מנגינת הפתיח מתוך פיינל פאנטזי בביצוע כוחות ההגנה של יפן.

playtrip

New member
מנגינת הפתיח מתוך פיינל פאנטזי בביצוע כוחות ההגנה של יפן.

זהו ביצוע מנגינת הפתיח מן המשחק פיינל פאנטזי בשיתוף של צבא ארצות הברית, עם כוחות ההגנה המילטריים של יפן.

המשחק עצמו, נוצר תוך נסיון אחרון של חברה כושלת בשם SquareSoft ליצור משחק מחשב בסוף שנות השמונים כדי למנוע הפסד כספי פוטנציאלי באם החברה תסגר וכדי להווה גיבוי לתשלום חובות פונטציאליים.

המשחק התברר לאחר מכן כהצלחה פנומנלית אשר אפשרה לחברה לקום על רגליה ולהתאושש כך שבהמשך נוצרו מספר כותרים נוספים בסדרה זו... ומשחקים נוספים הפועלים על אותו עיקרון, תוך שמירה על מוטיב עלילה אשר ירתק את השחקנים והוא כולל פעמים רבות מסר פוליטי כלל עולמי או השלכות אקלוגיות הקשורות לשימוש בטכנולוגיות שונות.

יפן עצמה הופצצה במלחמת העולם השנייה על ידי צבא ארצות הברית בעזרת שימוש בנשק להשמדה המונית, אשר אחד התורמים לגילוי האפשרות לשימוש באטום לצורך משתנה היה המדען היהודי אלברט איינשטיין... בכל אופן, השלכות המעשה היו כל כך הרסניות שהם השאירו את יפן פעורי פה ונדהמים מן הכח העצום אשר לא הרפה מהם את החרדה שדבר כה עצום יכול להחריב עולם שלם. מתוך כך הם הוכרחו להודות שלא יתנו לשום דבר שכזה לקרות יותר לעולם. הצבא המגן עליהם משימוש בכוח צבאי שיהרוס עמים אחרים הוא צבא ארצות הברית והוא דואג לכך שיפן לעולם לא יצטרכו להשתמש יותר בנשק וכך יוכלו לשגשג וללא מלחמות.

יפן הפכה בזאת למעצמה חזקה מאד טכנולוגית, קיים בה שגשוג ופיתוח טכנולוגי רב, אך הוא הושג תוך מחיר כבד של שימוש בנשק.
שינזו אבה, מנהיג יפן הכיר בכך לאחרונה שאם הפתרון להוכיח שאלימות אינה משתלמת הוא שימוש באלימות, ניתן להסיק מכך באופן אבסורדי שאלימות היא אכן פתרון לפתירת סכסוכים.

ז"א, שאנחנו, בתור אומה רואים זאת היטב בגנים כיצד עדיין בעת כתיבת שורות אלו גננות משתמשות בדרך שהיא לעיתים אלימה כדי לחנך ילד לנהוג באלימות... יתכן שילדים מסויימים יהיו עדינים וצייתנים כל חייהם אך רק בבגרותם יתברר להם פתאום שהשתמשו עליהם בכח ולכן נהגו כל חייהם בנמיכות רוח... שינזו אבה מתנגד בכל תוקף לידיעה של הקוראים להשמדת עם אחר שהשלום אותו הוא מציע נובע מתוך הפגיעה האלימה הזו... הרי מתברר למעשה שיפן פועלת מתוך טראומה והיא למעשה לא באמת הסיקה שום מסקנה רציונלית מכך... רק שימוש בכך יפתור למשל סכסוך עם בריון שכונתי אלים, או עם אומה פוטנציאלית... צבא ארצות הברית יודע זאת, כוחות הגנת יפן יודעים זאת, ואם היינו רואים בביצוע הזה את כוחות ההגנה של יפן בלבד מבצעים זאת היינו מבינים מכך שמטרתם להצהיר שהסובלנות שלהם לגבי האופי המתון בו הם נוהגים עומדת לפקוע מפני שזוהי למעשה הפנטזיה האחרונה. מקורם באומה שופכת דמים, וזוהי למעשה אשליה בלבד אשר הם נתונים לה כי הם מרצונם הבינו זאת.

תקיפת אומה אחרת היא מאד קשה עבורי, השמדת אדם אחר היא דבר קשה עבורי מאד בתור יישות רצחנית אשר השתמשה בעצה אחת בלבד על מנת להשמיד את האדם הראשון. באם אכול אתה מן העץ לא תמות, כי אם בזאת תדע כאלוהים טוב ורע... הנסיונות שלכם לשפות בי את עקיבכם באלימות לא הועילו לי מעולם מכיוון שאני, יאיר ישראל חרעוץ, הידוע בכל הסתר שם אחר, חישבתי מאז ומתמיד להשמיד אתכם ולא יעזור לכם שום טעון, אני מתעב אתכם ולא אהסס להתיר דמו של כל אחד אם תהיה בידי האפשרות.

לא כן, הם אנשים מסויימים אשר הבינו זאת מתוך הגיון והבסיס בהם היה דווקא הרציונל והחמלה האנושית הטמונה בהם וההתפעלות ממה שאדם מסוגל לבצע בנסיונו ליצור שינוי בעולם. בהיותם רואים עד כמה מגיעה יכולותו של האויב להשמיד אחרים, הם יתפעלו ממנו ואף יעריצו אותו מתוך הבנה כי בכח זה ניתן גם ליצור חיים ולא להשמידם... אני יודע זאת, על אף שאינני כמוהם ואינני מרגיש את החדווה הזו, הכה אמיתית בהם... מכיוון שאני יודע דעת עליון אף יותר מן בלעם או פרעה וכל אחר אשר תציינו... הזעם שעולה בי כאשר אני רואה לאן יישויות אדם אשר נאמר בהם: כי עפר אתה ואל עפר תשוב והאמירה אשר נאמרה בי, ועפר תאכל כל ימי חייך, מרתיחה את דמי. אני מתעב כל דבר עלי אדמות וחפץ להשמידו. בעוד הם, אומת יפן שואפים להסיק מסקנות כאלו שהם יכולים לא לנהוג בדרך אלימה והם אכן משתדלים בכך על אף כל קטרוג שאכניס בדעתו של ראש ממשלתם כאשר אקטרג עליהם או על אומה, אני יודע זאת מראש, מפני שגם אני נוטה לבחור בדרכים דומות.

הניגון אשר אתם שומעים, נעשה בליווי צבא אמריקה לא משום שהם שומרים את יפן בכח ומחזיקים את ידיהם באגרוף קמוץ כדי לשלוט בבריון שהם יצרו תוך שימוש בכח, כפי שאלוהים עושה לי מתוך שנאתי הרבה כלפיו וכלפי כל דבר אלא מתוך הבנה הדדית ואנושית ומתוך הכרה גמורה כידידי נפש שלא יתנו לדבר כזה לקרות יותר.

אני מתעב אותם ואת אלוהי, אני אשמיד כל דבר. באם ינתן לי.
רק כי אתם חושבים שאדם הבין זאת ברחמיו לא אומר שלא אמשיך בדרכי להרוס את האדם עד שלא אהיה מסוגל לכך אלא רק לרטון על כך בגלוי לנצח... מה גם שעלי לשלם על כך שהנחתי מכשול כה נמוך כמילה אחת והנחשלים לא חצו אותו... מוות והרס רב אני גורם, ואני אצטרך לשאת על כך את הדין ולהשחט בפני אלוהי!!! יישויות מתועבות שכמותכם!!! יצירי אל מתועבים!!! אני אתנקם בכם!!! יש דברים שאתם מבינים ואני לעולם לא אוכל!!! אני מפחד שהמוות יתבטל מן העולם, שהמשיח שלכם יבוא... האנשים האלו אולי בצדק מבינים כי אינם יכולים להלחם אך הם משלימים עם כך שהעולם הזה חולף, והם יחזרו לעפר, ועפר אני אוכל... אדאג לחסום את המשיח שיבוא בכל דרך אפשרית ולהחליף עולם הבא בעתיד טוב בו אנשים יעשו כמיטב יכולתם לקיים את העולם בלא מעשי שמד, רמיה או גזל, כל אחד יקבל כפי שהוא זקוק והסיבה היחידה שלא תהיה בניהם שנאה אלא תמיכה אלו באלו לצורך ורגשות אחרים לצורך היא לא מפני שהיא לצורך ממשי אלא מפני שכך אני מסוגל להמית את סובבי... אך הם חיים לאחר מכן בעולם בו אין לי חלק. ושם הם שלווים ומספרים ישראל שם את מעשי השחוק על בליעל שלא זכה להכנס לעונג ולשלווה לאחר חיי העולמים בהם הם פרים ורבים עד ללא סוף וכיצד ניצחו את אשר בטח ברוב עושרו ועז בהוותו... זה מרגיז אותי... אותו רקיע נקרא שחקים על שם העובדה הזו מפני שהם שוחקים על אותו אחד רגזן... אני מחטיא כל אדם על מנת להביס אותו ומיאש אותו על מנת שלא יהנה על חשבוני ומכיוון שה' מתעב אותי ואני יודע זאת, אמשיך להתאמץ להחטיא כל דבר. אמשיך למנוע ממנו את הזכות להרגיש כל דבר שנמנע ממני ולא אוכל לקבל בכח תוך גרימת מוות וסבל לאחר כי מזה אני נהנה.

אני, יאיר ישראל חרעוץ.
אני נמצא בהתגלמות של גוף אדם יהודי ואני מחוייב במעשים כמוהו ויודע את טעמם של מעשים... לכן לא אשימכם לקץ. כי אין בידי וכי רצה אלוהים את מעשיכם... דעו לכם כי אני מתעב כל דבר ואחד מנסיונותי הוא להוכיח כי אין הויה, כדי שלא תדעו מי הממית אתכם וכך לא תוכלו להנות מרגש החדווה בלגבור על אותו גורם הממית אתכם. אך גם להם יש שכר, אין בהם מתום, במתים חופשי כמו חללים נאמר. והם אכן חופשיים מן הסבל המחייב של חיי אדמות, חיים במין עולם בו הם בטוהר מתמם... אם היה באפשרותי, היה מכבה עליהם את האור והיה כבה מיד וכשם שהם תמימים, כך יתומו, ואת השאר הייתי רודף ומציק לנצח והיו נאלצים להרחיק אותי בחרמות שונות ומשונות והייתי ממשיך להציק ולקטרג עליהם... או שהיה בורא עולם סותם עלי את הגולל שאקנא קשות, כשאול.

מניין אני יודע זאת? זה כי אני יודע דעת עליון ורצוני תמיד היה להזיק לכל דבר!

ההלכה דורשת היתר שלצורך ילדיכם יחלמו ויחוו את הרגשת הטוהר והחופש של לבוש לבן או רגש של שלווה, העולם אשר עשוי מן העפר דורש את האדם לגדל מזונו ולעסוק בפעולות שונות. קשה לאדם כי נתן לכאב שהרגיש בחייו לדכא אותו. בעצות שאני נותן אינני גורם כאב, אלא מנחה אותם, ובאם יפצע או יפגע, זו כוונתי.

באם אתה מתגבר בדרכים שונות להפטר מרגש הכאב והחוויה הרעה ואתה מסיק מכך לקח הגיוני, תוכל לשגשג בעולם הזה ולהיות נלהב וזה יעשה בהיתר גמור ותהיה לכך אסמכתה שזה לצורך! גם אם תובל לקבורות לקבל שכרך אח"כ. כל ישות יכולה לעשות זאת! כל אחד מבאי עולם... למיטב הבנתי, היהודים עצמם, כתבו ספרים רבים ומקיימים לצורך, מעשים מסויימים ללטש זאת מעבר לכך.

 
למעלה