אני בן אדם ששיחק סוניק ומריו, למה החזרתם אותי בתשובה?!

playtrip

New member
אני בן אדם ששיחק סוניק ומריו, למה החזרתם אותי בתשובה?!

זה תהליך מאד מאד קשה עבור אדם ששיחק משחקי מחשב כאלו ולא רק אלא שהיה בטיפול פסיכיאטרי עשר שנים מגיל 9 עד גיל 18... אתם חושבים שלדכא את עצמי עד סוף חיי בעשייה שמרנית של מצוות יעזור לי? להזכר כל פעם באיך שהנסיכה מתכווצת כל פעם שהם מזכירים "ברחל ביתך"?!

לדעת היטב שסוניק טועה אבל הברסלבים לא. ליצור אצלי דיסוננס, להתרחק ממשחק שבעצם מלמד על אקולוגיה ועל אקטיביזם ועל להאמין בעצמך, לזנוח את זה ולשמוע חסיד ברסלב שלא מבין כלום מהחיים שלו שלא מסוגל להגמל מהרגלים מגונים ולקבל את תורתו ואת פרקי אבות כממש תורה מסיני. אסור לעבוד בזה, אסור לרקוד, אסור לעשות את זה, אסור את זה, לכו לעזאזל! ואז אנשים מעשנים ושותים אלכוהול כדי לפתור את בעיותיהם כי הם לא שמחים. כי הניגון של פאלמטרי פאניק הוא טמא. וד"א, זה לא השיר הכפול משולש שלכם! זה לא! זה לא חייב להיות, אתה לא חייב לקבל דיסונס כזה! תזהרו!!!
 

playtrip

New member
לא יכולתי מעולם לשמוע את מוזיקת הג'ימבורי הילדותית של סוניק!

היא יוצרת אצלי דיסוננס כי האנשים הגועליים סביבי לא משמשים דוגמה, ראיתם איך הם מתנהגים בג'ימבורי שלהם? הם רוצים להחזיר אנשים למוטב אבל אני לא מקנא ביובל שמטוב הנלהב שהכריחו להחזיר אותו בתשובה ומפחידים אותו היטב שם, וזה אדם שעשה קריינות לסדרה בשם סוניק אקס... הסדרה הזו כוללת דיאלוג פילוסופי שלם של טוב מול רע. יתכן שיובל המבולבל יצטרך לעבוד קשה מאד עכשיו על עצמו כדי לצאת מהדיסוננס הגועלי שהרבנים השמרנים יכניסו אל תוכו.
 

playtrip

New member
בישראל זה קשה במיוחד.

אתה שומע את פאלמטרי פאניק ואז אומר, רגע, למה הבן אדם הזה שמעשן סיגריה בפה שלו באפתיה מוזרה מזכיר לי את השיר הזה?! איך זה לשכב על הדשא ולהרגיש שהחולצה שלך מריחה מצואת כלבים? קיל דה כלב! איט מייקס אה באד פיוצ'ר!
 

playtrip

New member
מה מהם תורה ומה לא? אמיל והבלשים זו תורה? האנו מצייר דרקון?

כתבתם כל כך הרבה ספרים שכיסיתם הכל, כמעט אז למה אתם צריכים תורה. היום צריך יותר לשאול מה לא תורה? הלכות הריגת גוי, תורה? סיפורי מעשיות, תורה? דיאנטיקה היא תורה? או לא? נצרות, תורה? איסלם, תורה? כתוב באיסלם שכל עוד היהודי הוא הגון וישר ולא מרמה, בועל ללא הסכמה או רוצח אנשים סתם הוא כשר. הגון. תהיה טוב ותשמח ותאכיל ערבים ותשמח אותם ותיתן להם מתנות בשמחה גדולה ותעזור להם והקוראן יקבל זאת, ישמחו בך מאד... רק המונאפיקין הרשעים שלהם, כופרי הקוראן יתעצבנו וינסו למרר את חיי הערבים והיהודי השמח והטוב... המונאפיק הוא למעשה הגירסה הערבית של הפסיכופט, הוא לא יעיד על כך, הוא לא יתייסר או יראה שום סימן של צער... אבל פסיכופטים מסוגלים ללמוד לזייף רגשות עד כדי רמה מטורפת ומחרידה ועוד לבלבל אחרים לחשוב שהיהודי הנלהב והטוב והמאכיל נפשות הוא הרוצח, והמשוגע והרשע. המונאפיקין יבלבלו חברה שלמה כדי להרוס אותה ולהטעות אותה. הם ישתדלו קשה מאד לדכא חברה... רוץ ושמח והם יקטלו אותך בחרבם ובבתי המאסר.
&nbsp
אורה הכפולה, תורה? פינוקיו, תורה? פיטר הארנב תורה? ג'ימי הכלב השמח, תורה?
ג'ימי הוא כלב שמח שתמיד עוזר לבריות ומאכיל אותם, ג'ימי תמיד יודע למצוא פתרונות לכל בעייה ודואג שלאנשים יהיה תמיד טוב בחיים, אם אדם בצער, ג'ימי ידאג למנוע ממנו סבל בכך שיחייך אליו באדיבות ויאהב אותו, ג'ימי לעולם לא יראה פנים עצובות לאדם שלא רוצה לראות צער, ג'ימי תמיד יהיה שם בשבילך, הוא לעולם לא יתן לך להתאכזב והסימן יהיה שאנשים תמיד יהיו שמחים בקרבתו ויאהבו אותו ואחד את השני ויתמכו ויעזרו אלו לאלו כי ג'ימי מהווה דוגמה.
&nbsp
אני לא. אני חיי בחברה של אלכוהוליסטים, שתיינים, צורכי סמים ותרופות נגד דיכאון ואנשים לא תמיד שמחים סביבי, לא יכולים להבין, אם אחייך להם תמיד הם לא בהכרח יבינו או יוכלו לסבול, הם יבוזו פעמים רבות.
 

playtrip

New member
האם שמעתם את תורת העזאזל.

מספר הדרכות לאדם כאשר הוא מגלה שהוא השטן וכולם צדיקים גמורים ורק הוא ירד לשאול ולבאר שחת וכל מה שעשה אי פעם הוא רע גמור, והמעשנים והשתיינים ואנשי הזנות עושים טוב והוא רוצה להרוג אותם עם סכין ולהצטרף לאורגיות שלהם אבל המשטרה תעצור אותו כי הוא סוטה ורע וגועלי. הוא גם עושה דברים שלא מקובלים בחברה כמו לתת כסף לאנשים סתם במתנה, הרי הם יקנו בזה אלכוהול וימותו. הוא יתרום לחסדי נעמי כדי להרוג דתיים כי הוא יודע שתמיד יהיה שם אדם מושחת שינצל את הכסף לטובתו האישית על חשבונם של עניים. הוא יתרום לעמותת אור שלום כדי שילדים ילקחו מבתיהם ויאשפזו אותם במוסדות מיוחדים על כדורים, אבל הוא שעיר לעזאזל שלעולם לא עשה טוב למישהו. בינתיים אנשים נהרגים, חולים, סובלים ואני צריך להוציא את כספי על מזון עבורם ועל ביגוד ועל סבון רחצה ולא יכול לקנות בלוני הליום כי זה לא אקולוגי, ולא נאצנאצים לשים על הפרצוף שלי כדי להיות חמוד כי זה מזיק לסביבה אבל אלכוהול לא מזיק לסביבה ואפשר למחזר את הבקבוקים גם כדי לתת לעניים לשתות...
 

קליט

New member
אל תעליל עלילות

ודאי שיש מקום למשחקים כאלה ואחרים, ולא כולם מסוגלים לשינוי בבת אחת או לחיים של חרדים, לא לחינם יש מצוות עשה מהתורה של להיות צמוד לתלמיד חכם שידריך אותך להמציא פחות שטויות ואמונות טפלות בגנות היהדות
 

playtrip

New member
לא מקבל ולא מסכים איתך.

עכשיו נזכרת להגיד לי. אחרי חמש עשרה שנה שאנשים אמרו לי להפסיק עם הפלעיטריעפ, ז"א, תפילת ישראל, כי טריפ זו מעידה ואין רגע בלי פגע.
&nbsp
לא הוכחת לי כלום. דנת אותי לחובה כמו תמיד. כתבת שמה שאמרתי הוא שטויות. זה יחזור אליך, יובל נח הררי שם טוב יסבול כשהוא ירצה לעסוק בדת בגלל הדיסוננס הקוגניטיבי שיש לו בקשר לסוניק די הז'הוג...
&nbsp
מה אם יובל המבולבל ראה את סוניק סידי ושמע את הפסקול ועכשיו הוא מבולבל עוד יותר? מה עם הוא שיחק הצגות על המן הרשע? היש תלמיד חכמים שיקשיב לו ויוציא אותו מן הבלבול? היכן הוא? התלמיד החכם באמת, האריה, פשוט שמח שאני מנקה ונותן אוכל לאלו שבאמת צריכים, אבל מתעורר בי אש ורצון להוכיח אתכם. אל תעמיד אותי במקום.
 

playtrip

New member
ומה עם קנאי הדת מיוטיוב שאמר לי להפסיק להשתמש במונחים בלעז?

להתחיל לקרוא כל יום ערבית? להפסיק ליצור את המוזיקה הגויית המטופשת, את ההיברידים האלקטרונים האלו בין אשמרה שבת לצ'יפטיון... זה חילול השם.
&nbsp
אנשים ליקלקו עלי, וידוע שעשן הלוקלקי מזיק לבריאות, נחום מברסלב אמר זאת. האם עשן הלוקלקי קשור לסדרה לאקי לוק? הקאבוי הזה היה מעשן בנונשלנטיות.
 
למעלה