הסביבה שלכם, אתם כישויות אנושיות והבורא על הדת שנתן לכם

playtrip

New member
הסביבה שלכם, אתם כישויות אנושיות והבורא על הדת שנתן לכם

הביטו בתמונה של העץ זה. הוא ממוקם קרוב לדירה שאני גר בה, כל ענפיו הצדדיים קטועים מכיוון שהערייה התירה לו לצמוח רק לגובה.

תורה שנותנת לגיטמציה לאיש ממוצע לקטוע את ענפיו של עץ מכל סיבה שהיא, לא רק לביטחונם של אנשים אלא גם לנוחיות ואסטטיקה כביכול או משום שהבריות נבערות מדי לבחור בדרך מקורית מזו היא על בטוח תורה שמן הדין הגמור לא אמורה לבוא אלי בשום תלונה אם לא אלך מעתה עם כיסוי ראש או אראה לזולת שום סממן טקסי של דת.

בעצם, הדת לא אמורה להתלונן בפני אף אחד מהפרטים שמקיימים אותה או לבוא אותם במשפט על אף מעשה אם היא מתירה בחירה של תושבים לחיות ככה בעיר שלהם ומגבה את מה שהם עושים כלגיטימי.

למעשה, מסתבר שאנחנו עושים כל דבר רק משום שלמעשים שלנו יש השלכות ולא יותר מזה... חמש עשרה שנה ביזבזתי על דיקדוקי העניות שהדת חייבה אותי כביכול בהם, חמש עשרה שנה בחברת אנשים שיחפשו פתרון קל ולגיטימי למגוון בעיות בחיים שלהם והבורא לא הולך להביא אותם על כך במשפט. חמש עשרה שנה של ייסורים, צער וסבל מיותר עד שהבנתי שזו הרמה שאדם מן המניין מגיע אליה בד"כ.

זה היה סבל מיותר, זעם מיותר ובכייה מיותרת שהייתי צריך לקבל את הגורל הזה, ואני שואל אתכם אם אתם בכלל עשיתם את הדבר הנכון בכך שבחרתם לחיות את חייכם באותה דרך בה חייתם אותם עד עתה... כל טיפת סבל שחוויתם, שקיבלתם על עצמיכם ואמרתם שהיא לטובה וכך רצה גורל מאת הבורא.

אין לבורא שום זכות לשפוט אותי על שום דבר שעשיתי או שאעשה אם הדין שלו מתיר לאדם לנהל את העיר שלו באופן הזה שאתם רואים בתמונה הזו. אם השהייה בעיר שלי מתירה דברים כאלו גם כלפי בעלי חיים רבים ואפילו כלפי אנשים מסויימים. לא לכם ולא לתורה יש זכות להגיד עלי דבר כלשהוא ואני אסרב בכל תוקף להצדיק עלי דין שינתן לי להיות מיוסר בייסורים כלשהם לאחר מותי, למעשה אומר במילים עדינות שיש לי טינה גדולה כלפי אל עליון, אם לא זעם יוקד ושנאה גדולה על המעשה שהתיר הוא לאדם לעשות עלי האדמה, אולי לא עשיתי טוב מעולם וגם אינני מסוגל במציאות הזו לחולל טוב כלשהוא אבל הנה, זה מה שהבורא הניח לפני ואני מלא זעם וטינה, שנאה וייסורים.

באמת, "תודה" גדולה לך בורא עולם. לא היית צריך!!

 

playtrip

New member
מה שאתם רואים בתמונה הזו למעשה הוא חלק גדול מפגם הברית.

אני אדם ששפך הרבה מאד זרע לבטלה ובכל זאת אני מסוגל להבחין לאיפה פגם הברית הגיע. לפי מה שהבחנתי בו בעיר הפגומה כולה בה אני חי, אכן, על פגם הברית לא מועילה תשובה. מה שאנשים עשו לעצים בעיר שלי לא ניתן לכפרה, כל השנים שחייתי בלי לדעת לגבי העוולה הזו לא ניתנות לכפרה ואל תצפו שעל עבירה כזו יש תיקון כי אין עליה ועוונות שלכם מן הפגם הזה גם אם אי פעם תהיה לכם זכות להיות אהבה בכם הם לא יתקנו את העוול הגדול הזה שלכם בתור בני אדם. גם אם בפועל התורה לא אסרה מן הדין על מעשה מהסוג הזה ועל פי עיקר החוקה שלכם הוא לגיטימי והדין מאפשר לחתוך כך ענף של עץ לבטחון ונוחיות האדם עדיין מדובר בדבר שלא תוכלו לעשות עליו תשובה או לתקן. על זה אני זועם, על זה אני כועס מאד, ועל זה יש לי שנאה גדולה, שהבורא התיר לי ולאנשים אחרים שדבר כזה יקרה. אבדה ממני תקנה.

 

E טי

New member
אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך

אף אחד לא יבוא אליך בטענות אם לא תקיים את התורה.
כמו שאף אחד לא יבוא אליך בטענות אם תכניס את היד שלך לאש.
עם התוצאות תצטרך להתמודד בעצמך.
&nbsp
לגבי העץ,
נחמד שאנשים מתחשבים כל כך בסביבה שלהם ומשקיעים ממרצם וזמנם לטפח ולייפות אותה.
כל הכבוד לעירייה על הטיפול המסור.
 

playtrip

New member
טוב שהעץ לא מתייסר מזה שכרתתם את ענפיו.

אני מתייסר מן הטיפול המסור בעץ מפני שזה מעיד על עצמי דבר כלשהוא בתור אדם.
 

E טי

New member
ולמה שיתייסר? דואגים לו, מטפחים אותו, מייפים אותו

 

playtrip

New member
לא קיימתי מעולם את התורה למעשה.

כל חיי היו כפירה גמורה והתנגדות נחרצת לחיי תורה ואני כולי עוונות בלי שום זכות.
 

קליט

New member
כל אדם מלא זכויות כרימון

וכל ירידה לעולם הזה מתקנת ומייפה את האדם, היות והאדם משפר את התכונות שלו כשהוא עמל כאן בעולם הזה, ולבינתיים תנסה לקיים את עיקרי התורה וטוב לך בעולם הזה ובעולם הבא
 

playtrip

New member
אני לא. עשיתי (אם עשיתי בכלל) ואני רק רואה שהוספתי עוון.

 

קליט

New member
כולנו מלאים בחסדים

ושיפור התכונות, אנחנו מתאמצים כדי לצאת ולעבוד וכו' אם תעשה את מה שבידך לעשות אז הרי אין ערוך לשכר הצפון לך בעולם הזה ובעולם הבא. בהצלחה
 

aviapelboim

New member
נשימה

בס"ד
תודה לה' על נשימה ועל עיניים שרואות
ואם אין לו זכויות רק זה כבר לעולם לא נוכל להודות מספיק
ויודע את זה כל מי שיש בו מעט אמת.
בהצלחה בתשובה, ועדיף במהרה, אר כך נהיה יותר מסורבל...
https://www.apeljug.com/
http://aviapel.wixsite.com/halla
 
למעלה