במקום להמציא חוק עוקף בג"צ על ת"א,להתעקש על חתונה ברבנות-

the ror

New member
במקום לעשות סלט חסר טעם באמת כדאי להקשיב...

יש לו טענות שאני ממש מסכים איתם ויש שלא...
לגבי חתונות. חתונה ונישואין זה מונח וטקס דתי ולכן הגיוני שלרבנות (שאחראית על כך) תהיה מונופול עליו. מה שכן, באמת אין סיבה להגביל אנשים מלעשות "ברית זוגיות" שתוכר על פי חוק ותאפשר גם לפסולי חיתון לקבל זכויות מהמדינה כמו כל זוג נשוי. טוב, בגדול יש סיבה, שמירה על אוכ' יהודית לפי הגדרת הרבנות אבל לא אמור להיות לרבנות מונופול על ההגדרה מי יהודי ומי לא.
&nbsp
לגבי חודשי השירות אני לגמרי מסכים איתו ופחות בגלל עניין שעות הלימוד אלא בעיקר כי אכן זה לא שווה את זה גם לצבא וגם כלכלית כמו שהוא ציין...
&nbsp
לגבי החנויות בתל אביב כבר הצגתי בעבר את דעתי שעדיף לשמור על אחידות בכל המדינה של פתיחת שירותים בסיסיים(תחבורה ציבורית מינימלית וחנויות עם מוצרי יסוד) ואכיפת סגירת שאר הדברים (כמו מקומות בילוי ומסחר).
&nbsp
ועם המסקנה הסופית שלו אני ממש לא מסכים. הציבור הדתי לאומי אינו גשר ואינו אסקופה. אנו ציבור בפני עצמו ואין סיבה שנצטרך לקחת אחריות על בעיות של ציבורים אחרים במדינה(יש לנו מספיק משלנו).
&nbsp
וברוח ההקשבה, אשמח שאם תגיב אלי זה יהיה מסודר לפי נושאים או עם נושא ברור אחד ולא עירבוב(סלט) חסר טעם וחסר בסיס...
אתה כמובן יכול גם לא לעשות את זה, אבל אז תצטרך להמשיך להתדיין עם עצמך ואני רק אמשיך לציין טעויות ושטויות כדי להבדיל בין דבריך לדברים שאכן רלוונטיים לפורום דתיים.
 
למעלה