הודעות של אנשים ריקים ופוחזים - חלק 2

shomer1087

New member
ידידי, ראה את מאמר הגמרא מסנהדרין שהובא על פרקי אבות הנ"ל

 

מתלמד8

New member
שוב עם הבדיחה של עבודה זרה?מי שלא עובד ה'-עובד עבודה זרה?

באיזה סוג של עבודה זרה אני יכול להתעסק שאני לא מאמין בשום אל?
 

מתלמד8

New member
אתה יכול ספר על האשליה- שוויתי ה' נגדי תמיד,אני לא רואה את

ההמצאה מולי ,לא תמיד ולא במקרה,אז אני עובד עבודה זרה? ,מה הקישקוש הזה על שולט ,או לא שולט?,
יצור נורמאלי יודע להבדיל בין טוב לרע,הוא לא צריך הסיפורים על שליטה בייצרים,
למה יצרים? יש הגיון פשוט,אנחנו אנשים הגיוניים,מי פחות,מי יותר,למה להאמין לאגדות של הרבנים שמי שלא מאמין היצר שולט בו ולא הגיון?.
לפי דבריך,רוב העולם שלא מאמין באלוהים-גנבים,אנסים, שקרנים ועבריינים-כי הם נשלטים ע"י היצר-סיפורי סבתא.
 

מתלמד8

New member
ממש לא-אני פתוח לכל,עשיתי ניסיונות בעבר,ישבתי עם רב שישכנע-

אותי שדרך האמונה והתורה היא אמת ולא שוכנעתי,דווקא השנכנעתי יותר באי אמונתי.
לא פוחד להיות דתי ומאמין בדבר אמיתי-אבל מה לעשות? האל הוא המצאה.
יש אשליה מוזרה אצל דתיים רבים(לא כולם)שמי שלא דתי לא מספיק הגון,לא ישר,לא מוסרי,מופעל ע"י היצר,לא מתחשב בזולת וכו',,, וכו',,,-זה קשקוש מקושקש.
 

מתלמד8

New member
טול קורה מבן עינך-160 מקרה זוועה שמגיעים למוסר טיפולי זה לא-

ספציפי זו מגיפה,
ויותר גרוע,מנהיגי הקהילה שמכסים ומסתירים ומקשקשים "אצלנו אין דברים כאלה",
לא אמרתי שכולם פושעים -אבל יחסית לגודלם -הם הרבה מאוד,בטח אנשים שיש להם מאות מצוות ואלפי הלכות ואיסורים לא לעשות את זה -מהם אפשר לצפות ליותר.
מה זה אל תגיד ככה?שחכת? אני לא בשיעור אצל הרב,אני חי במדינה דמוקרטית ואגיד מה אני חושב,גם אם הדברים לא נעימים לך.
אלוהים זו המצאה שלך,אף אחד לא שם לי שיקול הדעת והמצפון,אלה אגדות דמיוניות שלימדו אותך.
ואם כן,שלח את אלוהים שיטפל במצפון של האבא ששוכב עם בנותיו והבנים מצטרפים לחגיגה,
שלח את ה' שירחם על הנערה התמימה שמלמדים אותה לכפתר כפתורים בחולצה עד הצוואר,אבל אחד מנכבדי העדה-מחטט לה מתחת לחצאית.
שלח את אלוהים לרב שמפתה 3 אחיות מגיל 7 עד גיל-27 ועושה בן כרצונו ומספר להן שזה עושה לו טוב,,,והן עושות מצווה.
ביננו-כל גבר נורמלי היה מפנטז שיהיו ברשותו 3 נערות "שיעשו לו טוב" כמו לרב,
אבל בשביל זה יש מוסר ומצפון אישי שבולם אותו ואל תספר לי את הסיפור שלך על ה'.
ואם זה ה'-אז איך זה מסתדר עם הבלוף שלכם,,,"ורחמיו על כל מעשיו"??,איפה הרחמים על הנערות התמימות שקורעים את נפשן? .
עלאק- "לפעמים האנשים לא מודעים" ,מי לא מודע,הרב "שטוחן" 3 אחיות לאורך שנים,או האיש שמסמם את ביתו לאורך שנים וטוחן אותה?.
 

מתלמד8

New member
אני לא עושה שום מלאכת ה',אני חי לפי האופי והמצפון שלי,היהדות

לא המציאה את המצפון,היושר והמוסר,היא מנסה לרשום אותם כפטנט על שמה,
אם במקרה יוצא שבמעשי אני מכוון לסיפורים שלכם,אני מבקש לא לזכות אותי במצוות והסיפורים.
 

קליט

New member
אם אין לך

בורא עולם שאתה ירא מפניו אז אין כל כך סיבה שלא תגנוב ככה ביקטנה, או שלא תדבר לשון הרע, או אולי תגשים איזה פנטזיה כמוסה בלי שאשתך תדע, אין גם כל כך סיבה שלא תכעס, או שתוותר, או שתלמד זכות, או שתסלח, או שתאהב לעשות חסד, אתה פרייאר של מישהו ?... אתה אדם חופשי שעושה מה בא לו !
 

shomer1087

New member
הודעות של אנשים ריקים ופוחזים - חלק 2

שש מסקנות לעניין הויכוחים עם אתיאיסטים וכופרים בתורה. בהמשך ניתן לראות מקורות למסקנות אלו:

1. אין לדון או להתווכח עם יהודים כופרים אפיקורסים או מינים ואין להשיב לשאלות שלהם שהינם תמיד שאלות של התרסה והתנגחות, וכמו שנאמר " אַל תַּעַן כְּסִיל כְּאִוַּלְתּוֹ פֶּן תִּשְׁוֶה לּוֹ גַם אָתָּה" (משלי כ"ו ד')
2. וגם אם אדם בטוח בעצמו, אסור. ואם עושה כן עליו נאמר "וכל באיה לא ישובון"
3. מה שכתוב "דע מה שתשיב לאפיקורס" זה דווקא לאפיקורס גוי. אבל אם תשיב לאפיקורס יהודי הוא יכפור עוד יותר. ומה שנאלצו חכמים לענות על דברי האפיקורסים היהודים זה היה כדי שיהודים תמימים לא יחשבו שיש בדבריהם ממש. וגם זאת לא ענו לכופרים ישירות אלא לתמימים שנאלצו לשמוע דברי כפירה
4. גם קריאה ולימוד מספרי הכופרים בתורה גורמת לאדם לאבד את עולם הבא.
5. מה שהתווכחו חכמי ישראל עם האפיקורסים של עכו"ם זה מפני היראה כי הכריחו אותם מצד המלכות, וגם זה לא נעשה בבית עבודה זרה.
6. הויכוח עם הכופרים לא מועיל מאומה ואף עצם הדיון עם האפיקורס גורם ליהודי המדבר איתו לקבל טומאה מאותו האפיקורס. והטומאה תשפיע קשות עליו.
 

מתלמד8

New member
אתה ממש נאיבי,בלי ה' אי אפשר להיות הגון,ישר,רחמן ונאמן?

זה מה שמלמדים אותכם בלימודי היהדות???-
צא מהבועה שלך!!,החילוניים אנשים נורמאליים שלא צריכים אלוהים שינהל אותם.
כן יש בהם נבלות מסריחות,אבל אנו לא חיים כבסדום כפי שהרבנים מפחידים אותך.
כן,אני עושה "מה בא לי" במסגרת שיקול הדעת והמצפון שפיתחתי במהלך חיי ובנתיים זה עובד יפה,ומיליארדים אחרים בעולם נוהגים כמוני בלי טובות של ה'.
דווקא את הדברים שתיארת-גניבות,לשון הרע,אשת איש,אונס,במיוחד את הבנות שלהם עושים הרבה(יחסית לגודל שלהם ) מהציבור שלך,
מציע לך לקרוא היטב את הכתבה שצרפתי על הרב אריה מונק ומוסד "בנפשנו"
שהוא פתח לנשים נפגעות הטרדה מינית בבני ברק,
תקרא,תבין שהרבנים שלך מספרים לך סיפורים דמיוניים על צדיקות הקהילה שלך.
 

shomer1087

New member
מקורות לסעיף 1

סעיף 1:

מסכת עבודה זרה דף כ"ז ע"ב:
"לא ישא ויתן אדם עם המינין"

תוספות על עבודה זרה דף כ"ז ע"ב:
לא ישא ויתן עם המינים - פי' להאריך עמהם בדברים פן ימשכוהו

תוספתא חולין פרק ב הלכה ו' (כ"א):
מעשה בר"א שנתפס על דברי מינות והעלו אותו לבמה לדון אמר לו אותו הגמון זקן כמותך יעסוק בדברים הללו. אמר לו נאמן דיין עלי כסבור אותו הגמון שלא אר"א אלא לו ולא נתכוין ר"א אלא נגד אביו שבשמים. א"ל הואיל והאמנתני עליך אף אני כך אמרתי אפשר שהסיבות הללו טועים בדברים הללו דימוס הרי אתה פטור וכשנפטר מן הבמה היה מצטער שנתפס על דברי מינות נכנסו תלמידיו לנחמו ולא קבל נכנס ר"ע ואמר לו רבי אומר לפניך דבר שמא אין אתה מיצר אמר לו אמור אמר לו שמא אחד מן המינין אמר לך דבר של מינות והנאך אמר לו הן א"ל השמים הזכרתני פעם אחת הייתי מהלך באסתרטיא של צפורי מצאתי איש כפר סכניא ואמר דבר של מינות והנאני ונתפשתי על דברי מינות שעברתי על דברי תורה (משלי ה) הרחק מעליה דרכך ואל תקרב אל פתח ביתה כי רבים חללים הפילה וגו' שהיה ר"א אומר לעולם יהא אדם בורח מן הכיעור ומן הדומה לכיעור.


רמב"ם בהלכות עבודת כוכבים וחוקיהם, (ב, ה):
וְהָאֶפִּיקוֹרְסִים הֵם הַתָּרִים אַחַר מַחְשְׁבוֹת לִבָּם בְּסִכְלוּת דְּבָרִים שֶׁאָמַרְנוּ עַד שֶׁנִּמְצְאוּ עוֹבְרִים עַל גּוּפֵי תּוֹרָה לְהַכְעִיס בִּשְׁאָט נֶפֶשׁ בְּיָד רָמָה וְאוֹמְרִים שֶׁאֵין בָּזֶה עָוֹן. וְאָסוּר לְסַפֵּר עִמָּהֶן וּלְהָשִׁיב עֲלֵיהֶן תְּשׁוּבָה כְּלָל שֶׁנֶּאֱמַר (משלי ה-ח) 'וְאַל תִּקְרַב אֶל פֶּתַח בֵּיתָהּ'.

הערה: ואמנם בגירסה אחרת נאמר והמינים ולא האפיקורסים. אבל בספרים המצונזרים נאמר אפיקורסים ועיין בהמשך דברי הרמב"ם מפרק ג' בהלכות תשובה

הבנין יהושע (הרב יהושע פלאק מליסא) כתב על אפיקורס:
זה המבזה את התורה ות"ח ואפילו דקדוק אחד מדברי סופרים.

כסף משנה על הרמב"ם בהלכות עבודת כוכבים וחוקיהם, (ב, ה):
וכן האפיקורסים מישראל. כלומר אע''פ שאינן עובדים כוכבים, אינן כישראל לכל דבר.
ומ''ש והאפיקורוסים הם התרים וכו'. מפני שכפי מה שכתב בהלכות תשובה אלו אינן נקראים אפיקורוסים לכך אמר והאפיקורוסים שאני מזכיר כאן אינם האפיקורוסים הנזכרים בהלכות תשובה שאותם כופרים באלהות והיינו מומר לעבודת כוכבים ואותם מקבלים אותם בתשובה כמו שנתבאר בהלכות תשובה סוף פ' שלישי אבל האפיקורוסים הנזכרים כאן הם התרים וכו'
ומ''ש אסור לספר עמהם וכו'. הכי אמרינן (סנהדרין ל"ח:) דהא דכתיב אל תען כסיל כאולתו היינו באפיקורוס ישראל דפקר טפי

וכן כתב הריטב"א, שאפילו משא ומתן של דברים – אסור.


מסכת סנהדרין דף צ"ט ע"ב:
אפיקורוס- רב ור' חנינא אמרי תרוייהו זה המבזה ת''ח רבי יוחנן ור' יהושע בן לוי אמרי זה המבזה חבירו בפני ת''ח



רמב"ם הלכות תשובה פ"ג הלכות ז-ח:
חֲמִשָּׁה הֵן הַנִּקְרָאִים [ה] מִינִים. הָאוֹמֵר שֶׁאֵין שָׁם אֱלוֹהַּ וְאֵין לָעוֹלָם מַנְהִיג. וְהָאוֹמֵר שֶׁיֵּשׁ שָׁם מַנְהִיג אֲבָל הֵן שְׁנַיִם אוֹ יוֹתֵר. וְהָאוֹמֵר שֶׁיֵּשׁ שָׁם רִבּוֹן אֶחָד אֲבָל שֶׁהוּא גּוּף וּבַעַל תְּמוּנָה. וְכֵן הָאוֹמֵר שֶׁאֵינוֹ לְבַדּוֹ הָרִאשׁוֹן וְצוּר לַכּל. וְכֵן הָעוֹבֵד כּוֹכָב אוֹ מַזָּל וְזוּלָתוֹ כְּדֵי לִהְיוֹת מֵלִיץ בֵּינוֹ וּבֵין רִבּוֹן הָעוֹלָמִים. כָּל אֶחָד מֵחֲמִשָּׁה אֵלּוּ הוּא מִין:
שְׁלֹשָׁה הֵן הַנִּקְרָאִים [ו] אֶפִּיקוֹרְסִין. הָאוֹמֵר שֶׁאֵין שָׁם נְבוּאָה כְּלָל וְאֵין שָׁם מַדָּע שֶׁמַּגִּיעַ מֵהַבּוֹרֵא לְלֵב בְּנֵי הָאָדָם. וְהַמַּכְחִישׁ נְבוּאָתוֹ שֶׁל משֶׁה רַבֵּנוּ. וְהָאוֹמֵר שֶׁאֵין הַבּוֹרֵא יוֹדֵעַ מַעֲשֵׂה בְּנֵי הָאָדָם. כָּל אֶחָד מִשְּׁלֹשָׁה אֵלּוּ הֵן אֶפִּיקוֹרוֹסִים. שְׁלֹשָׁה הֵן הַכּוֹפְרִים בַּתּוֹרָה. הָאוֹמֵר שֶׁאֵין הַתּוֹרָה מֵעִם ה' אֲפִלּוּ פָּסוּק אֶחָד אֲפִלּוּ תֵּבָה אַחַת אִם אָמַר משֶׁה אֲמָרוֹ מִפִּי עַצְמוֹ הֲרֵי זֶה כּוֹפֵר בַּתּוֹרָה. וְכֵן הַכּוֹפֵר בְּפֵרוּשָׁהּ וְהוּא תּוֹרָה שֶׁבְּעַל פֶּה וְהַמַּכְחִישׁ מַגִּידֶיהָ כְּגוֹן צָדוֹק וּבַיְתּוֹס. וְהָאוֹמֵר שֶׁהַבּוֹרֵא הֶחֱלִיף מִצְוָה זוֹ בְּמִצְוָה אַחֶרֶת וּכְבָר בָּטְלָה תּוֹרָה זוֹ אַף עַל פִּי שֶׁהִיא הָיְתָה מֵעִם ה' כְּגוֹן הָהַגְרִים. כָּל אֶחָד מִשְּׁלֹשָׁה אֵלּוּ כּוֹפֵר בַּתּוֹרָה:

רמב"ם הלכו
 

shomer1087

New member
המשך למקורות לסעיף 1

רמב"ם הלכות רוצח ושמירת הנפש, פרק ד' ה"י:
המינים, והם עובדי עבודה זרה מישראל, או העושה עבירות להכעיס, אפילו אכל נבילה או לבש שעטנז להכעיס, הרי זה מין, והאפיקורוסין, והן שכופרין בתורה ובנבואה מישראל וכו'
 

מתלמד8

New member
כן-בקטע האחרון,הרמב"ם צודק, למה אתה מסתיר את ההסתה לרצח של

הרמב"ם נגד המינים-במפורש נגדי ונגד הכופרים,רמב"ם,הלכות ממרין,פרק ג'
הלכה ב',"האומרים אין תורה משמים והמוסרין והממרין,שכל אלו אינם בכלל ישראל
,,,ואין צריך לא עדים ולא התראה ולא דיינים,אלא ההורג אחד מהן עשה מצווה והסיר מכשול,,,, "
נו קדימה-1087 והחושבים כמוהו,בואו לקראת ראש השנה-תעשו מצווה גדולה.
אוי לרמב"ם,אוי לתורה ואוי לאלוהים(אם יש כזה) שאלה המצוות שלהם,
בדיוק כמו חוקי השבטים הפרימטיבים בג'ונגל.
אז מה זה להתווכח בפורום בכלל.
 

shomer1087

New member
מקורות לסעיף 2

סעיף 2:

אבות דרבי נתן פ"ב ה"ז
איזהו סייג שעשו כתובים לדבריהם? הרי הוא אומר: (משלי ה) "הרחק מעליה דרכך, ואל תקרב אל פתח ביתה".
הרחק מעליה דרכך זו אפיקורסים. שאומרים לו לאדם אל תלך בין האפיקורסים, ואל תכנס לשם, שמא תיכשל בם. ואם אמר בוטח אני בעצמי, שאף על פי שאני הולך שם איני נכשל בם. שמא תאמר שומע אני את דבריהם וחוזר בי, תלמוד לומר (שם ב) "כל באיה לא ישובון ולא ישיגו ארחות חיים"

מסכת עבודה זרה דף י"ז ע"א:
(משלי ב-יט) "כל באיה לא ישובון ולא ישיגו אורחות חיים" וכי מאחר שלא שבו היכן ישיגו ה''ק ואם ישובו לא ישיגו אורחות חיים למימרא דכל הפורש ממינות מיית והא ההיא דאתאי לקמיה דרב חסדא ואמרה ליה קלה שבקלות עשתה בנה הקטן מבנה הגדול ואמר לה רב חסדא טרחו לה בזוודתא ולא מתה מדקאמרה קלה שבקלות עשתה מכלל דמינות [נמי] הויא בה ההוא דלא הדרא בה שפיר

רש"י
לא ישובון -. כל המשתמדים לעבודת כוכבים אחר שנאבקו במינות אינם שבין ואם שבין ממהרין למות מתוך צרה וכפיית יצרם וזו גזירת מלך עליהם למות
 

מתלמד8

New member
כמה אפשר לעוות? משלי ה' -ג' שלמה מדבר על אישה זרה,או זונה-

הרי כתוב בלשון נקבה,בפסוק ח' הוא מזהיר אותנו לא להכנס לביתה, בפסוקים ד' עד ו' מתאר שלמה את התכונות של האישה שיכולות לפגוע בך,אז מה זה קשור לאפיקורסים? .
ממש לא רציני.
 

shomer1087

New member
מקורות לסעיף 3

סעיף 3:

פרקי אבות פרק ב' משנה י"ד:
רַבִּי אֶלְעָזָר אוֹמֵר, הֱוֵי שָׁקוּד לִלְמֹד תּוֹרָה, וְדַע מַה שֶּׁתָּשִׁיב לְאֶפִּיקוֹרוֹס

מסכת סנהדרין דף ל"ח ע"ב:
תנן התם ר''א אומר הוי שקוד ללמוד תורה ודע מה שתשיב לאפיקורוס אמר ר' יוחנן לא שנו אלא אפיקורוס (של) עובדי כוכבים אבל אפיקורוס ישראל - כ''ש דפקר טפי

רש"י
כל שכן דפקר טפי.- שהרי הכיר וכפר ומתוך כך מדקדק ולא תוכל להשיבו דבר המקובל לו

בהגדה של פסח:
רָשָׁע מָה הוּא אומֵר? מָה הָעֲבודָה הַזּאת לָכֶם. לָכֶם - וְלא לו. וּלְפִי שֶׁהוצִיא אֶת עַצְמו מִן הַכְּלָל כָּפַר בְּעִקָּר. וְאַף אַתָּה הַקְהֵה אֶת שִׁנָּיו וֶאֱמור לו: "בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה ה' לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם". לִי וְלא לו. אִלּוּ הָיָה שָׁם, לא הָיָה נִגְאָל:

הגאון מוילנא בפירושו להגדה:
אף אתה הקהה את שיניו – כלומר בזה שלא תשיב לו כלל. ולא תדבר עמו. רק עם האחר היושב איתך כי מסתמא יש לו עוד בני בית וזה האחר לא שאל כלל לכן משיב לו תירוץ של שאינו יודע לשאול כלומר לאחר היושב איתך בעבור זה עשה ה' לי. לי ולא לו בלשון נסתר. כלומר על הרשע. ואם היה מדבר עם הרשע היה צריך לומר "ולא לך" אילו היה שם לא היה נגאל ובלשון נסתר והיה מאותם שמתו ב-ג' ימי אפלה
 

shomer1087

New member
מקורות לסעיף 4

סעיף 4:

מסכת סנהדרין דף צ ע"א:
ואלו שאין להם חלק לעולם הבא וכו' ר''ע אומר אף הקורא בספרים החיצונים
מסכת סנהדרין דף ק' ע"ב:
תנא בספרי מינים רב יוסף אמר בספר בן סירא נמי אסור למיקרי
רש"י
צדוקים -. [שכופרין באל חי]:
רב יוסף אמר אף בספר בן סירא-. שיש בו דברי הבאי ובא עליהם לידי ביטול תורה

רמב"ם הלכות עבודה זרה פ"ב ה"ב:
סְפָרִים רַבִּים חִבְּרוּ עוֹבְדֵי כּוֹכָבִים בַּעֲבוֹדָתָהּ הֵיאַךְ עִקַּר עֲבוֹדָתָהּ וּמַה מַּעֲשֶׂיהָ וּמִשְׁפָּטֶיהָ. צִוָּנוּ הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא שֶׁלֹּא לִקְרוֹת בְּאוֹתָן הַסְּפָרִים כְּלָל וְלֹא נְהַרְהֵר בָּהּ וְלֹא בְּדָבָר מִדְּבָרֶיהָ

ספר המצוות לרמב"ם לא תעשה י':
שהזהירנו מנטות אחר ע''ז ומהתעסק בספוריה וכו'
 

shomer1087

New member
מקורות לסעיף 5

סעיף 5:
&nbsp
מסכת עבודה זרה דף י"ז ע"א:
שכתוב בתורה (משלי ה-ח) הרחק מעליה דרכך - זו מינות
&nbsp
תוס' עבודה זרה דף י"ז ע"א:
הרחק מעליה דרכך זו מינות. והא דאמרי' בפרק כל כתבי (שבת דף קטז.) דכמה אמוראי הוו אזלי לבי אבידן זהו להתווכח עמם ולא היה מקום מינות ממש אלא מקום ויכוח ומתקבצים שם חכמי עובדי כוכבים ונושאין ונותנים בדינים ומאן דלא הוה אזיל היינו מיראה שלא יהרגום וכן משמע דאמר רב נחמן אנא מינייהו ומסתפינא מינייהו ודלא כפ''ה שפירש בסמוך שהוא מקום עבודת כוכבים:
&nbsp
 

shomer1087

New member
מקורות לסעיף 6

סעיף 6:

שאלות שנשאל הגאון הרב בן ציון מוצפי שליט"א:

שאלה – 98082
יש פורום של יהדות,שהמון מתחזקים ממנו,והוא מיועד ללימוד תורה,ולזיכוי הרבים,ויש שם המון יהודים כשרים,אך נכנסים לשם אפיקורסים ומנסים להסית ולהדיח. מותר להיות שם?
תשובה
כתבו הראשונים בספריהם הקדושים, כי הדיבור עם אפיקורסים וכופרים לא יועיל מאומה, אלא להיפך יטמא את נפש האדם ויקלקל אותו וישחית את דרכו, ולכן שומר נפשו ירחק מאלה שדבריהם יכנס בנפשו כארס של נחש צפע ויזהם את נפשו.

שאלה – 97833
לכבוד הרב
יש פורום ,ואנחנו מחזקים ומתחזקים בפורום,אבל באים לשם המון אפיקורסים ומנסים להוכיח לנו שדרכם אמת ,הם מבזים תלמידי חכמים.הרב ממליץ להישאר שם?
תשובה
אסור לשמוע אותם, כי זה משפיע באופן חמור על נפש השומע, תברח משם.

שאלה – 114481
לכבוד הרב שלום רב
האם מותר לדבר או לענות לאתאיסטים?
תודה מראש כבוד הרב.
תשובה
אסור בהחלט, כי דיבורו מטמא את נפשך, ומקרא מלא הוא אל תען כסיל כאיוולתו.
 

shomer1087

New member
עם הסיום

אנשי האמת מהציבור שומרי המצוות ישמעו ויקיימו את ההלכה הזאת. ולא יתנו במה להודעות המתריסות של האפיקורסים ואף לא יאשרו שיהיו הודעות כאלו בפורום אלא ימחקו אותם
ולהבדיל:
אנשי השקר עם הכיפה המזוייפת שעל ראשם ימשיכו לחיות בשקר בתירוצי הבל כגון "המקרה הזה שיש פה הוא מקרה מיוחד וכן מותר להגיב לאפיקורסים ובלה בלה בלה" וימשיכו לתת במה לאותם טיפשים אפילו שחוק ברור של הפורום 'דתיים' שלא צריך להיות כתוב אפילו אמור לאסור הצגת הודעות של כפירה בפורום דתיים. שהרי לזאת יש פורום שנקרא "אתיאיסטים טיפשים" ברחבי הרשת
האפיקורסים כמובן ימשיכו להגיב ולהציג את טיפשותם בליצנות גוברת. וחבריהם הטיפשים ימשיכו לקרוא אותם ולהתייחס אליהם כאילו אחרי כל כך הרבה התכתבויות האפיקורסים שינו את דעתם ויום יום הם מניחים תפילין וקוראים קריאת שמע בזכות ה"דתיים" שמגיבים להם על שאלותיהם המתריסות והעזות פנים
 

מתלמד8

New member
ובשורה התחתונה,,,מי הכסיל והפחדן?אתה


 
למעלה