מודה ועוזב ירוחם?

playtrip

New member
האם זה בסדר להשביח רכוש של מישהו בלי שביקש זאת?

האם זה בסדר להשביח רכוש של מישהו בלי שביקש זאת, במיוחד אם הרכוש שלו עומד במקום ציבורי ונמצא ברשות הרבים?

אני מאמין שאני צריך להתייחס לרכוש של אחרים כמו שאני מתייחס לרכוש שלי. לכן אני עושה מגוון מעשים בחינם כדי לשפר את הסביבה בה אני חי, גם אם לא ביקשו זאת ממני.

נמאס לי לחיות בפחד על המעשים האלו רק כי אנשים רבים לא למדו לחלוק ולחשוב מחוץ לד' אמותיהם וכי דין תורה מגנה את מעשי... העולם היה יפה יותר עבורי אם אנשים היו פועלים יחדיו לשפר גם את מה שמחוץ לחדרם הפרטי, אפילו בלי לבקש על כך דבר בתמורה.
 

playtrip

New member
מודה ועוזב ירוחם?

אני לא מפסיק להודות על הפשעים שלי לאלוהים ולחברים הקרובים שלי, אבל כמה שאני מודה ומנסה... ממש מנסה לעזוב את החטא ואת העוון, הוא חוזר ונדבק בי כמו דבק לסוליה של נעל!!! למה החטא לא עוזב אותי! אני הודאתי! חטאתי! יש לי תאווה! תאווה מינית חמורה ואני ל-א ר-ו-צ-ה אותה כי יש לי דברים אחרים שאני רוצה לעשות בחיים!!! תעזבי אותי!!! אומרים מודה ועוזב ירוחם, אני מודה, אני רוצה לעזוב את החטא, את התאווה, למה לעזאזל היא חוזרת ונדבקת בי?! אני יודע היטב היטב שיש לי משהו יותר טוב לעשות בחיים שלי!!!
 

playtrip

New member
אהבת דויד ויהונתן לא היתה אירוטית.

אם נשווה את שני המקרים בין אהבת אמנון ותמר לאהבת דויד ויהונתן, תמצאו שאהבת אמנון לתמר כן כללה משיכה מינית שנאמר במדרש:
איזו היא האהבה התלויה בדבר: זו אהבת אמנון לתמר, ושאינה תלויה בדבר היא אהבת דויד ויהונתן.

מין הוא דבר. תאוות אמנון לתמר היא דבר. לאחר שבא על סיפוקו איבד את אהבתו אליה.

רציתי בזמנו לאהוב אנשים ללא תנאי, הבעיה היא שנפשית כן יש לי תנאים. זה תלוי ברגש שהאדם מרגיש באותו רגע... אני לא מצליח לחדור בד"כ דרך חומות של שנאה ובוז ועוינות של הרוב... לכן אני לא אוהב גם אנשים שהם נלהבים ומלאי אמפתיה. אם אתה לא יכול לאהוב אחד, אתה לא תאהב אחר.

יגידו לי שאהבת דויד ליהונתן כן היתה אירוטית אך הם לא היו צריכים להיות תלויים ביחסי מין כדי לאהוב, הם יכלו לאהוב זה את זה גם אם הם היו מתנזרים ממין. ז"א, אם תהיה בי אהבה מוחלטת לכל אדם אני גם ארצה לשכב איתו, אני אוהב אותו גם לאחר חדירה, אני אחדור לתוכו כדי לשמח אותו, כדי שיהיה לו אכפת... אני לא חושב שבמצב שלי הייתי רוצה שיחדרו אל תוכי כך, גבר זר מבחוץ, פשוט יחדור. יש השלכות למעשים ואני יודע אותן. אני גם לא הייתי נהנה. כשחושבים על זה, גם אם הייתי חודר אל חברי הטובים ביותר הייתי מתחרט לחלוטין לאחר מכן וזה היה פוגע ביכולתי לאהוב. הייתי מרגיש חרטה בליבי שהיתה תופסת את מקום האהבה.

הרבה פעמים יאשימו חסיד ברמאות או טפשות או צביעות. אני מדבר על כך שגם לדוד המלך היו אויבים ושונאים שהעלילו עליו. דוד המלך
נקרא חסיד.

מטריד אותי שאנשים מסויימים יכולים לשיר בלעג מים לדוד המלך, ואח"כ כשאני ארצה לשבת מול ספר דת אני אהיה מיוסר... מטריד אותי נניח שאני אוהב לשחק במשחק מחשב אבל הוא יכלול לעג כזה... הפריזנטציה תהיה גאונית מלבד דבר קטן כזה שיהרוס לי את כל החויה... דיברתי על המשחקים של פליפליין סטודיו אבל גם במשחקים כמו גראדיוס או סוניק יש את הדבר הקטן הזה שהורס וזו המנגינה הלא נעימה לי לשמיעה כשהמשחק נגמר... זו היתה חלק ממפלתה של סגה בהמשך. הם לא היו אמורים לעשות את הדמות שלהם דומה למתחרה שלהם, מריו... כשאתה מאבד את כל הפסילות במשחק אתה מציג ביזוי של השחקן בערך כמו ששיגירו מיאמוטו גורם לשחקן עם הדמות של מריו.

אני מתבייש בעצמי כשאני נותן דימויים מתוך משהו שהוא רחוק כל כך מן היהדות. העולם לוקחים פעמים רבות דבר מתוך הכתובים ומיישם אותם במשלים שלהם... שאלתי את האלוהים אם זה שטיילס רודף תמיד אחרי סוניק זו טענה שעלי לא להנהיג את עצמי בהתנשאות כמוהו כך שאחרים יבואו אחרי אבל הבנתי מה' שלסוניק יש אמונה במלאך והוא רודף אחרי מטרה גדולה יותר בעצמו, זה לא אומר שזה שטיילס רודף אחריו תמיד בכל המשחקים זה שיש פסול בהתנהגות שמבוססת על גיבור מסדרת משחקי מחשב... טיילס ד"א היה אמור להיות סוג של כלב מזן יפני במקור בשם Tanuki. היוצרים החליטו לשנות אותו בתוצאה הסופית.
 

playtrip

New member
התרחק מן הכיעור ומכל מה שדומה לו.

לדאבוני, אני מוצא את הכיפה על ראשם של אנשים ואת הזקן הלא אסטתי כדבר מכוער למראה אצל אנשים רבים. אני מתחרט על כל אותם שנים בהם הייתי לבוש כל כולי כחסיד, מכוסה לגמרי. הייתי מחוייב בכיסוי ראש על פי הדת וכיפה סטנדרטית היתה מכערת אותי מאד. לכן שמתי כובע גרב שנים רבות. עדיין נראיתי מחריד. אני הולך בראש גלוי כדי להראות אסטתי בעיני הבריות, לעיתים אני אשים כובע, אבל הגעתי למסקנה שגם הוא מכער אותי... ישנם חסידים שגם עם זקן יש בהם אסטתיקה, ישנם חילונים שגם עם זקן, הם נראים מאד לא נעימים למראה. מצער אותי שגבר ואשה יצטרכו להחליף את לבושם על פי הדת לבגד שינבל את המראה שלהם. אתם תמצאו לפעמים אדם שהיה דתי וחזר בשאלה ופעמים רבות אני רואה עליו שהוא הרבה יותר נאה למראה ואסתטי בתור חילוני... זו הסיבה שלא אדון תמיד מה שמכנים חילוני, חוזר בשאלה.

רציתי תמיד לנהוג בנקיות גדולה, להראות נקי ואסתטי ולבוש בבגדים חלקים ויפים. הדת גרמה לי לשנות בלבוש שלי. הייתי מחוייב פעמים רבות כדי שקליפה כלשהיא תעזוב אותי לנפשי ואוכל להתנהג בנקיות לרדת לרמת הכיעור שלה. לדבר בח' וע', להנמיך או להגביה את קולי לרמה מביכה ומזלזלת, עשיתי זאת בכוונה בסרטונים מצויירים שלי. אמרתי שאצור משהו מגוחך רק כדי להפטר מהרעיון בראש שלי ולהרשות לעצמי גישה נקייה סוף סוף, אני יודע שזה מכובד מאד פעמים רבות ללבוש בגד מזרחי, לדבר בהטעמה של עדות המזרח, זה מכובד מאד אבל עלי זה נראה ונשמע מגוחך. יש אנשים שהטעמה כזו מכובדת יותר אצלם. היא לא מכוערת בעיני.

אני מדבר עם האלוהים גם באנגלית לפעמים, מפני שיש דברים שנשמעים לי נקי יותר כאשר הם נאמרים באנגלית, זה אכן עושה אצלי רושם של גזען ולא פלורליסט במיוחד.זו הצביעות הזו שתגידו שיש לאנשים נקיי כפיים. שהם לא יכולים לרדת לרמה של לכלוך שאנשים אחרים בוססים בו ביומם... גם כשאני ממחזר בקבוקים ומנקה אשפה מגינות אני עושה זאת בסטייל של מעצב.... יאמרו ויגידו שאני זה שעושה זאת בצורה מכוערת... זה מפני שעד עכשיו לא ליטשתי את עצמי מספיק לא לעבוד בתנועות ריקוד מתנשאות. יגידו לי שהנקיות הזו שאני נוהג בה היא התנשאות על האחרים, היא מעליבה ופוגעת בעצם מפני שאם אחר ברמה מלוכלכת יותר אז לא ראוי שאתנהג מעליו. הרי ביקשו לא להתנשא על הבריות ולא לראות את עצמי טוב מהם אבל כשאני נוטל גינונים מסויימים, אני מכער את עצמי. אני לא נאה לבריות ולעצמי כשאני מדבר בח' ובע' את הטעמות התהילים ואומר אותן בניגון מזרחי נניח. אני שר אותם בניצחון בד"כ, ותמיד הייתי רוצה לשיר אותם בניגון של ניצחון. כזה שיש במשחקי מחשב שנמכרים באמריקה... גם כל אות בפרק קיט בתהילים נאמרת בניגון שונה.

אני מצר על כל הפעמים בחיי שדיברתי בזלזול מוחלט וחסר רסן. מחצתי בעלי חיים בילדותי מספר פעמים ודיברתי בנוכחותם כמו האדם הזול שאף פעם לא רציתי להיות. עשיתי זאת בטעות במידת מה גם כלפי חברי ילדות ואני מצר על כך. הכבוד לא היה שווה זאת. זו לא חרטה עבור ה', אלא חרטה על כך שהפסדתי את המראה הנקי כל כך שרציתי.

אני מתנצל על כל שגיאת כתיב שהיתה לי בפוסט הזה. חוויתי הרבה הערות והאשמות בחיי מצד אנשים ומצד הכתוב בספרים שקראתי עד כדי כך שאיבדתי חלק מן המושלמות בהגיית הכתוב... אני עשוי לכתוב ואז להחמיץ אות ולהחליף ע' בא'. אני יודע היכן צריך להשתמש באות א' או באות ע' ועדיין לשגות כי כתבתי מהר כל כך ולא שמתי לב לדבר.

יכולים להאשים אותי בעולם הבא שגילוח הזקן שלי והעובדה שאיני שם כיפה הוא מגאווה והתנשאות. זה אכן כך. אבל באמת רציתי להיות אסטתי בעיני הבריות ולא להיות מכוער במראה שלי עבורם. כשאני מתנשא על אדם אני בכלל משתמש ברגש הזה על מנת לעשות עבודה באופן יותר יעיל. כשאין לאדם גאווה הוא לא תמיד יעבוד מהיר כמו כאשר אחזיק מעצמי, אבל ראיתי אנשים שבענווה עשו עבודה טובה יותר ממה שאני עושה... נער דתי ואסטתי שבענוונותו ניקה גינה באופן יסודי יותר משאני מסוגל לעשות כאשר אני מוסיף לגלולה המרה הזו סוכר של התנשאות והתעלות מעל אחרים. ראיתי גם גבר מבוגר בעל חנות שלא היה צריך גאווה כדי לנקות את פתח החנות שלו. עם פחות איבחות מטטא, הוא ניקה טוב יותר ממני. היתה שם גם אשה מבוגרת שעזרה גם היא וניקתה באותה רמה. הם כולם היו בעלי ענווה ומוסר עבודה וערכי מאמץ.

כשאני מנקה זה תמיד בחדווה גדולה ומתנשאת. אנשים מסויימים יזלזלו, לאנשים מסויימים לא יהיה נעים, לאנשים מסויימים זה יהיה מכוער. אני יכול ללטש יותר את היהלום להיות יפה ונאה ולא מכוסה בכתמי כיעור, אפילו של סטייל. סטייל כזה שיחשב גס. מקווה שאינני טועה מפני שאני רוצה מראה נקי.
 

the ror

New member
רציתי להפנות אותך לבלוג שלך לשיחות עם עצמך אבל אחרי שראיתי

אותו וגיליתי עד כמה הדברים שם חמורים יותר, אני חושב שעדיף שתדלג על הבלוג ותפנה ישירות לעזרה מקצועית...
אני לא בא לזלזל או ח"ו לצחוק עליך אלא ברצינות מודאג.
כך או כך, אני לא חושב שפורום דתיים הוא המקום לבירורים עצמיים שכאלה.
 

playtrip

New member
סליחה, אתה צודק.

אני לא יודע כיצד הפכתי לדבר כזה. לקחתי שנים רבות מחיי תרופת הרגעה שמעולם לא עזרה לי. אני מצטער שהפכתי לכזה או שנולדתי ככה.
 

the ror

New member
אני מצטער לשמוע. פשוט לצערי אני לא האדם המתאים לעזור לך אז

חשבתי שהדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה להפנות לקבלת עזרה.
לא יודע איזו עזרה מקצועית קיבלת ואיך היא הרסה את חייך אבל אני חושב שאם העזרה הספציפית שקיבלת לא עזרה אולי כדאי לברר על עזרה מסוג אחר שכן תעזור.
 

playtrip

New member
מבטלים אותנו מאומנות!!!

אתה לא יכול לרקוד במדינה הזו מחשש שתעשה תנועה שנחשבת מינית ואנשים יענישו אותך על זה. לא תוכל להביע כל דעה כי היא תחשב כמטרד. יש דברים שתעשה אותם ותצא משוגע. האם אתה יודע כמה פעמים השלטון עצר אותי על דברים שעשיתי בכיף כי מישהו הלשין עלי? אדם בא ומספר עלי שעשיתי כך וכך ואז השוטרים יבואו ויתעסקו איתי, יגידו שאסור זה ואסור כך. זו פאקינג אומנות! למה זה אסור? כמה האופקים של האנשים צרים? אפשר להאנח כחלק מעשיית אומנות, זה רק מעצים את הפאטוס של השירה... שנים אני מתאמן לשיר, לרקוד, ליצור אנימציה. מה שחוסם אותי זה דיכוי, בוז, לעג, אנשים שמשתמשים בכח שלהם לגרום לי להפסיק, אנשים ששונאים כל דבר שמח, אנשים שבאים בשם הדת... אח"כ גם אי אפשר לשיר עבור הבורא שאתה אוהב כל כך, כי החיים שלך הם ביד האויב שיכול לרצוח אותך אם עשית לא כרצונו ואז אתה חי בחברה שהיא מדוכאת... אנשים בוחרים להשתכר, לעשן להגיע להפקרות כי זה מותר! מתי בפעם האחרונה הרגשתם חיים בעולם הזה? כל כך כיף לרקוד! אבל אסור לכם בשעת עבודה, פאקינג סוף דבר הכל נשמע! האלוהים אוהב שאדם עושה טוב לאחרים, אבל הכל רע בעיני האדם. הוא מתחיל לחשוש ולפחוד ולשים דברים בקטלוג כרעים. הדבר הכי גרוע הוא רצח ואונס ברוטלי אחריו. לא למדנו לחלוק, לפעמים אני לוקח מאדם דבר ולפעמים לא... האלוהים ציווה לעשות טוב לאחרים ובשמחה ובשיר, וגם בשקט, לך נאה דומיה תהילה, אבל שניהם מעולים עבור ה'! חשוב כמה חיים הצלתי כי עשיתי משהו שהמשטרה לא מרשה! הפסיכיאטר שלי הציל יותר, נכון, כי הוא דיכה את האנשים, כל הכבוד לו, אני מנחש שהחיים הלא נעימים שאני חייתי היו תלויים בו.
 

playtrip

New member
תזהרו מישיבות של שקר!

אני חושד שיש מקומות בארץ שמעמידים פנים שהם ישיבות ומנוהלים על ידי מין שיש בידו ספרי מינות והם מחנכים תלמידי חכמים רשעים אשר לא לומדים לכבד אלו את אלו ולצערי עלולים ליפול לתוכם גם צדיקים גדולים שמתייסרים בחברת אותם רשעים ונאלצים ללמוד חומר שמייסר את ליבם והם לא שלמים איתו.
 
למעלה