תיקון לאחר קרי / פגם הברית

shlomo888

New member
שניכם צודקים במקביל

נסביר
בכל מקרה לא משנה מה יהיה , אם מישהו יישמור על ברית מספיק , יהיה קרי,
ברגע שזה ייתמלא מספיק , זה פה נופלים רוב המקרים של הקרי
&nbsp
אבל , ככל שמישהו לא שומר על העיניים והמחשבות , זה מאותת למוח, לייצר עוד ועוד זרע,ומאיץ את התהליך,
ולכן זה מתמלא יותר מהר , ואפילו באותו יום יכול להיות לו קרי מזה,
&nbsp
ולכן במקרים כאלה שמישהו ממש לא שמר על העיניים שלו באותו יום, ובדיוק אותו לילה היה לו קרי ,
לעומת ימים אחרים שכן שומר עיניים וברית ונגיעה ומחשבות....
אז אפשר להגיד שזה גרם לקרי,
&nbsp
זה לעומת קרי שהוא אנוס בו , ולא גרם לו במזיד
זה שאתה אנוס במשהו ברור שזה לא באשמתך ,
הבעיה זה לפגום במזיד,
&nbsp
בכל מקרה ברגע שיצא הזרע , בין אם זה מקרי או פגם הברית ,
מבחינת הדין הסברנו ,
אבל מבחינה רוחנית זה לא משנה, כי הזרע הוא לבן ולכן הוא בחינת חסדים בדומה לחלב,
אז ברגע שיצאו החסדים והזרע שהוא קדוש כי יש בו כח חיים , אז החיצונים יונקים ממנו את הניצוצות ומורידים אותם מהר לקליפה ואז זה ניהיה טומאת קרי, וזה מוריד רוחנית(כמובן שבמזיד מוריד משמעותית יותר) ,אבל גם אם לא נעשה במזיד,לא סתם אדם מרגיש תחושת ריקונות ועייפות אחרי זה,אז טוב לעשות את התיקון , לא בגלל הדין, כי אם היית אנוס , אז אין דין, אלא כדי להישמר שוב מהייצר הרע ,
ולהיות שוב בטהרה, לחזור מהר מהנפילה לקדושה ישר, מהר מהר
&nbsp
 

shlomo888

New member
נכון

מה שהתכוונתי ,
זה שעם זה יוצא , באופן שקשור לקדושה,
אין דין , ולכן אין חובה לעשות את התיקון , כמו לקרוא תיקון הכללי וכל זה,
אלא זה הידור , מי שרוצה
&nbsp
כן , צודק , על ההבדל בין קרי לילה לטומאת קרי
&nbsp
&nbsp
לגבי ספר רזיאל המלאך,
ברור שידעתי, רק לא התכוונתי שיישתמשו בו לקריאה או למעשה,
זה לא כזה נכון מה שאמרת,נדייק כמה דברים,
אומנם זה לא ספר רזיאל המלאך המקורי,
כי הספר(המלבוש) שרזיאל המלאך הביא לאדם ראשון,
הוא ספר של אורות , תודעה , לא משהו מודפס,
ועבר בין הדורות,
&nbsp
הספר הזה שנקרא רזיאל המלאך, מחולק לכמה ספרים שחיברו יחד:
&nbsp
* ספר המלבוש (דפים ב-ז) , זה החלק היחידי שקשור למקור (השאר מקודד בתוך הזוהר על פי הרשב"י)
&nbsp
* ספר "סודי רזיא" של רבי אלעזר מוורמייזא הרוקח (דפים ז-כד)(מהרוקח לקוח השם של הספר הזה: רזי-אל(עזר) )
&nbsp
* פירוש שם המפורש (דפים כד-לג)
&nbsp
* ליקוט מספר הרזים (דפים לד-לה) (אלה השבעות מלאכים ששומשו בדור אנוש והפלגה , כלומר ברגע שהקב"ה בלל את השפות של כולם , גם השמות של המלאכים התחלפו, אז מה שרשום שם כבר לא תקף לדורות שלנו, אלא עכשיו זה שמות מלאכים אחרים)
&nbsp
* ספר מעשה בראשית וספר שיעור קומה (דפים לה-מ) (על שיעור קומה, רבי עקיבא ורבי ישמעאל כהן גדול ,אמרו: אני ורבי עקיבא ערבים בדבר זה, שכל מי שהוא יודע שיעור זה של יוצרנו ושבחו של הקב"ה מובטח לו שהוא בן העולם הבא)
&nbsp
* קמיעות והשבעות (דפים מ- עד הסוף)(פה אולי גם יש סכנה בקריאה אם לקורא יש אגו ותאוות , כנל לגבי ספר הרזים)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
לגבי פולחן לשמש וצלבים , אין שם ,
זה ספר יהודי, לגמרי,
יכול להיות שמה שאתה התכוונת לצלבים זה חותמות שלמה(שזה ספר אחר, ושמה באמת יש כאלה שהנצרות השתמשה בשיטה הזאת, גם נראה לי שחלק מהידע הועבר למלכת שבא ,ומשם אולי התפשט לנצרות , ככה שחצי שם נכונים וחצי עם פסוקים מהברית החדשה , ולכן צריך לדעת מה משם לא נכון , מה גם שהספר לא בדיוק רשום בעברית אלא כתב יד מוצפן, שרק שם רשום איך משתמשים בהם, בכל מקרה זה לא דברים שאנחנו צריכים לדור שלנו)
אומנם
מסופר שם ברזיאל המלאך, על אסטרולוגיה(אברהם אבינו ידע הכל, הוא הביא לבני הפילגשים מתנות כמו הידע הזה) ואיזה מלאכים קשורים לאיזה כוכבים וכל זה,
וזה ספר קבלה מעשית(מעשה,וגם מלשון עולם עשיה), עם השבעות מלאכים וקמיעות,
מי שלא השיג דרגה של , נשמה דקדושה או מעל, ברמה שהוא כבר בבא סאלי או הרב כדורי,
אין לו מה להתעסק בדברים כאלה, כי אפשר להינזק ממש
לעומת קבלה עיונית, אלה דברים מסוכנים לשימוש
&nbsp
אבל לגבי דבר אחד צדקת , זה ספר עם מלכודות ,
בכוונה , זה אחד ההגנות שלו,
מי שלא בא לספר הזה טהור ובקדושה,
ייפול בכל המלכודות והקמיעות הלא רלוונטים ויכול להינזק,
מי שכן בא לזה נכון , פשוט ידלג על הדברים האלה
&nbsp
&nbsp
עכשיו , בספר הזה יש הרבה שמות קודש להגנה ולכן שמים אותו בבתים,
ולכן לא קוראים בו או משתמשים , רק שמים בבית , וזהו , לא נוגעים,
בטח שלא קוראים בו
 

shlomo888

New member
תיקון לאחר קרי / פגם הברית

1) חרטה , תשובה , חזרה לשמחה בלי ייאוש כלל

2) טבילה במקווה(או תקנת עזרא , שזה מקלחת נראה לי 3-15 דקות כל הגוף) , ואז לב טהור ברא לי...(7 פעם את הפסוק)

3) בערב של אותו יום תקרא קריאת שמע שעל המיטה (כולל אנא בכח , בידך אפקיד רוחי,וידוי,יעלוזו חסידים...הנה מטתו שלשלמה, תהילים צ"א, נפשי אויתיך )
כי בתוכם יש כוונות שקשורות לעניינים של קרי , שאין בשמע המקוצר
(בנוסף כדאי להתפנות לפני השינה, ונטילת ידיים בלי ברכה או מקלחת לפני שינה ,לישון בטהרה )

4) לקרוא תיקון הכללי עם לשם ייחוד והסיום של התפילה (יש בו הרבה שמות קודש שקשורים לאיסוף הניצוצות חזרה לקדושה, למשל ילי / חבו / וול בראשי/סופי תיבות בפסוקים שם)

5) לעשות תפילת עמידה (18) ,
במיוחד תקע בשופר(אבל אי אפשר להתחיל מהברכה הזאת ישר , צריך להתחיל מההתחלה של שחרית/מנחה/ערבית , מה שמהם קרוב יותר לשעה),
וגם בתפילת 18 יש את תפילה:
וּבָא לְצִיּוֹן גּוֹאֵל וּלְשָׁבֵי פֶשַׁע בְּיַעֲקֹב נְאֻם יְהֹוָה
(שחרית/מנחה) שגם קשור לעניין של ניצוצות הקרי


6) להשתדל בשמירת העיניים/נגיעה ,ולא להיות לבד יותר מידי במהלך היום

7) צדקה ח"י(18) שקלים , או זיכוי הרבים/גמילות חסדים כל שהוא

8) לקרוא בראשית תמן
http://www.toratemetfreeware.com/online/f_01781_part_49.html

9) אפשר לצום בימי השובבי"ם = לגבי פ"ד תעניות(זה תענית שלמה אם לא עושים תשובה מאהבה , אם זה מאהבה תשובה אמיתית , אז אפשר פחות , גם זה לא מותאם לדור שלנו)

10) ותלמוד תורה, כמו פרק תניא למשל , גריסת זוהר , או כל דבר אחר , במיוחד אחרי חצות הלילה זה עוצמתי

11) לא לשכוח לגבי תפילין של יד , להניח, ואם מניחים כבר, לוודא שממוקם נכון

12) יש כל מיני קמיעות שאפשר לשים ליד המיטה(קרוב , אבל לא מתחת לכרית או משהו) בהקשר הזה של הקרי וחלומות כאלה ,
כמו בספר רזיאל המלאך ,קמיע ליולדת... , וגם לעבור על החדר לראות שנקי מדברים טמאים, בנוסף בדיקת מזוזות לפעמים כדאי גם
 
למעלה