמן אמת ושאר האנשים גם הם. כולנו אכן, וכן, כולנו יכולנו להשיג הגשמה עצמית וללא סבל מיותר, וכל אדם וכל אומה על בסיס ערכי אמונה שאינם על חשבון האחר. אך אתם דורשים. זאת לעתיד לבוא, ונאכל עכשיו צואה ועפר, וסבל. מאמץ וכאב... מלבד כופרים ורשעים, יקבלו אותם ברי עולם את כוס היין, ואת הנערות עגולות השדיים בעלות התום... בתור מאמין בסיינטולוגיה, האמונה הזו היא בלתי נסבלת. על אף אכזריותו של אדם כמו דר' צבי פישל. פסיכיאטר מנהל מחלקה במקצועו, אני בטוח על פי הסיינטולוגיה כי גם לו, וגם לכל ברייה מודעת יש זכות להגשמה עצמית וסיפוק, רק... שלא יהיה על חשבון גרימת כאב מיותר לאדם אחר.

האהבה שלי לחתולים, היא תוצאה של המנעות מכאב בגלל שכלב הוא יותר מסוכן ועלול לגרום כלבת. הייתי יכול להיות המשוגע ההזוי הזה שאוהב כלבים... כאשר יצרתי את הסרטונים המצויירים, הייתי באופן מודע ביותר לעובדה שאני התייחסתי לחתולים באופן אובססיבי והתייחסתי לכך באירוניה רבה... אני מתעב כל בעל חיים וכל אדם כי גם הוא, בסופו של דבר, בין ברית של ישראלים וחבר אליהם, כי הם מרגישים חמלה שהיא טון רוחני רגשי גבוה, ואני מרגיש סימפטיה רגשנית ולא רציונלית הנובעת משנאת אדם וחישובי בני ברית והלחם או ברח...

דבר אחד שאוכל לדרוש. התמקדו בבעיות של ממש. בנייה שמסכנת חיי אדם, סמים, אלימות תוך שימוש בגרימת כאב פיזי , זנות וסכנות ממשיות ביום יום. אני עושה זאת מתוך עוינות ואינסטינקט השרדות גמור, ולא מחמלת אדם אבל אני מודע להשלכות... אתם, שיש בכם אהבה וחמלה ושייכות קבוצתית, דתית, או חברתית, עשו זאת גם. מכיוון שבאהבתכם הרבה לכולם, מתוך אותם כולם שאתם שמים בברית החברתית שלכם. ישנם אנשים אשר נמצאים בעוני. קצבת הביטוח הלאומי שלהם זעומה או אינה מספקת, והם חווים חולשה.
ישנם אנשים במדינות אחרות כמו פיליפין שחיים בחולי ועניות, כי הם סובלים משלטון העשירים הרומס את העניים, וכן את היזידים, שכלל לא בחרו להלחם מעולם בישראל והסובלים מן הדיכוי הנעשה בהם על ידי דאעש, אשר דרך התנהלותם מסכנת אותם ממשית ואת אלו אשר הם רואים כאויבים... כאשר אלוהים לפתע יסיר הכל וישאיר אתכם אלוהות ואותי שטן גמור, אדאג לרדוף אתכם עד רצח, באם לא תשאר אף ישות אחרת שאף אם היא כולם או אינה כולם, היא אדם נזקק ועני שמנעתם ממנו דבר מה שאני מסוגל לתת לו.

המניפלציות הדתיות של אנחנו מול שעיר לעזאזל ידועות כבר מתקופות קודמות. קומוניזם ופשיזם מאחד אנשים מול אויב, או שעיר לעזאזל, ואף מול מטרה בונה ומשותפת... אחדות פשיסטית מוסכמת תדרוש מכל אחד להסכים לכך, תוך וודאות מוחלטת כי הקרפד האכזר או הנחש הרשע שאתם רוצים למגר איננו אחד מן האזרחים החיים במדינה בה מתקיים פרוייקט האומנות הגדול שלכם או האנדרטה אשר אתם בונים או המוזאון, או המכון הטכנולוגי.

דספוטיזם, קומוניזם, פשיזם, פאודליזם ודומיהם, עשויים על ידי שליט אשר אכזר או אשר נלחץ על ידי מחסור משאבים ובעיקר על ידי אויב חיצוני, להקריב חיי אדם כדי לבנות אנדרטה, מיצג או פרוייקט כדי לאפשר השרדות עבור אחרים... דמוקרטיות סוציאליות וליברליזם שאינו תומך בדברים כאלו יגיב בעל כרחו. חלק מן הדעות יטו יותר לשימוש<
 

playtrip

New member
כשלון החברה המודרנית הישראלית

יותר משאני מוצא שהמצב הוא רע אבסולוטי, רע בהווה. או שזוהי אוטופיה משגשגת שבה מעטים ביותר ממורמרים בכעס גדול במוסד הנפש ובתאי הכלא הספורים שנשארו מחוסר ברירה כלשהוא... אני מוצא את המצב החברתי בערים מודרניות בגוש דן, ויתכן גם בשאר המקומות בישראל כגון ירושליים, רחובות ואיזורי הצפון במצב של רקבון חברתי וזיהום כללי של האדמה שאינו דיסטופיה גמורה מכיוון שהשליטים האכזריים ומקורביהם יחכחו את ידיהם בסיפוק. העולם מת, הרסנו אותו ואין אף בעל חיים מלבד הכלואים במעבדות שלנו בסבל רב לגידול בשר תעשייתי זול להמוני הנשארים, ואיכותי לשליט ולמקורביו לצלחת.
&nbsp
לא רק. אלא שהשליטים, המתנגדים, והאקטיביסטים למינהם, הציבור העסוק בעבודה משרדית בערים, ושאר כל הקבוצות השונות, חיים במצב גרוע לדעתי משל דיסטופיה. הם נכשלו.
&nbsp
החברה שלכם היא חברה מלוכלכת, כושלת, עלובה... הבתים עומדים, ישנם בעלי חיים מסביבנו אבל באופן כללי, הרגשה כללית של נישוי, כישלון... במילה גסה נוספת, חירבון... לא חורבן גמור... מה גם שאני מרגיש באופן כללי שכלאתם את עצמכם באופן איום במצב מתמשך מאד שיכול להתקיים שנים רבות בו אנשים באופן כללי יעשו את אותם הדברים, האקטיביסטים יעשנו ביחד עם עובדי השוק העממיים והערסים, ועובדי המשרד והדתיים למינהם וישתו ויחיו בניאוף כללי ובאשפה ברחובות ובמיאוס וחוסר האכפתיות שלהם הם ימשיכו בכך... זה מרגיש גועלי ביותר... ומסתבר שפרוייקטים לא גמורים מסויימים גובים חיי אדם... כביש לא תקין יגרום לדריסה מהירה יותר של אדם שנחשל ואף וויתר... לחיות עם אנשים בכללי נותן הרגשה גסה של מיאוס... כל רעיון שאציע, כל צדקה שאתן, מיד תאבד בשטפון הזבל והדעות הנפסדות הכללי. לעישון סיגריות ושימוש בוודקה ואף בסמים, יש ערך גדול יותר ממתנה כגון בגד יפה או רובה מים יקר, גיטרה או מחשב חדש שאם אשאיר אותו ברחוב, עשוי מאד להזרק לאשפה על ידי מנקה רחובות.
&nbsp
אנשים שואלים מדוע לבזבז פלסטיק על צעצועים טפשיים? או לקנות בקבוק קולה? או משקה מוגז קל בטעמי פירות שונים? כי הרי אדרבה, עטרה ביושנה היא נאה יותר, אך הם משמרים בתירוץ שלא הצלחתי למצוא אותו הגיוני שהסמים והסיגריות והאלכוהול הם דווקא חביבי עריצות הרוב... כאשר הייתי בן עשרים ושכנעו אותי שכל מכה שאני מקבל היא כי כך קבעו מלמעלה שאלמד ואפשפש, כן, מלה מחורבנת, במעשי... החלטתי שאינני ממחזר בקבוקי משקאות אלכוהולים יותר, שערכם הוא שקל אחד עבור מחזור ולא 25 אגורות כי אני ברוב התנשאות, שאינני זכאי לה, מתרברב שאני נקי דעה וכפיים יותר מן האלכוהוליסט... בזעמו יום אחד כאשר הצגתי לראווה את גאוותי לצלילי טכנו שבקעו מן הדיסקמן שהיה ברשותי, כן, דיסקמן... ניגש אלי שיכור זועם וצרח עלי שאני. האם זהו אתה? אותו אקטיביסט ממחזר בקבוקים, לעזאזל? ואז הכה בי באגרוף ישר לתוך עיני.
&nbsp
בהיותי סיינטולוג, ידעתי שאם אשחק עצמי אפאטי כי זהו שיכור שאינו מבין דבר ומעוניין שאמות או אכנס לחוסר הכרה מן המכות, העמדתי פנים שהוא גמר אותי וכך לא נתן לי יותר מבעיטה או שתיים קרוב לאיזור המותן... הדת דורשת ענווה, וכך הבנתי שלא ראוי שאגע יותר בבקבוקי האלכוהול, ואף לא אשא אותם ממש בשקית לידיו של עני... אולי מלבד מקרים יוצאי דופן... לפני כן, חשבתי שבתום ליבי, ישתכנעו אנשים מרצונם להחליף את בקבוקי האלכוהול בבירה שחורה שאינה מזקת כי אני אידאליסט... ואידאליזם סופו לנצח בדרכי שלום כל בריה, כי הוא בונה ודורש התלהבות, וחדווה ואהבה בלבד... (אמנם הייתי אפאטי לגבי העויונות בתוכי, אך הרגשתי על גג העולם כי האירועים בחיי בהם חשתי שנאת אדם היו בעליבותי מכוסים ממני)... ז"א שלאט לאט אצור חברה בונה באופן גמור על ידי התלהבות ועליצות ושכנוע חיובי בלבד... הרבה מאד פאתוס, ועובדות שגם אם הן הגיוניות, לא היו מבוססות על עדות כלל, ואם היתה, רב מזה היה מכוסה ממני בתירוצים שונים... כמו אותה חנות מכולת בבני ברק, שכללה עמוק בתוכה, בר משקאות אלכוהולי. ונאמר לי על ידי חסיד שאכן היה חבר טוב ביותר ואדוק ואוהב אותי ביותר משום מה שאין איסור תורני בלעשן! למעשה, מתוך דבריו הבנתי שבר המשקאות מכוסה ומוסתר, כשם שאדם מצניע את אמרי ליבו... כמו שלא אביע את מחשבותי המטונפות, כך יסתיר בעל המכולת את חנות האל-כוהול... כי הוא גם נצרך, הדור חלש ומה לעשות הם רק אדם יומיומי בסופו של דבר... אני גם מאשים את עצמי כשאשר מצאתי את אותו אדם קרוב למצב בו הביע אפתיה כאשר משקה אלכוהולי מונח לפניו, והוא היה באמצע עישון גראס חוקי אשר אינו אסור על פי ההלכה. הבנתי שתשובתו: איש באמונתו יחיה, היא בגלל שאני מתגרה בו תמיד כי אני נהנה להשתמש בסיינטולוגיה ולא יהדות.
&nbsp
אמרתי שיש בי שנאת אדם ושיש בי רצון לרצוח את סובבי, והדיכוי שעשיתי לו כל אותם שנים במלחמות הנקמה שלי איתו השתלם... מסתבר שלא צריך לרצוח את חבריך באלימות. רק להשתמש במילה... כי הצוות הרפואי תמיד היה לוקח אותי באלימות, והשיכור היה מרביץ מכות, ובכלל... גרמתי באופן כללי למצבים בהם בעלי חיים נלחמו אחד בשני ואנשים זרקו אבנים עלי וכמעט פגעו באדם אחר בשל הדיכוי שאני מבצע בהם... לא נעים... מסתבר. המוות.
&nbsp
זה בסדר, הרי אמרתי שאני צמא דם יותר ממנהלי קונסרבטוריום למוזיקה.
 

playtrip

New member
שיקרו אותי המאמינים בכל עת שטענו שאני צדיק.

מפני שלא ענו לדרישותי לבטל לחלוטין בתי זונות, עישון, אלכוהול, סמים ואלימות.
אינני צדיק, הרי לצדיק אתם מקשיבים. למעשה, אני מצווה זאת בתור מניפולציה סמוייה כדי להשחית אחרים, ולא אעשה זאת באלימות. אסית אותם מדרך לאחרת עד שיכנעו אל תוך אפתיה וחידלון ויפרשו, אלא אם אתם רוצים לנצח משחית שהוא חכם יותר מכל העולם הזה ואכזר יותר מכל העולם הזה ואינו רוח שטות ואם אני כלום בעינכם, אדאג שתהיו פחותים ממני מפני שאני חוזר. אני בחרתי להשמיד אתכם... היש כח בידכם לגבור על משהו שאתם מכנים חוט שערה, ותגדירו אותו כל אחד מכם אישית כשום דבר... אם נוצרתי כדי להכלם בידכם ולחווט על בשרי כליה על ידי אלוהים שיבוא וישחת אותי בסופו של דבר לאחר השימוש אני אדאג להלחם בשיא כוחותי ובכל יכולתי כדי לשחת כל בריה ולחייב כל בריה שהיא עד שלא ישאר דבר ואדאג לעשות זאת כך שגם לא יבוא גואל עבורכם... כבר אמרתי שאני מעוניין בדבר אחד.
 
למעלה